Mä oon katsellut sellpy-nettikirpparilta, pitäisi pistää tilausta vetämään, koska alkaa tavan farmarihousuissa olemaan jo aika tuskaista. Nyt muutaman kerran olen etsinyt sieltä äitiysvaatteita, jonka jälkeen kaikki google-haun vaatteisiin/asusteisiin liittyvät tulokset ovat äitiyspainotteisia. Oon yrittänyt salata raskauteni algoritmeiltä käyttäen kaikkiin raskausjuttuihin selaimen ingocnito-tilaa, mut nyt se sai mut kiinni.Mistä te ostatte odotusajan vaatteita? Mulla alkaa nyt oikeasti maha pullottaa sen verran, että joudun tosi tarkkaan miettimään mitä puen. Vain parit housut mahtuu enää jalkaan ja alkaa olla pakko siirtyä mammavaatteisiin. Esikoista odotin koronasulkujen aikaan, joten silloin pystyi heilumaan kotosalla miten halusi, mutta nyt haluan käydä toimistolla ja ihmisten ilmoilla ihan päivittäin, joten pitää olla siistimpää vaatetta. Kävin kattelemassa H&M:ssä tässä yks päivä, mutta ei siellä ollutkaan mitään niitä mama-vaatteita mitä oletin joka putiikissa olevan
Onko joku muuten jo jossain fb-ryhmissä, esim. Toukokuiset 2025? Mikä meno niissä on?