Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Onneksi olkoon! Aikamoinen ylläri, mutta hyvä että kaikki hyvin!Käyn nyt täälläkin sen verran kertomassa, eli meidän laskettu aika tarkentui nyt jo toukokuulle ja päästään ens viikolla jo rakenneultraan.
Kiva kun kävit kertomassa mä oonki miettiny että mites siellä ny on meininki. Teillä sit kaikki "vähän" aukaistuiKäyn nyt täälläkin sen verran kertomassa, eli meidän laskettu aika tarkentui nyt jo toukokuulle ja päästään ens viikolla jo rakenneultraan.
No tänään vasta oli aika. Onhan tää nyt vähän nopeutettu versio, mutta ihana sen osalta ettei tarvii niin kauaa jännittää kaikkea. Jospa liikkeetkin alkais kohta tuntua niin tietäisi kaiken olevan hyvin. Otetaan vielä nipt, jotta tiedetään onko kromosomit ok.Kiva kun kävit kertomassa mä oonki miettiny että mites siellä ny on meininki. Teillä sit kaikki "vähän" aukaistui
Saatteko nipt automaattisesti kun onkon niin pitkällä vai meettekö yksityiselle?No
No tänään vasta oli aika. Onhan tää nyt vähän nopeutettu versio, mutta ihana sen osalta ettei tarvii niin kauaa jännittää kaikkea. Jospa liikkeetkin alkais kohta tuntua niin tietäisi kaiken olevan hyvin. Otetaan vielä nipt, jotta tiedetään onko kromosomit ok.
Joo, saadaan julkisella kun ei voi enää nt-ultraa tehdä.Saatteko nipt automaattisesti kun onkon niin pitkällä vai meettekö yksityiselle?
Wau, ihan mahtavaa että teille tuleekin pieni noin paljon aiemmin ja iso osa odotusta on jo takanapäin!Käyn nyt täälläkin sen verran kertomassa, eli meidän laskettu aika tarkentui nyt jo toukokuulle ja päästään ens viikolla jo rakenneultraan.
Noni, siellä nopeutettu versio ja vähemmän odoteltavaa toukokuuhan on ihan kohta on vain joulu, pääsiäinen ja sitten jo toukokuu.Käyn nyt täälläkin sen verran kertomassa, eli meidän laskettu aika tarkentui nyt jo toukokuulle ja päästään ens viikolla jo rakenneultraan.
Joo kyllä näitä sivuvaikutuksia on ties mitä ollu.En oo koskaan ottanut influenssarokotusta eikä mulla ole koskaan tietääkseni ollut influenssaa.. Enkä ole ottanut yhtään koronarokotetta, sairastin koronan melko lievänä silloin 2022 ja uudestaan kun se tuli 1, 5 v päästä, kesti vain päivän.. @Heydi @Palleroinentylleröinen Ikävää et teille tullu tollaisia oireita rokotuksesta, olen lukenut vastaavista tapauksista..
Mä siis ainakin ite sanoin että rokotetta tiskiin kiitos. En usko että ois muuten siitä alkanu puhumaan...Ei muuten ollut neuvolassa mitään puhetta influenssarokotuksesta, hinkuyskästä oli. Ehkä sit lääkärikäynnillä?
Meillä taas ei ollu hinkuyskästä mitään… Oliskohan alueellista jos sen esiintyminen Suomessa vaihtelee.Ei muuten ollut neuvolassa mitään puhetta influenssarokotuksesta, hinkuyskästä oli. Ehkä sit lääkärikäynnillä?
Hui onpas jännää ja tuo toukokuu tulee tosi nopeesti vau ihan mahtava juttuKäyn nyt täälläkin sen verran kertomassa, eli meidän laskettu aika tarkentui nyt jo toukokuulle ja päästään ens viikolla jo rakenneultraan.
Mulle annettiin influenssarokotus ekalla neuvolakäynnillä, mutta hinkuyskästä ei ollu kans mitään puhetta. Pitää kysyä!Ei muuten ollut neuvolassa mitään puhetta influenssarokotuksesta, hinkuyskästä oli. Ehkä sit lääkärikäynnillä?
Täällä tuli myös yllätyksenä, että ajat ovat joulun alla niin totaalisen kortilla ja ei Bulevardille ei ollut yhtään raskausviikkoihin sopivaa aikaa... LA alkukuusta eli jo useampi viikkoa sitten varailin, mutta silti ei ollut yhtään järkevää aikaa tarjolla. Ajellaan sit PorvooseenMites te muut ootte saanu varattua tuota NT ultraa? Täällä pääkaupunkiseudulla pitäis mennä Bulevardille, mutta siellä ei yhtään aikoja tarjottavana. Lohjalla aikoja mahdollista varata vasta kuluvalla viikolla. Ainoa aika mitä mulle tarjottiin oli Hyvinkäälle 3.1 eli tuolloin oon 13+5
Olisin niin toivonu että olis pääsy edes ennen uutta vuotta, mut ei.