Yleinen keskustelu

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vargynja
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mie oon aina mieltänyt itseni poikien äidiksi, mutta ennen nt ultraa tulikin yhtäkkiä aivan sellainen olo että tyttö tämä on enkä pystynyt enää miettimään muuta ja niinhän se oli. Nyt oon jo ennen yritystä miettinyt pikkusiskoa enkä pääse siitä pinttymästä mihinkään, jopa höpöttelen siskosta jo 😂😂 Pitää kyllä varmaan vähän kuulostella myöhemminkin oloa 🤭 Poikakin olisi ihana
 
Siis miten nää päivät vaan matelee 😅 mietin varmaan 10 kertaa päivässä varhaisultran aikaistamista 🙈 miten aikuinen ihminen voi olla näin malttamaton.. pari viikkoa vielä 🙈
Mä oon miettinyt myös aikaistamista, koska epäluulo taas meinaa iskeä, että ei kaikki voi olla hyvin😬 Mulla alle viikko ultraan, että ei tässä edes montaa päivää enää ole.

Taidan muuten päätyä siihen kätilön tekemään ultraan, koska en tiedä mitä lisäarvoa se lääkärin tekemä ultra siihen tois. Toki, mulla on vielä aikaa muuttaa mieltä😅😂

Mä oon ollut tähän asti poikien äiti. Esikoinen täyttää pian 14, joten poikien äitiys on tullut tutuksi. Se mun puolivälin keskenmeno ois ollut tyttö❤️
 
Mä olen aina halunnut tosi kovasti tyttöä, mutta tässä yrittämisen aikana olen myös tottunut ajatukseen pojasta. Ihan yhtä rakastettu ja toivottu olisi myös. Ja musta tuntuu että varmaan sieltä se poika sitten tulisikin. 😄
 
Takaisin
Top