Paista/kuumenna se meetvursti, tee vaikka lämpimiä voileipiä!Täällä ei vieläkään oikein mitään oireita rintojen kipuilun lisäksi. Suolaista on tehnyt mieli. Tällä hetkellä meetvurstia, mutta se on tietenkin kiellettyjen ruokien listalla.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Paista/kuumenna se meetvursti, tee vaikka lämpimiä voileipiä!Täällä ei vieläkään oikein mitään oireita rintojen kipuilun lisäksi. Suolaista on tehnyt mieli. Tällä hetkellä meetvurstia, mutta se on tietenkin kiellettyjen ruokien listalla.
Lämpimät metukka voileivät oliskin hyviä! Mutta ois tehnyt ihan kylmänäkin mieli syödä.Paista/kuumenna se meetvursti, tee vaikka lämpimiä voileipiä!
Joo, on se kylmänä vähän erilainen. Paistaessa vähän kopristuu.Lämpimät metukka voileivät oliskin hyviä! Mutta ois tehnyt ihan kylmänäkin mieli syödä.
Jos se on laskettu kuukautisista niin voi siinä jotain heittoa olla, ei nyt viikkotolkulla kumminkaan. Ovulaatio on voinut esim. aikaisemmin tai myöhemmin kuin se keskimäärin laskettu.Moikka, mua kiinnostaisi tietää miten tarkka tuo laskettu aika on. Nyt jo lapsen isästä eronneena ei asialla niinkään ole väliä, mutta hän ei voinut uskoa lapsen olevan omansa kun laskettu aika ei kuulemma täsmännyt. Eikä siis ole muita mahdollisuuksia. Kuinka paljon heittoa näissä siis todellisuudessa voi olla. Itse odotan esikoistani. Olen vasta raskauden toisen kynnyksen aivan alussa.
Moikka, mä oon yks niistä ketä ei ehkäisystä pääsemisen jälkeen ole seurannut lainkaan kuukautisia. Laskettu aika on varhaisultran perusteella. Jäi mainitsematta.Jos se on laskettu kuukautisista niin voi siinä jotain heittoa olla, ei nyt viikkotolkulla kumminkaan. Ovulaatio on voinut esim. aikaisemmin tai myöhemmin kuin se keskimäärin laskettu.
Otan osaa suruun menetyksistäsi! Ja samalla onnea uudesta plussasta! Omista ja toisten kokemuksista oppineena voin lohduttaa, että oireet eivät takaa mitään ja niiden puuttuminen ei myöskään tarkoita mitään. Ne eivät määritä lopputulosta siis, toivotaan parasta!Pitäisköhän munkin uskaltaa kirjoitella tänne.. En oikeen muualle/kellekään muulle ku miehelle oo pystyny ajatuksia purkamaan.
Maaliskuussa annettiin lupa kolmannelle lapselle ja nyt onkin sitten kolmas kerta tässä tämän vuoden aikana, kun testit näyttää plussaa. Keväällä toukokuun alussa oli ilmeisesti kemiallinen raskaus. Silloin kuukautiset tuli normaalisti, mutta tuhruvuoto alkoi pari päivää kuukautisten loppumisen jälkeen. Josta sitten arvelin, että lieköhän tämä olikin keskenmeno. Ja niinhän se testi positiivista näytti. Mutta verikokeet sitten todisti, että se oli mennyt kesken tai ollut kemiallinen.
Juhannuksena plussasin sitten uudestaan, joka sitten heinäkuun lopulla varhaisultrassa todettiin keskeytyneeksi keskenmenoksi. Viikkoja olis pitänyt olla 7+jotain, mutta ei löytynyt sykettä ja vastasi viikkoja 6+1.
Noh, nyt sitten viikko sitten tehty testi näyttää jälleen positiivista. Ja useammat testit myös sen jälkeen. Nyt tänään pitäisi olla 5+0. Yritän ajatella, että kolmas kerta toden sanoo, mutta en tiiä. Pelottaa ja ahdistaa. Esim. tuossa keskeytyneessä keskenmenneessä oireita oli vähän, jotka ne vähäisetkin kyllä loppu ennen varhaisultraan menoa. Testit näytti silloin haaleasti vahvistuvan. Nyt oireita ei oo juuri nimeksikään. Pieniä repäiseviä vihlaisuja alavatsalla ihan muutamia. Ei finnejä, tissit ei oo arat yhtään, väsymystä hieman joka voi kyllä johtua ihan työstäkin. Jos testit ei positiivista näyttäis, en todella tietäis/uskois olevani raskaana. Ahdistavaa kyllä.
Mulla on tyttöolo.Mulla aika maltilliset oireet. Menkkakipua/vatsan juilinaa jonkin verran päivittäin. Tänään ei ole ollut pahoinvointia, eilen oli kyllä koko päivän huono olo. Väsymys on aika lamauttavaa. Tänään alkaa yövuorot
Lueskelin yhtenä päivänä esikoisen aikaisia kirjotuksia, suoraan vuodelta 2010 Pahoinvointi alkoi sillon melkein heti plussan jälkeen voimakkaana ja oksensin ekan kerran 6+3. Sitä edeltävät kaks viikkoa oli mennyt yökkiessä. Esikoisestahan oksensin 34+ viikoille yötä päivää päivittäin
Kuopuksesta en muista oksentaneeni ku maks 1-2 kertaa. Muistelen, että pahoinvointikin oli helpompaa ja kesti vaan ne alkuviikot.
Onko muilla jo tyttö/poikaoloa? Mulla vahva tyttöolo. Tai ehkä toive, koska tytölle ois nimi valmiina ja haluisin sen päästä antamaan
Tänään 6+1 (varhaisultraan enää viikko!)