Yleinen keskustelu

Mäkin tuun tänne jo kurkkimaan nyt kun salainen ryhmä on jo saatu auki heidän toimesta joilla jo raskaus selkeästi alkanut :smiling-eyes:

Sain eilen dpo9 haamun rsfu herkkään ja niiiiiin toivon että lähtisi vahvistumaan eikä olisi vain viivanpaikka:side_tear:

Eli mä toivottavasti pölisen täällä sit sun kans jos lähtee vahvistumaan niin saadaan viestit täyteen!
Ja puuttuuhan helmikuun lopulta vielä laskettuja aikoja, vasta vähän yli puolivälin näkyi olevan. Eli eiköhän tänne vielä porukkaa eksy:smiling face with heart-eyes: Minullakin la menisi menkoista laskettuna 22.2.
 
Muokattu viimeksi:
Mä muuten ajattelin hengata mekoilla niin pitkään kun mahdollista, jottei tarvis heti olla ostamassa äitiyshousuja kun alkaa häiritsemään housut vatsalla. 🥹 oon valmistautunut siihen, et tämä raskaus näyttäytyy jo aikaisin, vaikka samalla toivoisin, että alkaisi näkyvästi kasvamaan vasta myöhemmin 🥰
 
Minäkin uskallan ehkä jo liittyä mukaan, eilen dpo12 tuli jo selkeä positiivinen. Välillä kuitenkin tuntuu ihan siltä, että menkat alkaisi, joten mietin, voisiko olla kemiallinen kuitenkin. Pitäisi malttaa testata vasta sitten, kun menkat on myöhässä, mut ei pysty 😅 raskaana tässä nyt ainakin vielä silti ollaan, ihan yhtä epätodellinen fiilis kuin ekankin kohdella, vaikka eipä ole tuostakaan niin pitkää aikaa.
 
Muokattu viimeksi:
Mäkin tuun tänne jo kurkkimaan nyt kun salainen ryhmä on jo saatu auki heidän toimesta joilla jo raskaus selkeästi alkanut :smiling-eyes:

Sain eilen dpo9 haamun rsfu herkkään ja niiiiiin toivon että lähtisi vahvistumaan eikä olisi vain viivanpaikka:side_tear:

Eli mä toivottavasti pölisen täällä sit sun kans jos lähtee vahvistumaan niin saadaan viestit täyteen!
Ja puuttuuhan helmikuun lopulta vielä laskettuja aikoja, vasta vähän yli puolivälin näkyi olevan. Eli eiköhän tänne vielä porukkaa eksy:smiling face with heart-eyes: Minullakin la menisi menkoista laskettuna 22.2.
Jee! Tervetuloa! ❤️
 
Ihanaa, tervetuloa uudet! ❤️ Jokohan nuo viestit riittäisi salaiseen ryhmään, pitää jostakin tsekkailla. 🥳
 
Mä oon viettänyt vähän hiljaiseloa, kun mies vei mut viikonloppuna ylläriksi yöpymään kivaan maalaismiljööseen missä sai nauttia myös spa -osastosta ja hoidoista 😊 Oli ostanut alkoholitonta skumppaakin mua varten, niin saatiin kippistellä 😁
 
Mä varovaisesti kurkin myös jo ovenraosta tänne porukkaan. Eilen tein kaksi testiä, joissa haamua/haaleaa viivaa, 4+2 olisi päivät nyt.

1,5 viikkoa kestäny päänsärky alkaa helpottaa, mutta suussa on nonstop metallinen maku, kaikki ruoka maistuu oudolle ja ympäri vuorokauden iskee etovaa oloa, että oisko se sitte kuitenkin. Ensiraskaus olisi kyseessä, niin ei vertailukohtaa aiempaan 😁

Ylihuomenna uutta testiä 🫣
 
Mä varovaisesti kurkin myös jo ovenraosta tänne porukkaan. Eilen tein kaksi testiä, joissa haamua/haaleaa viivaa, 4+2 olisi päivät nyt.

