Yleinen keskustelu

En ole huomannut, että missään olisi puhuttu tästä. Niin kumpaa teillä toivotaan, tyttöä vai poikaa? 😊
Mulla on aina ollut ajatus että ehdottomasti haluan tytön, mutta kyllähän sellanen miniversio isästään ois aika ihana myös 😍
Meillä esikoinen poika ja luulisin että pikkuveljen kanssa olisi samankaltaisemmat leikit. Jotenkin näen itseni myös poikien äitinä. Tyttö olisi kyllä myös ihana, nähdä minkä verran näkyy kumpaakin vanhempaa tytössä. Joten tylsä vastaus, molempia toivoisin🤭
 
Niin ja täytyis listautua tuonne Tammikuiset odottajat listaan, jos haluaa salaiseen ryhmään. Mun täytyy varmaan odottaa sitä et saan ultrassa tietää pikkuisen koon, koska tällä hetkellä la on ihan täys arvaus.
Mä laskin oman la:n ovulaatiosta, koska tiedän että menkoista laskettuna melkein viikon liian aikainen. Vaihdan sitten ultran jälkeen listaan jos la muuttuu omasta arviosta.
 
Niin ja täytyis listautua tuonne Tammikuiset odottajat listaan, jos haluaa salaiseen ryhmään. Mun täytyy varmaan odottaa sitä et saan ultrassa tietää pikkuisen koon, koska tällä hetkellä la on ihan täys arvaus.
Voit myös laittaa nyt vaan johonkin kohtaan varmasti ja sit päivittää sinne tiedon kun varmistuu! 😊
 
Täytyy myöntää että toivon tyttöä vaikka nämä tietyn toivomisen aiheuttaa joissain ihmisissä vihaa ja ristiriitaa, kun siitä puhuu ääneen. Siis se sellainen kauhistelu mitä on kokenut, että "eikö riitä että toivoo lasta ja se on terve". Mutta itse koen että asiat ei poissulje toisiaan etteikö toivoisi tervettä lasta ja vaikka tulisi poika niin pettymys on sallittu tunne. Pääasia miten siihen reagoi, toimii ja käy läpi ja hyväksyy pettymyksen tunteensa. Yhtä rakas se poikakin tulee olemaan. Ja vaikka ei tulisi tervettä lasta niin rakas se on silti.
Joten näilläkin disclamereilla varustettuna uskallan kirjoittaa että toivon todella kovasti tyttöä. Ekan kohdalla tiesin ennen ultraa jo että poika tulee ja oli siitä tosi vahva intuitio. Silloin myös toivoin todella paljo että saan olla pojan äiti.
 
Kyllä mäkin toivoin toisen kohdalla tyttöä koska esikoinen on poika. Tottakai poika olisi ollut ihan yhtä rakas mutta silti ihanaa että saatiin molemmat, nyt kolmannelle ehkä vähän toivoisin tyttöä vielä mutta ei niin suurta väliä 🤭 molemmissa puolensa! Paitsi että pojalle olis TOSI vaikea keksiä nimi jos sinne asti päästään 😂
 
Kyllä mäkin toivoin toisen kohdalla tyttöä koska esikoinen on poika. Tottakai poika olisi ollut ihan yhtä rakas mutta silti ihanaa että saatiin molemmat, nyt kolmannelle ehkä vähän toivoisin tyttöä vielä mutta ei niin suurta väliä 🤭 molemmissa puolensa! Paitsi että pojalle olis TOSI vaikea keksiä nimi jos sinne asti päästään 😂
Pojalle ON tosi vaikea keksiä nimi😂 tytölle olisi ollut monta ihanaa vaihtoehtoa, esikoiselle (poika) löydettiin tasan yksi nimi joka kelpasi molemmille. En tiedä miten löytäisi enää toista😅
 
Mäki keksisin tytölle paljon helpommin nimiä kun pojalle. 😅 Vaikka ei tässä olla hirveesti keretty miettiä vielä.
 
