Yleinen keskustelu

Joo meillä itseasiassa NT-ultrassa ongelma enemmän oli se että vauva oli niin kovin liikkeessä että oli siksi hankalaa 🤣 ja 2 aiemmassa sukupuoli on kyllä näkynyt hyvin selvästi rakenneultrassa, jos nyt ei näy niin sitten niin on tarkoitettu 😊✨
Onneksi on noi ultrat! ( Kuten myös doplerit) Tosin kuulemma ennen niitä kätilöt olisivat olleet hyviä arvaamaan kumpi kenenkin odottajan massuyksiössä kasvaa. Ovat kuulemma kuulleet jopa selvän poika/ tyttösykkeen silloin ekoilla stetoskooppi kuuntekerroilla. Niillä kuuntelulla mutsi oli osannut virkata mulle ja pikkuveljille oikean väriset vauvapeitot.
 
Varmaan muutkin jo huomanneet ja ehkä jo asiasta joku maininnutkin mutta huhtikuisten ryhmä on jo auennut. 🤭 Tuntuu että ollaan jo tosi pitkällä tämän raskauden kanssa vaikka eihän ihan puolivälissäkään vielä.
 
Mulla on kyllä sellainen olo ja kumpu että ihan hyvin käy järkeen huhtikuisten ryhmän aukeaminen 😅 en voi uskoa eikä varmaan moni muukaan että puoliväli on vasta parin viikon päästä..toki vauva on tässä ryhmässä mahdollinen joulukuinen (la 1.1.)
 
Mites muiden yöunet? Mulla viikot 17+4 ja unet loppuu tai katkeaa näin aamuyöstä. Illalla kyllä nukahdan ja saan nukuttua jonkun 3-4 tuntia ja sitten herään, eikä uni tunnu enää tulevan. Käyn töissä ja teen perus toimistotyöaikaa, joten alkaa siellä tuntumaan päivän aikana nämä pätkä unet🥴 pystyn toki tekemään osan viikosta etätöitä, mutta toimistopäivät tuntuu jo aika selviytymiseltä.😅
 
Mites muiden yöunet? Mulla viikot 17+4 ja unet loppuu tai katkeaa näin aamuyöstä. Illalla kyllä nukahdan ja saan nukuttua jonkun 3-4 tuntia ja sitten herään, eikä uni tunnu enää tulevan. Käyn töissä ja teen perus toimistotyöaikaa, joten alkaa siellä tuntumaan päivän aikana nämä pätkä unet🥴 pystyn toki tekemään osan viikosta etätöitä, mutta toimistopäivät tuntuu jo aika selviytymiseltä.😅
Sama vika täällä 🫠🫠 illalla oon sitten ihan kuitti, viikolla on ihan tuskaa kehittää jotain tekemistä esikoisen kanssa 😣
 
Sama vika täällä 🫠🫠 illalla oon sitten ihan kuitti, viikolla on ihan tuskaa kehittää jotain tekemistä esikoisen kanssa 😣
Joo, tuskaa taistella päiväunia vastaan töiden jälkeen.. Ne kun ei ole mitkään 15min pikatorkut :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:
 
Mites muiden yöunet? Mulla viikot 17+4 ja unet loppuu tai katkeaa näin aamuyöstä. Illalla kyllä nukahdan ja saan nukuttua jonkun 3-4 tuntia ja sitten herään, eikä uni tunnu enää tulevan. Käyn töissä ja teen perus toimistotyöaikaa, joten alkaa siellä tuntumaan päivän aikana nämä pätkä unet🥴 pystyn toki tekemään osan viikosta etätöitä, mutta toimistopäivät tuntuu jo aika selviytymiseltä.😅

Mulla oli tämä yöheräily alkuraskaudessa ihan mahdotonta. Kun olin kesälomien aikaan yksin toimistolla, nukahtelin työpöydän ääreen, kun en vaan mitenkään pysynyt hereillä 😆 Nyt yöheräämiset ovat palanneet, kun rannekanavaoireyhtymä on alkanut vaivata ja herään käsien puutumiseen ja hermosärkyyn parin tunnin välein 🫠🫠🫠
 
Mulla oli tämä yöheräily alkuraskaudessa ihan mahdotonta. Kun olin kesälomien aikaan yksin toimistolla, nukahtelin työpöydän ääreen, kun en vaan mitenkään pysynyt hereillä 😆 Nyt yöheräämiset ovat palanneet, kun rannekanavaoireyhtymä on alkanut vaivata ja herään käsien puutumiseen ja hermosärkyyn parin tunnin välein 🫠🫠🫠
Onpa tympeetä 😒 kumma että tääkin on sellanen mikä ilmeisesti voi raskausaikana joko puhjeta tai pahentua, ihme vaikutuksia kroppaan 😅 mulla oli joskus sellanen yölasta apuvälinelainaamosta, sitähän vois kokeilla jos auttais? Tai vastaavan värkätä ite, toki nää voi olla sulle tuttuja jos oot aiemminkin kärsinyt. Mulla toinen käsi leikattu aikanaan kun oli välillä niin paha ettei pystyny leipää voitelemaan.
 
Onpa tympeetä 😒 kumma että tääkin on sellanen mikä ilmeisesti voi raskausaikana joko puhjeta tai pahentua, ihme vaikutuksia kroppaan 😅 mulla oli joskus sellanen yölasta apuvälinelainaamosta, sitähän vois kokeilla jos auttais? Tai vastaavan värkätä ite, toki nää voi olla sulle tuttuja jos oot aiemminkin kärsinyt. Mulla toinen käsi leikattu aikanaan kun oli välillä niin paha ettei pystyny leipää voitelemaan.
Joo, kaivelinkin just viime viikolla arkistoista yölastan käyttöön, ois vaan pitänyt kaivella jo aiemmin 🙈 Oireet onneks vähän helpotti, kun kävin hierojalla ja tosiaan otti lastan käyttöön. Täytyy nyt vaan yrittää jumppailla ja pumpata hermoja, jospa tämä pysyisi niillä kurissa.
 
Takaisin
Top