Moikka,
Oon vuosia lukenu kaikkia erilaisia keskusteluita täällä. Oon 29 vuotias yhden tytön äiti ja oon haaveillut toisesta lapsesta jo lähes 9vuotta. Esikoinen siis täyttää nyt 9 vuotta ja sen lisäksi yksi ultrattu raskaus mikä meni kesken rv 9 aikaan vuonna 2018. Sitten käytiin lapsettomuushoidot tytön isän kanssa vuonna 2021 ja jätettiin inseminaatioihin (3 kertaa) tuloksetta. Näiden lisäksi lukuisia kemiallisia. Erottiin sitten pari vuotta sitten.
Nyt olen uudessa suhteessa ollut melkeen 2v ja yks testattu digillä raskaus viime syksynä ja sitten loput kemiallisia. Sain terolutit käyttöön pidentääkseen mun kiertoa ku tuntu että viimesten vuosien aikana lyhentyny jo reippaasti 22-25 ja söin pari kiertoa joka auttoi saamaan taas yhden kemiallisen ja pidensi onneksi kiertoa.
Ajattelin pitää taukoa kun otti aika mielen päälle ne henkisesti ja meillä muuttoa sekä valmistun koulusta juuri enskuussa niin meinasin että jatketaan noita myöhemmin ja sitten lapsettomuushoitoihin jos ei onnistu.
Ilokseni tein aivan puskista positiivisen testin tän viikon tiistaina tai se oli aluksi haalea rfsun herkällä ja lähti vahvistumaan ja vielä varmistin perjantaina aamulla digillä raskaana 1-2
nyt pidetään peukkuja että kesäkuussa syntyis vihdoin mun pitkään toivottu kuopus
eli liityn siis ensimmäistä kertaa tälläselle palstalle ja jo alkuun pahoittelut jos epäselkeä teksti
tässä ttk ta samalla katsoen näpytin. Ihanaa kirjottaa tänne!