Yleinen keskustelu

Moikka!
Ajattelin tulla esittäytymään! Olen seurannut tätä ryhmää jo huhtikuun ajan, mutta nyt sain aikaiseksi tehdä tunnukset. Himmailun syynä ollut lapsettomuustausta ja tämä raskaus tuntuu niin epätodelliselta. En voi sanoa, että vieläkään sisäistän tätä, vaikka tänään varhaisultrassa kuultiinkin pienen sydämen syke ❤️ Haluan kuitenkin sanoa, että teidän juttuja on ollut mukava lukea täältä yleiseltä puolelta ja ne ovat tuoneet paljon vertaistukea. Kiitos siis kaikille ja enköhän nyt uskalla itsekin liittyä keskusteluun 😊
Tervetuloa joukkoonn
 
Moikka!
Ajattelin tulla esittäytymään! Olen seurannut tätä ryhmää jo huhtikuun ajan, mutta nyt sain aikaiseksi tehdä tunnukset. Himmailun syynä ollut lapsettomuustausta ja tämä raskaus tuntuu niin epätodelliselta. En voi sanoa, että vieläkään sisäistän tätä, vaikka tänään varhaisultrassa kuultiinkin pienen sydämen syke ❤️ Haluan kuitenkin sanoa, että teidän juttuja on ollut mukava lukea täältä yleiseltä puolelta ja ne ovat tuoneet paljon vertaistukea. Kiitos siis kaikille ja enköhän nyt uskalla itsekin liittyä keskusteluun 😊
Tervetuloa joukkoon. 😊
 
Moikka!
Ajattelin tulla esittäytymään! Olen seurannut tätä ryhmää jo huhtikuun ajan, mutta nyt sain aikaiseksi tehdä tunnukset. Himmailun syynä ollut lapsettomuustausta ja tämä raskaus tuntuu niin epätodelliselta. En voi sanoa, että vieläkään sisäistän tätä, vaikka tänään varhaisultrassa kuultiinkin pienen sydämen syke ❤️ Haluan kuitenkin sanoa, että teidän juttuja on ollut mukava lukea täältä yleiseltä puolelta ja ne ovat tuoneet paljon vertaistukea. Kiitos siis kaikille ja enköhän nyt uskalla itsekin liittyä keskusteluun 😊
Tervetuloa ja onnea ultran tuloksesta 😍
 
Moi kaikille! Täältä varovaisesti liityn joulukuisten joukkoon, tänään kävin varhaisultrassa, ja pieni alkio sykkivän sydämen kera sieltä löytyi. :Two-hearts: Viikot tänään 6+0. Varovaisesti siksi, että tuntuu uskomattomalta että tämä raskaus alkoi näin helposti, meillä esikoisen -22 saamiseksi käytiin läpi 3 IVF-hoitoa, ja sieltä jäi kolme alkiota pakkaseen. Tämä raskaus alkoi nyt toisen pakastetun alkion siirrosta, ja siksi tuntuu että tämä meni tosi helposti ja nopeasti. Toivon todella että kaikki menee loppuun asti hyvin! On ollut kiva lueskella teidän muidenkin kokemuksia, ja saada vertaistukea näihin alkuraskauden piinaaviin päiviin.:smiling-eyes:
 
Mä taidan kans uskaltaa varovaisesti liittyä joukkoon, josko täällä yleiselläkin puolella olisi vielä keskustelua. 😊

Tämä olisi mun kolmas, miehen toinen. Mulla esikoinen 8v, kuopus nyt 1v 2kk (maaliskuinen 2023). Mies toivoo toista lasta, mulla lapsiluku olis jo täynnä, mutta tässä sitä ollaan. 😁 Toki tämä on ihan yhdessä sovittu ja toivottu ja haaveiltu.

Meillä oli vuodenvaihteessa keskenmeno, joten tiedän ja tunnen täysin täällä muutaman vastikäiset uutiset ja niiden tuoman pettymyksen. Sen vuoksi tässä on vähän jännäilty, että miten käy. Tänään kävin ultrassa ja kaiffa vastasi 8+0, laskettu olisi siis 9.12. Siellä näkyi vahva syke ja epämääräinen möykky. 🥰
 
Mä taidan kans uskaltaa varovaisesti liittyä joukkoon, josko täällä yleiselläkin puolella olisi vielä keskustelua. 😊

Tämä olisi mun kolmas, miehen toinen. Mulla esikoinen 8v, kuopus nyt 1v 2kk (maaliskuinen 2023). Mies toivoo toista lasta, mulla lapsiluku olis jo täynnä, mutta tässä sitä ollaan. 😁 Toki tämä on ihan yhdessä sovittu ja toivottu ja haaveiltu.

