Yleinen keskustelu

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vargynja
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Käytän puhelimella ja mun mielestä istuu kyllä tosi hyvin puhelimella käytettäväksi 🤔 Mulla on kans selaimessa valmiina kuvake näihin keskusteluihin suoraan niin ei tarvi aina erikseen vau sivuston kautta mennä, voisko se olla mikä auttais sullakin? @Aurinko88
 
Käytän puhelimella ja mun mielestä istuu kyllä tosi hyvin puhelimella käytettäväksi 🤔 Mulla on kans selaimessa valmiina kuvake näihin keskusteluihin suoraan niin ei tarvi aina erikseen vau sivuston kautta mennä, voisko se olla mikä auttais sullakin? @Aurinko88
Kyllä mä taidan sit pitäytyä koneella, muutenkin istun koneella monta kertaa päivässä eri aikoihin päivästä, niin samallahan se tässä menee. Eipä tuu sit selailtua täällä esim töissä tauoilla, ja riskeerattua et työkaverit näkee mis pyörin :rolling: mä muutenkin käytän puhelintani tosi vähän, mut täälä tekee nyt just vaan mieli käydä enemmän ku aikasemmin, ku oon ihan täpinöissäni uudesta jaksosta elämässä :red-heart:
 
Mulla iski eilen illalla jotenkin olo, et ei tää alku jotenkin hyvältä vaikuta (myöhäinen plussa). Tänään oli tosi vahvasti olo, että kesäkuinen vauva on ihan utopinen ajatus. Ei tuntunut ollenkaan todelliselle, että tää jatkuis ja kesällä olis vauva. Nyt pääsin lopulta tekemään tän aamun testin, kun mies kävi kaupasta hakemassa lisää. Negatiivinen oli tai melkein. Eli kemialliseksi jäi tämäkin. :Broken Heart:Onnellista odotusta teille muille :Heavy Black Heart:
 
Mulla iski eilen illalla jotenkin olo, et ei tää alku jotenkin hyvältä vaikuta (myöhäinen plussa). Tänään oli tosi vahvasti olo, että kesäkuinen vauva on ihan utopinen ajatus. Ei tuntunut ollenkaan todelliselle, että tää jatkuis ja kesällä olis vauva. Nyt pääsin lopulta tekemään tän aamun testin, kun mies kävi kaupasta hakemassa lisää. Negatiivinen oli tai melkein. Eli kemialliseksi jäi tämäkin. :Broken Heart:Onnellista odotusta teille muille :Heavy Black Heart:
Suuret pahoitteluni 😭💔
 
Moikka,

Oon vuosia lukenu kaikkia erilaisia keskusteluita täällä. Oon 29 vuotias yhden tytön äiti ja oon haaveillut toisesta lapsesta jo lähes 9vuotta. Esikoinen siis täyttää nyt 9 vuotta ja sen lisäksi yksi ultrattu raskaus mikä meni kesken rv 9 aikaan vuonna 2018. Sitten käytiin lapsettomuushoidot tytön isän kanssa vuonna 2021 ja jätettiin inseminaatioihin (3 kertaa) tuloksetta. Näiden lisäksi lukuisia kemiallisia. Erottiin sitten pari vuotta sitten.
Nyt olen uudessa suhteessa ollut melkeen 2v ja yks testattu digillä raskaus viime syksynä ja sitten loput kemiallisia. Sain terolutit käyttöön pidentääkseen mun kiertoa ku tuntu että viimesten vuosien aikana lyhentyny jo reippaasti 22-25 ja söin pari kiertoa joka auttoi saamaan taas yhden kemiallisen ja pidensi onneksi kiertoa.
Ajattelin pitää taukoa kun otti aika mielen päälle ne henkisesti ja meillä muuttoa sekä valmistun koulusta juuri enskuussa niin meinasin että jatketaan noita myöhemmin ja sitten lapsettomuushoitoihin jos ei onnistu.

Ilokseni tein aivan puskista positiivisen testin tän viikon tiistaina tai se oli aluksi haalea rfsun herkällä ja lähti vahvistumaan ja vielä varmistin perjantaina aamulla digillä raskaana 1-2 ❤️ nyt pidetään peukkuja että kesäkuussa syntyis vihdoin mun pitkään toivottu kuopus❤️ eli liityn siis ensimmäistä kertaa tälläselle palstalle ja jo alkuun pahoittelut jos epäselkeä teksti😅 tässä ttk ta samalla katsoen näpytin. Ihanaa kirjottaa tänne!
 
Mulla iski eilen illalla jotenkin olo, et ei tää alku jotenkin hyvältä vaikuta (myöhäinen plussa). Tänään oli tosi vahvasti olo, että kesäkuinen vauva on ihan utopinen ajatus. Ei tuntunut ollenkaan todelliselle, että tää jatkuis ja kesällä olis vauva. Nyt pääsin lopulta tekemään tän aamun testin, kun mies kävi kaupasta hakemassa lisää. Negatiivinen oli tai melkein. Eli kemialliseksi jäi tämäkin. :Broken Heart:Onnellista odotusta teille muille :Heavy Black Heart:

Voi ei, tuli niin paha mieli sun puolesta :red-heart: Virtuaalihali ja jaksamista!
 
