Yleinen keskustelu

Onko kellään millaisia ajatuksia siitä kumpaa sukupuolta tuleva lapsi olisi ? Mulla on ihan sellainen olo, että tyttö 😅

Ei vielä ole ajatusta, tuntuu edelleen ihmeeltä että testi kertoo mun olevan raskaana. 😍 Oireista ei vielä oikeen voi silleen päätellä mitään, kun ollaan vielä näin alkutekijöissä, mutta luulen että pääsen taas jäljille. Mun suvussa on yhdenlainen "noitavaisto", monesti esimerkiksi todetaan etukäteen asioita jotka hetken päästä tapahtuu yms. niin se vaisto kai viimeksikin kertoi missä mennään. 😂 Tai sitten nään taas unia.

Jos tytön saisi niin newbien kukkamekot alkais varmaan täyttämään taloa. 😆
 
En osaa sanoa, oisko tämä tyttö vai poika. En ole aiemmissakaan raskauksissa saanut missään vaiheessa vahvaa tunnetta siitä, kumpi olisi kyseessä. Silloinen anoppi kylläkin ennusti vatsan muodosta kummatkin oikein:smiling-eyes:
Jos ultrassa lääkäri sukupuolen sanoisi näkevänsä niin haluaisitko tietää?
 
Muuten, miten tarkkoja te olette esim kauneus juttujen kanssa näin raskausaikana? Ihan yleisesti kyselen.

Itse raidoitan kyllä hiuksia ja lakkaan kynsiä. 😊 Mutta joskus sekin kauhistutti ja yhden raskauden taisin olla kokonaan ilman kynsilakkoja. Olin silloin lukenut pitkät artikkelit siitä mikä kaikki imeytyy ja miten suurinta osaa kemikaaleista ei ole voitu tutkia, että miten vaikuttavat.
 
pienirakas, Newbien tuotteet on ihania 🥰
 
Kääk, mä siis viittaan täällä. Ei nimittäin oo mitään käsitystä mitä nuo ihanuudet vois olla🤫
Kappahlin lastenvaatemerkki, aivan ihania eläin- ja kukkakuoseja. 😍 On myös naisten mekkoja ja uikkareita yms, kuolaan itsellekin niitä vähän väliä. 🙈
 
Kappahlin lastenvaatemerkki, aivan ihania eläin- ja kukkakuoseja. 😍 On myös naisten mekkoja ja uikkareita yms, kuolaan itsellekin niitä vähän väliä. 🙈
No höh; nyt mää muistan meillä taaperolla on noita, tosin kirpparikta hankittuna. Niinpä onkin jo pakko miettiä että onkohan tälläinen lähidementia virallinen alkuraskauden oire?
 
No höh; nyt mää muistan meillä taaperolla on noita, tosin kirpparikta hankittuna. Niinpä onkin jo pakko miettiä että onkohan tälläinen lähidementia virallinen alkuraskauden oire?

Haha ei näitä kaikkia voi muistaa 😄 kirpparilta meillekin tehdään löytöjä, ainoat merkkikamppeet mitä ollaan lapselle ostettu uutena taitaa olla Metsola.

Nytkin jo sormet syyhyäis päästä kiertelemään ja bongailemaan ihania pieniä vaatteita. ❤️ Terkuin kirppis-addikti.
 
Haha ei näitä kaikkia voi muistaa 😄 kirpparilta meillekin tehdään löytöjä, ainoat merkkikamppeet mitä ollaan lapselle ostettu uutena taitaa olla Metsola.

Nytkin jo sormet syyhyäis päästä kiertelemään ja bongailemaan ihania pieniä vaatteita. ❤️ Terkuin kirppis-addikti.
Asutkohan missä päin? Tai siis millä kirpparilla tykkäät käydä? Ois kiva tehdä täsmäisku kimpassa, mikäli tämä plussatunne tiedoksi muuttuu!
 
