Yleinen keskustelu

Mähän laitoin itseni nyt listoille täällä. Sitten vain poistin takavasemmalle, jos huonosti käy.

Laskettu aika todennäköisesti siirtyy viel viikolla eteenpäin, mutta laitoin tuon nyt Flon mukaan. Tarkennan sen sitten, kun saan tietää tarkemmin, kun mulle tulee varhaisultra tuonne julkiselle.
 
Muokattu viimeksi:
Kovasti toivon sinun täällä helmikuisissa listoilla pysyvän!
Mikään ei ole niin varmaa kuin epävarma! ,🍀🍀🍀
 
Olipas jotenkin ihana herätä sateiseen sunnuntaihin kun sade ropisi ikkunaan. Nukuin piiiitkään. 😍
Ja varailin aamusta neuvolankin tuonne heinäkuun alkuun. Uskomatonta mutta totta, saan vielä ehkä kerran kokea tämän kaiken. 🥰

(Mulla on yhä pelko kohdunulkoisesta ym joten se nyt kummittelee ultraan asti, mutta annan nyt itseni nauttia tästä hetkestä, koska eihän kukaan tiedä tulevasta..)
 
Olipas jotenkin ihana herätä sateiseen sunnuntaihin kun sade ropisi ikkunaan. Nukuin piiiitkään. 😍
Ja varailin aamusta neuvolankin tuonne heinäkuun alkuun. Uskomatonta mutta totta, saan vielä ehkä kerran kokea tämän kaiken. 🥰

(Mulla on yhä pelko kohdunulkoisesta ym joten se nyt kummittelee ultraan astimutta annan nyt itseni nauttia tästä hetkestä, koska eihän kukaan tiedä tulevasta..)
Tuo sade teki tosiaankin luonnolle hyvää! Voiko niitä neuvoloita varata netinkauta?
 
Olipas jotenkin ihana herätä sateiseen sunnuntaihin kun sade ropisi ikkunaan. Nukuin piiiitkään. 😍
Ja varailin aamusta neuvolankin tuonne heinäkuun alkuun. Uskomatonta mutta totta, saan vielä ehkä kerran kokea tämän kaiken. 🥰

(Mulla on yhä pelko kohdunulkoisesta ym joten se nyt kummittelee ultraan asti, mutta annan nyt itseni nauttia tästä hetkestä, koska eihän kukaan tiedä tulevasta..)

Samoilla fiiliksillä täällä! Nousin seitsemältä antamaan koiralle ruokaa, kömmin takaisin sänkyyn ja heräsin myöhemmin sateen ropinaan. ❤️

Mullakin pelkotiloja, että mitä jos kaikki ei olekaan hyvin. Olen googlannut loputtomiin oireita kohdunulkoisesta ja tuulimunasta ja kaikesta mahdollisesta, mikä voisi mennä pieleen. Mutta totta puhut, nyt täytyy lopettaa tämä ennakkoon pelkääminen ja olettaa kaiken olevan hyvin niin kauan kunnes toisin todistetaan. 🙏
 
Samoilla fiiliksillä täällä! Nousin seitsemältä antamaan koiralle ruokaa, kömmin takaisin sänkyyn ja heräsin myöhemmin sateen ropinaan. ❤️

Mullakin pelkotiloja, että mitä jos kaikki ei olekaan hyvin. Olen googlannut loputtomiin oireita kohdunulkoisesta ja tuulimunasta ja kaikesta mahdollisesta, mikä voisi mennä pieleen. Mutta totta puhut, nyt täytyy lopettaa tämä ennakkoon pelkääminen ja olettaa kaiken olevan hyvin niin kauan kunnes toisin todistetaan. 🙏
Tää viesti herätti mut ajattelemaan et saa olla onnellinen just nyt. Ei varovainen suhtautuminen helpota huonoja uutisia. Nautitaan just nyt ja ollaan onnellisia 🥰
 
Mukavaa sunnuntaita helmikuiset :Hugging Face: Öinen sade herätteli ja nousin sit tytön kanssa tekemään pannaria. Ei tehnyt enää mieli pyöriskellä lakanoissa :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: Mies käytti koiran ulkona pikapikaa. Nyt katsellaan EM-kisoja.

Oireita on hyvin vähän rv 4+4 - painon tunnetta ja pieni kipu alavatsalla, ei muuta. Oon tehnyt tähän mennessä vain yhden raskaustestin, enkä tiedä, milloin teen toisen. Ehkä ensi viikonloppuna, ennen kuin lähdetään kesälomareissuun. Jotenkin aika tuntuu pysähtyneen tai ainakin se kuluu tosi hitaasti... Yritän elellä hetkessä ja silloin tällöin fiilistellä tätä tilaa. En halua murehtia turhaan. Ehkä kaikki menee kumminkin hyvin. Mieskin jo varovasti uskaltaa silitellä masua. Se on ihanaa :red-heart:
 
Ihanaa sunnuntaita kaikille 🌸 heräsin taas tuttuun tapaan, ennen lapsia, kuuden aikaan. Olin saanut viestin parhaalta ystävältä, että saapuivat synnärille ja pääsivät suoraan saliin. Kuinka jännittävää odotella, millon hän on tullut maailmaan. 😭😍😍

Käytin myös hyväksi vielä tätä ihanaa energiaa, ennen väsymys kautta. Aamulla oli hyvä yläkroppa treeni ja lähettiin siitä sit perään rattaiden kans juoksulenkille. Keskimmäinen pyöräili ja määräs tahdin. Juoksuttaa kyllä hyvin! 🥲

Hoksasin myös, että täytyy ostaa juoksurattaiden rinnalle toiset juoksurattaat joihin saa vaunukopan. Luulen ettei näihin bob ironmaneihin saa vaunukoppaa. 🤔 vai onko jollain kokemusta? näitä ennen oli mountain buggyn tuplat käytössä. Ja oli kyllä niin hyvät ja kevyet juosta kahden lapsen kanssa! Haaveilen ehkä nyt mountain buggy terrain rattaista 🥹

Enään myös viikko varhaisultraan. ❤️
 
Hei kohta varmaan aukeaa jo salainen puoli kun meillä tulee näin hyvään tahtiin juttua. Enää ei puutu paljon 500 viestistä, hyvä me! 😍👍🏻
Mä aion kohta käydä sen luvun ta-aas tarkastamassa. Ois niin kiva että se jo huomenna auki saataisiin!
 
Eilen oli miehen juhlat, kyllä piti pinnistää että pystyi tälläisenä suomalaisena tanssia ihan umpiselvinpäin 😂
Kukaan ei onneksi tainnut huomata mitään, kun baarimikko teki vaivihkaa alkoholittomia drinkkejä 😅
Ropsit baarimikolle! Niistä erityisjuomista ei varmaan seurannut krapulaa yms😂
 
Vitsi päätä kyllä särki tosi paljon, mutta se johtui ihan puhtaasti valvomisesta 😅
Valvominen etenkin myöhäisillan ja yön tunteina on paha, tekee sen mistä syystä tahansa. Ehkäpä juuri siitä syystä raskaana ollessa ei kenenkään tarvitse tehdä yövuoroja.
 
Maanantai on mahdollisuus, kaikkeen mukavaan!
Niinpä tarkastin ja
viestejäjän olikin kasassa jo 387(+ tämä) Hyvä me!!! Sujukoon tämä päiväsijuuri sinun haluamallasi tavalla!👍🙏🍀🍀😃
 
Takaisin
Top