Yleinen keskustelu

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vargynja
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Käyn nyt täälläkin sen verran kertomassa, eli meidän laskettu aika tarkentui nyt jo toukokuulle ja päästään ens viikolla jo rakenneultraan.
Kiva kun kävit kertomassa mä oonki miettiny että mites siellä ny on meininki. Teillä sit kaikki "vähän" aukaistui 🤭

No
Kiva kun kävit kertomassa mä oonki miettiny että mites siellä ny on meininki. Teillä sit kaikki "vähän" aukaistui 🤭
No tänään vasta oli aika. Onhan tää nyt vähän nopeutettu versio, mutta ihana sen osalta ettei tarvii niin kauaa jännittää kaikkea. Jospa liikkeetkin alkais kohta tuntua niin tietäisi kaiken olevan hyvin. Otetaan vielä nipt, jotta tiedetään onko kromosomit ok.

No

No tänään vasta oli aika. Onhan tää nyt vähän nopeutettu versio, mutta ihana sen osalta ettei tarvii niin kauaa jännittää kaikkea. Jospa liikkeetkin alkais kohta tuntua niin tietäisi kaiken olevan hyvin. Otetaan vielä nipt, jotta tiedetään onko kromosomit ok.
Saatteko nipt automaattisesti kun onkon niin pitkällä vai meettekö yksityiselle?

Käyn nyt täälläkin sen verran kertomassa, eli meidän laskettu aika tarkentui nyt jo toukokuulle ja päästään ens viikolla jo rakenneultraan.
Wau, ihan mahtavaa että teille tuleekin pieni noin paljon aiemmin ja iso osa odotusta on jo takanapäin!😍

Noni, siellä nopeutettu versio ja vähemmän odoteltavaa 😁 toukokuuhan on ihan kohta 🤭 on vain joulu, pääsiäinen ja sitten jo toukokuu.

En oo koskaan ottanut influenssarokotusta eikä mulla ole koskaan tietääkseni ollut influenssaa.. Enkä ole ottanut yhtään koronarokotetta, sairastin koronan melko lievänä silloin 2022 ja uudestaan kun se tuli 1, 5 v päästä, kesti vain päivän.. @Heydi @Palleroinentylleröinen Ikävää et teille tullu tollaisia oireita rokotuksesta, olen lukenut vastaavista tapauksista.. 😓
Joo kyllä näitä sivuvaikutuksia on ties mitä ollu.

Mä oon tietääkseni sairastanu influenssan kahdesti ja yksi kerta en sairastunu, kun muu perhe sairasti. Olin silloin vielä raskaana, mutta säästyin. Yks sairastelu oli lievä, toinen oli ihan kamala. En halua kyllä sitä enää kokea jos voin sen välttää 😅 nyt on eka kerta kun meen ottaa influenssarokotteen koskaan, ja ikää on lähes 40. Kyllä se vaan kropassa tuntuu eritavalla nyt ku sillo 15v sitten 🥴

Ei muuten ollut neuvolassa mitään puhetta influenssarokotuksesta, hinkuyskästä oli. Ehkä sit lääkärikäynnillä?

Ei muuten ollut neuvolassa mitään puhetta influenssarokotuksesta, hinkuyskästä oli. Ehkä sit lääkärikäynnillä?
Mä siis ainakin ite sanoin että rokotetta tiskiin kiitos. En usko että ois muuten siitä alkanu puhumaan...
Tästä hinkuhommelista taas ei ollu mitää puhetta mutta kaipa sekin pitää ite sit ottaa puheeks seuraavassa neuvolassa HELMIKUUSSA 🤭

Mites te muut ootte saanu varattua tuota NT ultraa? Täällä pääkaupunkiseudulla pitäis mennä Bulevardille, mutta siellä ei yhtään aikoja tarjottavana. Lohjalla aikoja mahdollista varata vasta kuluvalla viikolla. Ainoa aika mitä mulle tarjottiin oli Hyvinkäälle 3.1 eli tuolloin oon 13+5
Olisin niin toivonu että olis pääsy edes ennen uutta vuotta, mut ei.

Meillä neuvolassa kysyttiin vaan mieheltä onko hänellä influenssarokotus ja sanoi ei, kuulemma ei tarvi hänen ottaa, se asia oli sillä kuitattu 🤣 mulle on laitettu 2014 jäykkäkouristus joten tänä vuonna menny umpeen. Ens viikon neuvolassa pistetään siitä versio missä on tuo hinkuyskä mukana. Kysyn samalla laitetaanko mulle toi influenssarokotus kans 😅

Hui onpas jännää 😂😂❤️ ja tuo toukokuu tulee tosi nopeesti 😂 vau ihan mahtava juttu 🙈

Mites te muut ootte saanu varattua tuota NT ultraa? Täällä pääkaupunkiseudulla pitäis mennä Bulevardille, mutta siellä ei yhtään aikoja tarjottavana. Lohjalla aikoja mahdollista varata vasta kuluvalla viikolla. Ainoa aika mitä mulle tarjottiin oli Hyvinkäälle 3.1 eli tuolloin oon 13+5
Olisin niin toivonu että olis pääsy edes ennen uutta vuotta, mut ei.
Täällä tuli myös yllätyksenä, että ajat ovat joulun alla niin totaalisen kortilla ja ei Bulevardille ei ollut yhtään raskausviikkoihin sopivaa aikaa... LA alkukuusta eli jo useampi viikkoa sitten varailin, mutta silti ei ollut yhtään järkevää aikaa tarjolla. Ajellaan sit Porvooseen 😅

On kyllä niin peestä että sulkivat Lohjan synnärin 😞. Nyt sit näkyy ultraruuhkina ilmeisesti. Vinkkinä muuten jos voitte valita Hyvinkään synnärin niin siellä uudistettiin 2023 perhehuoneet ja tykkäsin todella kun meilleki tuli pidempi jakso sokereiden takii sairaalassa. Nyt kai naikkarikin on rempattu mut sillon olin jo heti alkuun niin et mennään mieluummin Hyvinkäälle.

Meidän neuvolassa (ei pk-seutu) ekalla neuvolakäynnillä terkkari katsoi itse koneelta että olisi nt-ultraan pari aikaa vapaana, eka olis ollu 18.12. Ja toinen 23.12. Ja otettiin jälkimmäinen kun se on meillä töistä vapaa. Ei tarvinnut itse varata muuta kuin sen verikoe labraan.

Takaisin