Yleinen keskustelu

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vargynja
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tohdin sit varatakin jo varhaisultraan ajan. Olisikohan silloin laskujeni mukaan 7+4 tjtn.🤔 Ihan siksi varasin, kun vähän tiukka aikataulu milloin päästäis, joten oli hyvä varata tietty aika ettei se kerkeä mennä. Jospa ei joutuis perumaan. 🙏🏼 Ainakin kaikki vaikuttaa hyvältä. Oireet on edelleen vahvat ja viivat on vahvistunu. 🥰

Keväällä kemiallinen, niin vähän ajatukset välillä siihen eksynyt ja ei ihan vielä ole niin varmat fiilikset kun tosiaan kuukautiset vasta ylihuomenna alkais. Mutta toisaalta en kemiallisessa saanut missään vaiheessa noin vahvoja viivoja, mitä nyt olen saanut eikä oireetkaan ollut mitenkään tätä luokkaa.

Mutta ah, iloinnut olen tästä raskauden alusta jo! Meinaa itkettää ihan, kun mietin mikä onni oli raskautua juuri nyt, ja ei vaan voi olla ajattelematta asiaa kokoajan. 😍
 
@Tiitikkä Ymmärrän että kemiallinen pelottaa, mulla oli kans ennen esikoista kemiallinen ja seurailin viivojen vahvistumista joka päivä kun aloin odottaa esikoista - samaa teen nyt ja mun mielestä mun viivat on myös jo nyt vahvemmat mitä siinä kemiallisessa, niin se rauhoittaa vähän ☺️Mä varasin kans samasta syystä va-ultran kuin sä, mun ultra on kai 7+1, ei olisi muille päiville edes mahtunut kiireiden takia. Toivotaan, että kummankaan meistä ei tarvii perua aikoja❤️ tuntuu hassulta jo tehdä konkreettisia juttuja tän raskauden takia, mutta yritän muistuttaa itseäni, että luultavasti kaikki menee hyvin ja etukäteen varailut vaan helpottaa arjen suunnittelua

@Pottis ymmärrän hyvin! Ihanaa, kun viiva on nyt vahvistunut 😍 mulla kaksi clearblueta kaapissa, teen varmaan viikonloppuna, jos voisi nähdä 2-3
 
Ihanaa lukea täältä muiden samassa tilanteessa olevien ajatuksia ja tuntemuksia, niin tutulta kuulostaa ja helpottaa, kun ei ole yksin tämän epävarmuutensa ja toisaalta intonsa kanssa. Aivan järkyttävä väsymys ja nälkä selkeimmät oireet täällä. Söin tänäänkin kolme lämmintä ruokaa, joista yksi oli pizza ja silti voisin syödä vielä lisää (ja olen siis hyvin pienikokoinen). Väsymys taas tuntuu joka solussa, vaikeaa keskittyä töihin tai saada asioita aikaan, on kuin sumussa ja tervassa taapertaisi. Ja haluaisi niin, että viikot kuluisi nopeaa. Selaan myös vähän väliä näitä palstoja tai muuta raskauteen ja vauvaan liittyvää… 😅 Millaisia oireita teillä muilla on ja miten pärjäätte väsymyksen kanssa?
 
@S33 ihan samat fiilikset 🙈 en malttaisi mitään muuta kuin miettiä raskaus ja vauva juttuja 😅 mä nukuin lounaalla etätöissä päikkärit ja olin ihan pökkyrässä mun seuraavassa kokouksessa.. hyvä, että muistin omaa nimeä 🙈 on jotenkin ihan sumuinen ja väsynyt fiilis, joskus onnistun pääsemään hetkellisesti siitä irti, mutta on hankalaa. Sit kans heräilen yöllä, viime öinä herännyt 2-3 aikaan hirveään nälkään, enkä oo saanut oikeen enää unta ja nyt viime yönä heräsin neljältä, jospa tää heräily pikkuhiljaa loppuisi. Nälkä vaivaa myös päivällä ja ollut sellaisia hetkellisiä nausean hetkiä, mutta ei mitään hirveää vielä.
 
Täällä vähän ahdistaa, miten käy, kun mua särkenyt päätä migreenin lailla koko illan ( nyt jo monena iltana putkeen, pakko on ollut ottaa ihan panadolia kun on ollu niin huono olo) mut minusta normitestikin on edellistä aamua vahvempi ja illalla testatessa lyhyemmällä pidätyksellä testi oli vähintään saman vahvuinen kuin aamullakin. Mutta voih, miten pelottaa silti, että meneekö kesken. 🫣 vai oisko vaan alkuraskauden hormoniarvojen noususta johtuvaa..En kestä, jos tässä taas käy huonosti..
 
  • Optimistinen
Reaktiot: S33
Jatkan pölinää itsekseni: tein vielä illasta herkän, joka lojui kaapissa ja siinä oli kyllä vahvemmat viivat kuin kertaakaan näiden päivien aikana, vahvempi viiva kun aamulla. Normitestit tietenkin vahvistuvat hitaammin. Mutta onko täällä muita, joita pelottaa keskenmeno kovasti?
Meillä pelko lienee aiheellinen 3 keskenmenon jälkeen.. Vaikka tiedän, ettei panikointi auta mitään, mutta silti...Nämä raskaudet on vaan niin kovin toivottuja 🥹
 
Takaisin
Top