@Meltsku oi siellä piitkä vauvakuume takana, vitsi että voi vaan kuvitella miten ihanalta tuntui plussata! Onnea😍

Hei täällähän alkaa olla varhaisultra-ajat osalla jo käsillä kun kävin katsoon listaa!
Ja näin maanantaiksi vaihtuessa voi sanoa että meilläkin on jo ensi viikolla!!! 😂🥰 Toivottavasti siellä saataisi hyviä uutisia.🙏🏼 Mennään sen jälkeen jonnekkin ravintolaan syömään. 🤍

Vaikka oireet ei jatkuvasti muistuttele raskaudesta, niin vatsan jomottelut saa aina tajuaan että no kyllä siellä jotain tapahtuu. 🧐

Hyvää alkanutta viikkoa kanssaodottaville. ❤️
 
Jee! Nyt mäkin voin vihdoin sanoa, että ultra on ensiviikolla 😅 tosin vasta loppuviikosta, mutta silti 😍 nyt haluaisin vaan että päivät vierii vauhdilla eteenpäin!

Tsemppiä kaikille ultriin tällä viikolla! Toivotaan, että meille kaikille ryhmäläisille tulee vaan hyviä uutisia 😍
 
@Meltsku oi siellä piitkä vauvakuume takana, vitsi että voi vaan kuvitella miten ihanalta tuntui plussata! Onnea😍

Hei täällähän alkaa olla varhaisultra-ajat osalla jo käsillä kun kävin katsoon listaa!
Ja näin maanantaiksi vaihtuessa voi sanoa että meilläkin on jo ensi viikolla!!! 😂🥰 Toivottavasti siellä saataisi hyviä uutisia.🙏🏼 Mennään sen jälkeen jonnekkin ravintolaan syömään. 🤍

Vaikka oireet ei jatkuvasti muistuttele raskaudesta, niin vatsan jomottelut saa aina tajuaan että no kyllä siellä jotain tapahtuu. 🧐

Hyvää alkanutta viikkoa kanssaodottaville. ❤️
Meillä vielä yli kolme viikkoa 🙄
Kamala polte olis ollut varata aikaisemmin mutta kun vahva epäilys että viikot ei pidä paikkaansa menkoista laskettuna. Otin sit varman päälle ja varasin ultran rv 8+2
Kun todennäköisesti heittää ainakin viikolla.
Viimeksi kun kierto oli mitä sattuu ja en osannut yhtään arvioida raskauden kestoa niin pääsin kunnalliselle ja viikot oli niin pienet, ettei näkynyt yhtikäs mitään ja sitä en halua uusiks kokea
 
Täällä on vielä kuukausi aikaa ultraan. Varasin 15.11 ja silloin olisi arviolta 9+1. Mua jännittää ja pelottaa se ultra kun viimeksi kesäkuussa viikolla 12 todettiin että vauva ei enää elä. Mutta yritän suggeroida itseäni enkä liikaa miettiä. Veikkaan kyllä että ultrapäivänä oon kauhusta kankea kumminkin.
 
@Meltsku oi siellä piitkä vauvakuume takana, vitsi että voi vaan kuvitella miten ihanalta tuntui plussata! Onnea😍

Hei täällähän alkaa olla varhaisultra-ajat osalla jo käsillä kun kävin katsoon listaa!
Ja näin maanantaiksi vaihtuessa voi sanoa että meilläkin on jo ensi viikolla!!! 😂🥰 Toivottavasti siellä saataisi hyviä uutisia.🙏🏼 Mennään sen jälkeen jonnekkin ravintolaan syömään. 🤍

Vaikka oireet ei jatkuvasti muistuttele raskaudesta, niin vatsan jomottelut saa aina tajuaan että no kyllä siellä jotain tapahtuu. 🧐


Hyvää alkanutta viikkoa kanssaodottaville. ❤️
Joo on kyllä nii pitkä odotus jo takana että ei voi uskoa edes todeksi😍 nyt jännätään tosiaan varhaisultraan mikä on tasan 2viikon päästä! Hui🤭❤️ kiitos!
 
Meilläkin ultraan tasan kaksi viikkoa, tuntuu ikuisuudelta. 😬 Olin alunperin varannut ultran kolmen viikon päähän mutta malttamattomuus iski ja aikaistin viikolla. Viikot melko varmoja niin uskoisin että kahden viikon päästä 7+3 pitää ihan hyvin paikkaansa.

Varasin muuten tänään ekan neuvolan, jännää sekin! Kuukauden päähän menee eli sillon olis 9+3. Mites muilla, ootteko jo varanneet neuvolaa ja mille viikoille menee?
 
Meilläkin ultraan tasan kaksi viikkoa, tuntuu ikuisuudelta. 😬 Olin alunperin varannut ultran kolmen viikon päähän mutta malttamattomuus iski ja aikaistin viikolla. Viikot melko varmoja niin uskoisin että kahden viikon päästä 7+3 pitää ihan hyvin paikkaansa.

Varasin muuten tänään ekan neuvolan, jännää sekin! Kuukauden päähän menee eli sillon olis 9+3. Mites muilla, ootteko jo varanneet neuvolaa ja mille viikoille menee?
Varhaisultra tällä viikolla ja neuvola loppukuusta, silloin taitaa olla 8+3.
 
Mulla eka neuvola tän viikon torstaina 7+3. Terkka halus jo tälle viikolle, kun hänen ensi viikko oli täynnä ja sitä seuraavalla ois 9+ ja halus mut aiemmin sinne🤷🏻‍♀️

Tää päivä etenee kyllä tosi hitaasti! Pitäis ehkä keksiä jotain tekemistä. Jos vaikka yrittäis raahautua lenkille pitkästä aikaa😴

Tänään 7+0
 
Oi kylläpäs teillä on aikaisin neuvolakäynnit jo. Meidän alueella ohjeena ensikäynnille on 9-10 viikon kohdalla. Ajattelin varata ajan vasta varhaisultran jälkeen, kun kaikki siellä on kunnossa.
 
Takaisin
Top