Mää taas keksin pojalle vaikka kuinka paljon nimiä, mutta tytölle en. Tytölle mulla on yks mielessä ja pojalle ainakin viis😂. Esikoisen nimi päätettiin pari kk ennen syntymää ja hän onneksi näytti nimeltään😍
 
Täällä vähän toivotaan poikaa. Vaihtoehtoja nimelle on jo valmiina. Tytön saaminen jopa vähän pelottaa, koska en ole tyttövauvoja ja -lapsia hoitanut lähes ikinä. Osaanko leikkiä tytön kanssa? 😄 Toisaalta jos on tyttö niin olisi entistä enemmän elämää mullistavaa saada hänet. Plus tykkään tehdä kavereille lettejä yms, niin voisin näpertää mini-me:lle eri kampauksia 🤩 Ehkä sitten kuitenkaan ei ole mitään väliä kumpi tulee 😊
 
Meillä on sekä tyttöjen ja poikien nimiä pyöritelty jo 3 vuotta et mistä tykätään ja yhteiset suosikit on jo olleet pitkään odottamassa että päästään nimeämään🤭🙈
 
Mies toivois kovasti omaa poikaa, itselle ei ehkä niin suurta väliä, kunhan tulis syliin asti. Nimen valinnan kannalta tyttö olis kivempi, vaikka nimilistalta löytyy kyllä ihan hyvin molemmille nimiä.
 
Meillä ei oikein kummallakaan oo toivetta, että kumpi, ainakaan vielä, voihan se olla että herää myöhemmin. Ihan vaan todennäköisyyksien valossa veikataan kyllä poikaa, koska miehen suvussa on kaikki saanut jo monessa sukupolvessa pelkkiä poikia 🤣 Sit taas syksyn kesken mennesssä raskaudessa meillä molemmilla oli jostain syystä sellanen fiilis, että hän ois ollut tyttö, vaikka ei sitä tietysti ikinä saatukaan tietää.
 
Itse toivoisin tyttöä ja mies poikaa, mutta loppujen lopuksi ei mitään väliä, kunhan saataisi terveenä syliin asti❤️
 
täytyy pommittaa omia viestejä että pääsee tuonne salaiseen :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes:

meillä on kaksi tyttöä, toisaalta ois ihana saada poika mutta toisaalta myös yksi tyttö lisää :Hugging Face: vähän kutkuttelee ajatus että ei selvitettäisi sukupuolta, tulisi sitten synnytyksessä täytenä yllätyksenä. :smiling face with heart-eyes: mies ei vaan tästä innostunut, haluaa tietää että voi ns suunnitella ja valmistautua :rolling:
 
Mä kans oon miettiny alkuun, et jos ei tiedettäiskään sukupuolta ennen ku tyyppi on ulkona. Tämä olis miehellekin ihan ok. 😅 Mut kyllä me varmaan sittenkin otetaan tieto vastaan sitten kun sen näkee. Tosin tässä kerkee vielä miettimään asiaa. 😁
 
Mä toivoisin enemmän tyttöä ja puolido poikaa, kumpikin olisi kuitenkin yhtä rakastettu.

Halutaan kans tietää sukupuoli, niin on helpompi miettiä nimiä
 
Muakin kutkuttas ajatus siitä että ei ottaisi sukupuolta selville. Mies ei ymmärtäisi kyllä miksi, ja kiva miettiä nimeä etukäteen sekä vähän tietää millainen tyyppi tulossa❤️
 
Itselläni ei ole väliä, että kumpi tulee. Puolisolla toivoo enemmän poikaa, mutta molemmat kuulemma käy :) Ollaan hahmoteltu jo sekä tyttöjen että poikien nimiä, mutta ei olla vielä päädytty mihinkään ehdottomiin suosikkeihin.
 
Takaisin
Top