Yleinen keskustelu

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vargynja
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ei olla kerrottu vielä kenellekään tästä raskaudesta, kun viikkoja on vasta reilu 5, mutta alkaa olemaan aika hankalaa tää tiedon pimittäminen. Käytiin tänään lounaalla miehen vanhemmilla, missä tarjoiltiin pikkasen liian medium miinus -pihviä, jota välttelin sitten kiusallisesti siinä lautasella. Sieltä lähdettiin mun vanhemmille nälkä vatsassa kurnien toteamaan, että pöydässä on sushit tarjolla 🙃🙃🙃

Tänään on ollut muuten tosi epävarma olo tän raskauden suhteen ja olin aamulla jo varma, että nyt se keskenmeno alkaa, mutta lopulta on ollut niin etova ja huimaava olo, että kai tässä edelleen jotain on meneillään.
Ei sais nauraa, mutta samaistun tähän niin hyvin 😄 ois tiedossa sopivasti vaikka mitä illanistujaisia tässä parin kuukauden sisällä, ni kyllä on tiettyjä kemuja pakko jättää välistä johonkin vatsatautiin vedoten. Ei vaan halua vielä kertoa, mutta tietää että kiinni jää jos ei yhtäkkiä viini tai medium pihvi maistukaan.
 
Flunssa iski. 🤧 Onneksi vielä ei ole nostanut kunnon kuumetta. Vaan pientä nousua normilämmöstä. Tuntuu vaan, että kohta tää pallero lentää vahingossa pihalle ku aivastelen niin kauheesti.
 
Kävin tänään kilpirauhasverikokeissa ja arvot oli ok. Hyvä niin. Onneksi ehdin hoidottaa arvot kuntoon ennen raskautumista. Ja kun raskauduin niin lääkitystä piti automaattisesti hieman nostaa.
 
Päivittelinkin jo tonne varhaisultrien listaan, mutta meiltä jouduttiin perumaan tän päivän varhaisultra. Torstaina sitten uudelleen yritys. 😥 Päivät tuntuu tosi pitkiltä, mutta onneksi nyt tuon kauemmas ei mennyt aika.
 
Ei olla kerrottu vielä kenellekään tästä raskaudesta, kun viikkoja on vasta reilu 5, mutta alkaa olemaan aika hankalaa tää tiedon pimittäminen. Käytiin tänään lounaalla miehen vanhemmilla, missä tarjoiltiin pikkasen liian medium miinus -pihviä, jota välttelin sitten kiusallisesti siinä lautasella. Sieltä lähdettiin mun vanhemmille nälkä vatsassa kurnien toteamaan, että pöydässä on sushit tarjolla 🙃🙃🙃

Tänään on ollut muuten tosi epävarma olo tän raskauden suhteen ja olin aamulla jo varma, että nyt se keskenmeno alkaa, mutta lopulta on ollut niin etova ja huimaava olo, että kai tässä edelleen jotain on meneillään.
Ei vitsi miten hankalaa on varmasti ollu 😅 Musta ois kyllä paistanut läpi jos oisin kieltäytynyt 🤭
Hyvä että oloja on mitkä vähän antaa varmemman olon 🙏 niitä odotellessa
 
Takaisin
Top