Hei! Kävin huolimattomana huutelemassa tuonne ketjuun, jossa kerrotaan lasketut ajat ja ihmettelemässä, miksei ole puhuttu enempää.
Eli olen 36-vuotias ja minulla on kolme lasta. Nuorin on 5-vuotias. Lapset ovat edellisestä liitosta, tämä uusin raskaus on nykyiselle miehelleni ensimmäinen. Vielä on aika epäuskoinen olo raskaudesta, vaikka tein muutaman postiivisen testin.
En jaksanut lukea kaikkia 13 sivua yhdeltä istumalta, pahoittelen.
Mutta jotain pohdintaa huomasin esim. oireista ja raskaustesteistä.
Minulle tulee jostain syystä raskaustestin tummia viivoja vasta yli viikon jälkeen kuukautisten poisjäämisestä. Nyt tämän uusimman raskauden kanssa ei tullut lainkaan viivaa normitestiin (eli pitäisi näyttää jo), kun oli eka päivä kuukautisten poisjäännistä. Toisena päivänä tuli tosi vaalea viiva testiajan kai jo loputtua, mutta päiviä myöhemmin sitten selvän tummanpunaiset. Mutta siis jänniä nämä erot, joillakin tulee kuulemma jo heti ekana mahdollisena päivänä tummanpunainen viiva nopeasti. Joku ammattilainen sanoi, että tapauksessani voi olla kyse myöhäisestä hedelmöittymisestä.
Oireista olen ihmetellyt, kun rinnat ovat jo näin varhaisessa vaiheessa kasvaneet. Aiemmissa raskaiksissa ne eivät nimittäin ole mainittavasti kasvaneet. Muutenkin on turvonnut olo. Lisäksi on alavatsan juilintaa. Tänään oli ekan kerran oksettava olo.