Yleinen keskustelu

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vargynja
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Soitin neuvolaan. Parit verikokeet otetaan, seurataan sitä hcg:tä. Ensi viikolla mulla ois muutenkin aika neuvolaan mutta sillä käynnillä ei tehdä ultrausta niin sain vielä erikseen ajan lääkärille. Pystyyköhän tuosta ekasta verikokeesta jo päättelemään jotain?
 
Tosi ikävää! Tiedän, että repii hermoja pahasti. 😔 Ei kuitenkaan välttämättä ole vaarallista. Miulla tuli veristä vuotoa viime raskaudessa raskausviikolla 13 tai 14 viikon ajan eikä se aiheuttanut mitään. Olin silloin yhteydessä neuvolaan, mutta siellä kehotettiin vain seurailemaan, jos ei mitään dramaattista ilmene. Oli tosi pitkä aika odottaa epätietoisena ennen kuin seuraavassa neuvolassa kuunneltiin dopplerilla sydänääniä. Kantsii kuitenkin soittaa ja kysyä, jos vaikka osaisivat sieltä jotain apuja siellä päässä antaa. Yksityiseltä toki maksamalla voi päästä helpommin esim ultraan rauhoittamaan omaa mieltä. Siulla oli kuitenkin vasta ultrassa kaikki hyvin, eli ei kannata vielä panikoida! Jos ne on vaan valemenkat tjs jotka voi tulla odotettujen kuukautisten aikaan, tai jotain muuta tavallista vuotoa, joita raskauksissa usein ilmenee. Tsemppiä!
Oliko sulla kuinka runsasta tuo verinen vuoto? Mulla välillä rauhoitunut tuhruksi ja nyt taas välillä alkanut vuotaa kun ois ihan kunnon menkat.
 
Oliko sulla kuinka runsasta tuo verinen vuoto? Mulla välillä rauhoitunut tuhruksi ja nyt taas välillä alkanut vuotaa kun ois ihan kunnon menkat.
Ei ollut yhtä runsasta kuin menkkavuoto sentään, toisina päivinä enemmän tuhrua ja toisina päivinä pienehköä verenvuotoa, ehkä joku ruokalusikallinen voisi kuvata siteeseen asti päätynyttä vuotoa kerrallaan. Kuulostaa tosi kurjalta. Pidän sormet ja varpaat pystyssä, että selviäisit säikähdyksellä. Onneksi neuvolassa ottivat vakavasti ja pääsit eteenpäin jatkotutkimuksiin. Sekin näköjään vaihtelee paljon, miten herkästi siellä ottavat koppia. Paljon jaksamista ja virtuaalinen hali!
 
Jaksamista @Emri 🫂. Itsellä kokemusta pienestä vuodosta vasta toisella kolmanneksella, ja se onkin tarina erikseen.

Täällä nyt 4+4 kuukautisten poisjäämisestä. Taputan itseäni olkapäälle, että tein fiksusti raskaustestejä, vain joka toinen pvä ja aina aamulla. 🤞 Ei tullut turhia tykytyksiä haalenneista viivoista.

Neuvola soittaa tänään takaisin ja alotetaan se prosessi. Yksityisen varhaisultran oon varannut tasan kolmen viikon päähän.
 
Minä menin tänään naistentautien päivystykseen kun vuotoa vaan tuli enemmän ja pientä menkkamaista jomotustakin oli. No sykettä ei enää ollut, pieni oli kuollut kohtuun viikkojen mukaan melkein heti sen varhaisultran jälkeen. 💔 Poistan itseni listoilta.
Olen tosi pahoillani ❤️💔 suuri halaus ja osaanotot ❤️
 
Minä menin tänään naistentautien päivystykseen kun vuotoa vaan tuli enemmän ja pientä menkkamaista jomotustakin oli. No sykettä ei enää ollut, pieni oli kuollut kohtuun viikkojen mukaan melkein heti sen varhaisultran jälkeen. 💔 Poistan itseni listoilta.
Äh, onpa kurja juttu, voimia!
 
Minä menin tänään naistentautien päivystykseen kun vuotoa vaan tuli enemmän ja pientä menkkamaista jomotustakin oli. No sykettä ei enää ollut, pieni oli kuollut kohtuun viikkojen mukaan melkein heti sen varhaisultran jälkeen. 💔 Poistan itseni listoilta.
Osanotto suruun ja kaikkea hyvää jatkoon ❤️
 
Minä menin tänään naistentautien päivystykseen kun vuotoa vaan tuli enemmän ja pientä menkkamaista jomotustakin oli. No sykettä ei enää ollut, pieni oli kuollut kohtuun viikkojen mukaan melkein heti sen varhaisultran jälkeen. 💔 Poistan itseni listoilta.
Voi ei, osanottoni suruun ja voimia. ❤️
 
Minä menin tänään naistentautien päivystykseen kun vuotoa vaan tuli enemmän ja pientä menkkamaista jomotustakin oli. No sykettä ei enää ollut, pieni oli kuollut kohtuun viikkojen mukaan melkein heti sen varhaisultran jälkeen. 💔 Poistan itseni listoilta.
Oon pahoillani 🙁
 
Minä menin tänään naistentautien päivystykseen kun vuotoa vaan tuli enemmän ja pientä menkkamaista jomotustakin oli. No sykettä ei enää ollut, pieni oli kuollut kohtuun viikkojen mukaan melkein heti sen varhaisultran jälkeen. 💔 Poistan itseni listoilta.
Oon tosi pahoillani. ❤
 
Minä menin tänään naistentautien päivystykseen kun vuotoa vaan tuli enemmän ja pientä menkkamaista jomotustakin oli. No sykettä ei enää ollut, pieni oli kuollut kohtuun viikkojen mukaan melkein heti sen varhaisultran jälkeen. 💔 Poistan itseni listoilta.
Osanottoni ja voimia! ❤️
 
Voimia @Emri 💔

Ajattelin ensin odottaa tuon kolme kuukautta ennen kuin liittyisin ryhmään, mutta totesin, ettei pelossa ole hyvä elää. Muistoissa on aiempi keskenmeno, joka todettiin reilu kymmenen vuotta sitten ensimmäisessä ultrassa viikolla 12 vaikka oli mennyt kesken jo viikolla 9. Tunsin keskenmenon silloin olostani.

Minulla on ensimmäinen lapsi tulossa kahden ja puolen vuoden yrittämisen jälkeen ja plussan saimme ICSI:n avustuksella. Olen päättänyt olla onnellinen tästä raskaana olosta, kävi miten kävi. Miten te muut ajattelette?
 
Voimia @Emri 💔

Ajattelin ensin odottaa tuon kolme kuukautta ennen kuin liittyisin ryhmään, mutta totesin, ettei pelossa ole hyvä elää. Muistoissa on aiempi keskenmeno, joka todettiin reilu kymmenen vuotta sitten ensimmäisessä ultrassa viikolla 12 vaikka oli mennyt kesken jo viikolla 9. Tunsin keskenmenon silloin olostani.

Minulla on ensimmäinen lapsi tulossa kahden ja puolen vuoden yrittämisen jälkeen ja plussan saimme ICSI:n avustuksella. Olen päättänyt olla onnellinen tästä raskaana olosta, kävi miten kävi. Miten te muut ajattelette?
Niinhän se on, ettei voi oikein muuta kuin katsoa miten tässä käy ja ottaa se vastaan. Epäilen, ettei se suru ja pettymys ole yhtään pienempi, vaikka ei iloitsisikaan.
 
Takaisin
Top