Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mulla kerkes olla yksi kierto synnytyksen jälkeen ja ilmeisesti olisi ollut pidempi kierto koska ovulaatio plussan testasin vasta kp 21. Oon laskenut viikot nyt oviksesta, varsinkin kun plussa vasta nyt tuli näkyviin. (Nyt siis 4+0, menkoista laskettuna olisi 4+6)Joo Maisa taitaa olla vaan pääkaupunkiseudulla. Mutta hyvä varmaan olla ajoissa, niin saa jonkun fiksun ajan ehkä
Ootteko te laskeneet viikot oviksesta vai miten ootte määritelleet hedelmöitysajankohdan?
Neuvolassa laskevat viikot viimeisistä kuukautisista, vaikka ovulaatio olisikin heittänyt oppikirjan kp 14:sta. Jos ultrassa todetaan että koossa on viikon tai ylikin heittoa, niin silloin LA:ta lähdetään muuttamaan. Tämä pätee jos ei ole takana mitään erikoisen pitkää kiertoa.Ootteko te laskeneet viikot oviksesta vai miten ootte määritelleet hedelmöitysajankohdan?
Mun pitää saada omat viestit vielä täyteen ennen kun voin siirtyä en oo aiemmin ollu näissä salaisissa ryhmissä, tuliko erikseen ohje vai pitikö laittaa vaan se yksityisviesti?Jee nyt meillä on oma salainen ryhmä! Voidaan vähitellen sit siirtyä myös sinne puolelle keskustelemaan tän lisäksi
Joo sit kun se 30 viestiä täällä Tammikuiset 2025 alla on täynnä, niin ylläpitäjälle yksityisviestillä pyyntö että haluais mukaan sinne! Ja tuolla aloituksessa, jossa puhutaan salaisesta ryhmästä, on myös ohjeet miten voi helpoiten tarkistaa oman viestimäärän!Mun pitää saada omat viestit vielä täyteen ennen kun voin siirtyä en oo aiemmin ollu näissä salaisissa ryhmissä, tuliko erikseen ohje vai pitikö laittaa vaan se yksityisviesti?
Meillä on yksi poika ja poikaa kyllä toivoisin. Vaikea nähdä itseään tytön äitinäEn ole huomannut, että missään olisi puhuttu tästä. Niin kumpaa teillä toivotaan, tyttöä vai poikaa?
Mulla on aina ollut ajatus että ehdottomasti haluan tytön, mutta kyllähän sellanen miniversio isästään ois aika ihana myös