Asutkohan missä päin? Tai siis millä kirpparilla tykkäät käydä? Ois kiva tehdä täsmäisku kimpassa, mikäli tämä plussatunne tiedoksi muuttuu!

Pohjois-Pohjanmaalla minä vaikutan 😄 täällä vaan joutuu usein ajaa pitkiä matkoja hyvien kirppisten perässä, samoin oikeastaan kaiken muunkin erikoisemman. 🙈
 
Pohjois-Pohjanmaalla minä vaikutan 😄 täällä vaan joutuu usein ajaa pitkiä matkoja hyvien kirppisten perässä, samoin oikeastaan kaiken muunkin erikoisemman. 🙈
Oon kuullu tuota samaa eräältä rovaniemeläisen pääkaupunkiseudulla asuvalta kummilta. Mä tätä naputtelen tällä hetkellä Vantaalla, että onhan tässä välimatkaa.
 
Mulla ei oo inspistä vaatteiden osteluun, kun inhoan muutenkin shoppailua. Mutta näin käsityöharrastajana tekisi mieli jo jotain neuloa! Haluaisi aloittaa ajoissa et ehtii tekemään useamman vaatteen, mutta ei myöskään uskalla liikaa ennakoida. 😁
 
Muuten, miten tarkkoja te olette esim kauneus juttujen kanssa näin raskausaikana? Ihan yleisesti kyselen.

Itse raidoitan kyllä hiuksia ja lakkaan kynsiä. 😊 Mutta joskus sekin kauhistutti ja yhden raskauden taisin olla kokonaan ilman kynsilakkoja. Olin silloin lukenut pitkät artikkelit siitä mikä kaikki imeytyy ja miten suurinta osaa kemikaaleista ei ole voitu tutkia, että miten vaikuttavat.

Munkin tekis mieli raidoittaa! Mulla on vaan oma hiusväri, joten raidat toisi kivasti eloa. Jotenkin olin siinä käsityksessä et tukan värjääminenkään ei olisi kovin suotavaa. 🤔
 
Munkin tekis mieli raidoittaa! Mulla on vaan oma hiusväri, joten raidat toisi kivasti eloa. Jotenkin olin siinä käsityksessä et tukan värjääminenkään ei olisi kovin suotavaa. 🤔

Näinhän se kai on. Oon pitänyt hiukset vaaleina ns raidoittamalla ja tällöinhän aineita ei mene juurikaan päänahkaan. Oon ajatellut että silleen kumminkin pieni paha ja tapahtuukin vain muutaman kerran vuodessa kun raidoittaa. Raidat tuo kyllä kivasti eloa! 😊
 
Näinhän se kai on. Oon pitänyt hiukset vaaleina ns raidoittamalla ja tällöinhän aineita ei mene juurikaan päänahkaan. Oon ajatellut että silleen kumminkin pieni paha ja tapahtuukin vain muutaman kerran vuodessa kun raidoittaa. Raidat tuo kyllä kivasti eloa! 😊

Totta kyllä, aika pieni on varmasti vaikutus, kun ei hinkata päänahkaa. 😊
 
Totta kyllä, aika pieni on varmasti vaikutus, kun ei hinkata päänahkaa. 😊

Varmasti jotain imeytyy noinkin mutta uskoisin että on aivan eri asia kuin sellainen "värikypärä" ja raidoittaa olen uskaltanut.
 
Mä kävin päästäni punastuttamassa viime raskaudessa 6-8vk välein, jota jatkoin myös imetys ajan.
Parempi pää punaisena kuin mieli mustana -metodia aion noudattaa myös jatkossa. 🥵
Vastaavasti kynsilakka, sekä puuteri yms kasvoalue tuotteet joutuivat pannaan. Vähensin myös deodorantin käytön minimiin.
Jälkikäteen vauvan jo synnyttyä mies sanoi mun tuoksuneen loppuaikoina aivan vauvalle, jonka tarkoitti kohteliaisuudeksi.
 
Muokattu viimeksi:
Takaisin
Top