Meillä oli vuodenvaihteessa keskenmeno, joten tiedän ja tunnen täysin täällä muutaman vastikäiset uutiset ja niiden tuoman pettymyksen. Sen vuoksi tässä on vähän jännäilty, että miten käy. Tänään kävin ultrassa ja kaiffa vastasi 8+0, laskettu olisi siis 9.12. Siellä näkyi vahva syke ja epämääräinen möykky. 🥰
Tervetuloa mukaan ja onnea ultrakuulumisista! :smiling-eyes:
 
Nyt on yläkerran ullakkovarasto käyty läpi. Kierrätykseen lähti kolme jätesäkillistä ulkovaatteita sekä kolme pahvilaatikollista kenkiä. Huh hei! Jatkossa mahtuu jopa laittamaan kausivaatteet omille paikoilleen.
 
Mulla myös ihan yllättäen tullut mielitekoja kaikkeen epäterveelliseen. Just nuo burgerit, limsa, jäätelö... Yleensä syön aika puhtaasti enkä kauheasti kamppaile herkkuhimojen kanssa, niin tämä on uutta. Joskushan sanotaan, että raskauden aikana mieliteot voisivat kertoa jonkin ravintoaineen puutteesta, niin en sitten tiedä minkä puutteesta nämä kertovat 😅 Sokerin ja kovan rasvan? 🤣
 
Epäillen ja varmaan jonkin aikaa vielä taka-alalla pysytellen liityn varovasti mukaan. Edellinen raskaus päättyi heti toisen kolmanneksen alussa, joten aika varpaillaan ollaan varmaan koko raskaus, jos tämä saa jatkua.
Varhaisultrassa kävin jo ylsityisellä ja yksi pieni siellä oli. Huonossa kuvakulmassa mutta kuitenkin. Ensi viikolla eka neuvola ja heti seuraavalla neuvola lääkäri. Jospa siellä taas katsotaan missä mennään vai mennäänkö missään.
Kiva kuitenkin seurata muidenkin odotusta ja jännittäviä alkuaikoja.
 
Epäillen ja varmaan jonkin aikaa vielä taka-alalla pysytellen liityn varovasti mukaan. Edellinen raskaus päättyi heti toisen kolmanneksen alussa, joten aika varpaillaan ollaan varmaan koko raskaus, jos tämä saa jatkua.
Varhaisultrassa kävin jo ylsityisellä ja yksi pieni siellä oli. Huonossa kuvakulmassa mutta kuitenkin. Ensi viikolla eka neuvola ja heti seuraavalla neuvola lääkäri. Jospa siellä taas katsotaan missä mennään vai mennäänkö missään.
Kiva kuitenkin seurata muidenkin odotusta ja jännittäviä alkuaikoja.
Tervetuloa mukaan seurailemaan. Tsemppiä, voimia ja paljon paljon tarrasukkia pienelle matkaan mukaan! :Heartred
 
  • Tykkään
Reaktiot: dea
Vuoto loppui eilisiltana! Terveysasemalla tehtiin sisätutkimus, jonka perusteella ei ollut syytä huoleen. Samalla konkretisoitui, että kaipa tässä tosiaan ollaan raskaana, kun kohtukin on kasvanut. 😅

Nyt rauhallisin mielin kohti ensi viikon varhaisultraa, jossa toivon mukaan saadaan hyviä uutisia.
Tiputtelu alkoi uudestaan loppuviikosta muuttuen veriseksi vuodoksi viikonloppuna. Koska pärjäsin kipujen ja vuodon kanssa, ei NKL:n päivystykseen ollut asiaa. Varhaisultrassa todettiin spontaani keskenmeno. Edessä on siis uusi IVF-kierros jossain vaiheessa.

Toivottavasti teillä kaikilla sujuu raskaudet hyvin ja saatte tonttuvauvanne syliin joulukuussa!
 
Tiputtelu alkoi uudestaan loppuviikosta muuttuen veriseksi vuodoksi viikonloppuna. Koska pärjäsin kipujen ja vuodon kanssa, ei NKL:n päivystykseen ollut asiaa. Varhaisultrassa todettiin spontaani keskenmeno. Edessä on siis uusi IVF-kierros jossain vaiheessa.

Toivottavasti teillä kaikilla sujuu raskaudet hyvin ja saatte tonttuvauvanne syliin joulukuussa!
Olen niin pahoillani❤️
 
Takaisin
Top