Yleinen keskustelu

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vargynja
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Onnea plussista!

Mulla oli ensimmäisen lapsen odotuksessa kauheaa väsymystä noin rv6-8 ja toisen raskaudessa pahointia noin pari kuukautta plussan tekemisestä. Sain kaikki esikoisen päiväkodista tuomat taudit, olin väsynyt, huonovointinen ja oksensin vähintään kerran päivässä. Silloin oli myös pakko kertoa raskaudesta tosi aikaisin mun vanhemmille, kun kunto ei ollut kauheen hyvä. Onneksi se pahoinvointi helpotti noin ensimmäisen kolmanneksen jälkeen.
Tällä kertaa näin alkuun tuntuu paremmalta, kun on toistaiseksi ollut vaan pientä etovaa oloa, rintojen turvotusta ja väsymystä. Alavatsalla tuntuu välillä jotain muiluntaa, mut mietin et ehkä tässä tunnustelee nyt tosi herkällä kaikkia fiiliksiä, ja oikeesti on kyse vaan normaalista vatsan toiminnasta. 😄
 
Muokattu viimeksi:
Kuinka te olette näin alussa voineet? Ensimmäisessä raskaudessa voin tässä kohtaa jo pahoin ja nyt ei ole mitään 🤭 Tai no, kamala nälkä 😅
Huomenna hcg-arvojen kontrolli. Jännittää 😬
Saitko vielä tänään vastauksia vai meneekö ens viikolle?
 
Saitko vielä tänään vastauksia vai meneekö ens viikolle?
Sain! Hcg maanantaina 172, tänään 1602 😍 eli hienosti se on noussut. Tänään 4+5. Varhaisultra julkisella parin vko pääsyä, mutta mennään käymään yksityisellä jo aiemmin 😬

Ja mitä tuolla aiemmin oli viikkojen laskemisesta puhetta, niin ainakin itse näin hoitotaustaisena se menee just noin, eli ovis on 2+0 (samalla dpo0) ja siitä sitten lasketaan eteenpäin 👍🏻
 
Takaisin
Top