Yleinen keskustelu

Kävin viemässä ystävän vauvalle lahjan ja ystävälle juotavaa ja valmiiksi pestyjä viinirypäleitä 🥰😍 synnärille ei saa tällä hetkellä mennä vierailemaan muut kuin perheen jäsenet, joten iso halaus ystävälle teki niin hyvää että silmät taas vetistyi ❤️ pääsen sitten keskiviikkona nuuskuttelemaan pienokaista 😍 luulen, että uskaltaudun vielä moottoripyörällä ajamaan heille 🥹🫶🏽
 
Mitä hyviä raskaussovelluksia teillä on käytössä? Kaipaisin jotain uutta.

Mulla käytössä Flo ja Preggers.
 
Ääh, inhoan tätä et kännykkä korjailee sanoja miten haluaa. Oon korjaillut jälkikäteen tekstejä jälkikäteen. 😅 Onko jotain hauskoja kommahduksia sattunut teille tästä syystä?
 
Muokattu viimeksi:
Ääh, inhoan tätä et kännykkä korjailee sanoja miten haluaa. Oon korjaillut jälkikäteen täälläkin tekstejä jälkikäteen. 😅 Onko jotain hauskoja kommahduksia sattunut teille tästä syystä?
Mullahan oli tuolla plussatesteissä se oma kömmähdykseni😅 Piti kirjoittaa, että tämä jää nyt viimeiseksi testiksi niin kännykkä korjasi tekstiksi 😅 Vähän tuli dramaattisempi viesti mitä oli tarkoitus kirjoittaa 😅
 
Yhdessä ryhmässä kysyttiin et mistä tunnen tän henkilön x. Piti kirjoittaa, että hän on mun pikkuserkku. Mut joko näppäilin väärin tai puhelin muutti sen, mutta pikku-sanan k:t muuttui l-kirjaimiksi.. 🤣

Ai kauhee, kiitos päivän nauruista näin maanantaina, todella tarvitsin tätä! 🤣🤣
 
Ai kauhee, kiitos päivän nauruista näin maanantaina, todella tarvitsin tätä! 🤣🤣
Mä naurahdan joka kerta ääneen, kun aattelen tätä. Ja ryhmä oli suhteellisen virallinen, enkä edes itse huomannut asiaa ennenkuin joku räjähti nauramaan asialle. 🤣 Kyllä hävetti.
 
Meillä taitaa olla 500 viestiä täynnä!! 🥳🥳🥳

Muoks! Ei kun nuo leikkinurkan sisältyykin noihin +400, hö 😔 Vielä vähän. 😁
 
Muokattu viimeksi:
Neuvolaan soiteltu ja kesäsulun takia saatiin vasta heinäkuun puolelle eka aika, sekin toiselle paikkakunnalle. Nyt tiukkaa pohdintaa, pitäiskö se vaan varata varhaisultra yksityiselle. Miten sitä muka malttaa vielä vajaa 5 viikkoa, ei mitenkään. 😳
 
Aamupahoinvointi meinaa nostaa päätään, ihan ku pissareissujen lisäksi kaipaiskin enempi aikaa vessassa. 😂😩 Jatkuva pissahätä.
 
Mulla on ollut suht oireetonta aikaa nyt.. 😒 Ehkä vähän menkkamaista kipua ollut tänään. Väsyttää myös, mutta niin joka maanantai. 😆
 
Onko kellään millaisia ajatuksia siitä kumpaa sukupuolta tuleva lapsi olisi ? Mulla on ihan sellainen olo, että tyttö 😅
 
Oireita: Aamulla jääkaappi haisi mun mielestä aivan raadolta, vaikka vaan kävelin sen ohi. Oven avaisu sai kyökkimään. Siellä oli miehen edellisenä päivänä grillaamat herkkusienet... Töistä tullessa käytiin kaupassa ja tuulikaapissa haisi taas mun mielestä aivan karmeelle. Kuin muovilta mut myrkkyä potenssiin sata 🤢 Edellisellä kerralla voimistunut hajuaisti oli myös ensimmäisiä selkeitä oireita. Myös väsymys tuntuu nostavan päätään. Päikkärit houkuttelee.
 
Hmm.. Mä oon jotenkin varma pojasta. 🩵 Ehkä se on oletus arvo kun on jo kolme poikaa. 🩵🩵🩵😜

Silti jännästi mietin yks päivä ennen kuin sain tietää tästä raskaudesta että jos mulla olisi tytär hän olisi varmaan juuri tuollainen (näin siis yhden tytön ja se oli jotenkin merkityksellinen hetki silloin) Sitten kun sain tietää raskaudesta mietin heti mitä jos.. 🩷
 
En osaa sanoa, oisko tämä tyttö vai poika. En ole aiemmissakaan raskauksissa saanut missään vaiheessa vahvaa tunnetta siitä, kumpi olisi kyseessä. Silloinen anoppi kylläkin ennusti vatsan muodosta kummatkin oikein:smiling-eyes:
 
Takaisin
Top