1,5 viikkoa kestäny päänsärky alkaa helpottaa, mutta suussa on nonstop metallinen maku, kaikki ruoka maistuu oudolle ja ympäri vuorokauden iskee etovaa oloa, että oisko se sitte kuitenkin. Ensiraskaus olisi kyseessä, niin ei vertailukohtaa aiempaan 😁

Ylihuomenna uutta testiä 🫣
Jee, tervetuloa! 🥰 Mä oon pihalla omista viikoista, kun olin pakastealkion siirrossa. Mutta epäilen et mulla olis kanssa 4+2 tänään. 🤩
 
Mä varovaisesti kurkin myös jo ovenraosta tänne porukkaan. Eilen tein kaksi testiä, joissa haamua/haaleaa viivaa, 4+2 olisi päivät nyt.

1,5 viikkoa kestäny päänsärky alkaa helpottaa, mutta suussa on nonstop metallinen maku, kaikki ruoka maistuu oudolle ja ympäri vuorokauden iskee etovaa oloa, että oisko se sitte kuitenkin. Ensiraskaus olisi kyseessä, niin ei vertailukohtaa aiempaan 😁

Ylihuomenna uutta testiä 🫣
Kurki vaan ihan reilusti ja kirjoittele näkemääsi kommentteja. Siten saat mahd.pian salaisten puolelle vaadittavat viestit täyteen..
 
Ai että. Esikoinen näki ensin pahaa unta ja tuli meidän väliin nukkumaan. Nyt sitten yöllä alko kiehnäämään ja itkeskelemään. Kasvukipuja ilmeisesti, kun sääriänsä näytti että ovat kipeänä. Sitä sitte lääkitsemään. Nyt nukkuu lapsi ja mies (tai no, se nyt ei missään vaiheessa ees kunnolla herännytkään), mutta itellä ei vaan tule uni 🙃
 
Ai että. Esikoinen näki ensin pahaa unta ja tuli meidän väliin nukkumaan. Nyt sitten yöllä alko kiehnäämään ja itkeskelemään. Kasvukipuja ilmeisesti, kun sääriänsä näytti että ovat kipeänä. Sitä sitte lääkitsemään. Nyt nukkuu lapsi ja mies (tai no, se nyt ei missään vaiheessa ees kunnolla herännytkään), mutta itellä ei vaan tule uni 🙃

Voi ei, siellä samaan aikaan oltu valveilla yöllä! Nuo kasvukivut on kyllä kurjia. Meilläkin niitä paljon ollut.

Meillä kakkonen pinkaisi 5.30 ylös kun itse olisin saanut vielä nukkua klo 6.30 ennen töitä. No eipä nukuttanut sitten enää mutta veikkaan että päivän mittaan nukuttaa. 🤣
 
Mä varovaisesti kurkin myös jo ovenraosta tänne porukkaan. Eilen tein kaksi testiä, joissa haamua/haaleaa viivaa, 4+2 olisi päivät nyt.

1,5 viikkoa kestäny päänsärky alkaa helpottaa, mutta suussa on nonstop metallinen maku, kaikki ruoka maistuu oudolle ja ympäri vuorokauden iskee etovaa oloa, että oisko se sitte kuitenkin. Ensiraskaus olisi kyseessä, niin ei vertailukohtaa aiempaan 😁

Ylihuomenna uutta testiä 🫣
Tervetuloa!😍
 
Ja taas heräsin itsekseni 5 jälkeen aamulla 😂

Aamusta keskimmäisen kanssa tänään alkavaan uimakouluun ja sen jälkeen ystävän vauvan luokse. 🥰 Minua ja miestäni on pyydetty tämän vauvan kummiksi. ❤️❤️

Onpas siellä paljon ihania juttuja tiedossa! 😍
 
Takaisin
Top