Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Burgerit ja ranskalaisetBurgerit vai jotain ihan muuta?
Sama mulla, syön lautasmallin mukaisesti ja yleensä kasvispainotteisesti. Nyt salaatit ovat viimeisimpiä mitä tekee mieli, ja himoja juurikin kaikkea epäterveellistä kohtaan.Mulla myös ihan yllättäen tullut mielitekoja kaikkeen epäterveelliseen. Just nuo burgerit, limsa, jäätelö... Yleensä syön aika puhtaasti enkä kauheasti kamppaile herkkuhimojen kanssa, niin tämä on uutta. Joskushan sanotaan, että raskauden aikana mieliteot voisivat kertoa jonkin ravintoaineen puutteesta, niin en sitten tiedä minkä puutteesta nämä kertovat Sokerin ja kovan rasvan?
Hirmuisesti voimia ja kevään parantavaa lämpöä @KochanieTiputtelu alkoi uudestaan loppuviikosta muuttuen veriseksi vuodoksi viikonloppuna. Koska pärjäsin kipujen ja vuodon kanssa, ei NKL:n päivystykseen ollut asiaa. Varhaisultrassa todettiin spontaani keskenmeno. Edessä on siis uusi IVF-kierros jossain vaiheessa.
Toivottavasti teillä kaikilla sujuu raskaudet hyvin ja saatte tonttuvauvanne syliin joulukuussa!
Halaus ja voimiaTiputtelu alkoi uudestaan loppuviikosta muuttuen veriseksi vuodoksi viikonloppuna. Koska pärjäsin kipujen ja vuodon kanssa, ei NKL:n päivystykseen ollut asiaa. Varhaisultrassa todettiin spontaani keskenmeno. Edessä on siis uusi IVF-kierros jossain vaiheessa.
Toivottavasti teillä kaikilla sujuu raskaudet hyvin ja saatte tonttuvauvanne syliin joulukuussa!
Oon pahoillaniTiputtelu alkoi uudestaan loppuviikosta muuttuen veriseksi vuodoksi viikonloppuna. Koska pärjäsin kipujen ja vuodon kanssa, ei NKL:n päivystykseen ollut asiaa. Varhaisultrassa todettiin spontaani keskenmeno. Edessä on siis uusi IVF-kierros jossain vaiheessa.
Tähän vaikuttaa todella paljon oma ruumiinrakenne. Lyhyemmällä henkilöllä vatsa tulee yleensä aiemmin näkyviin kuin pidemmällä. Ylipainoisesta henkilöstä ei niin helposti huomaa raskautta kuin hoikemmalta. Myös vatsalihasten kunto vaikuttaa, timmit lihakset pitävät kasvavan vatsan tiukemmin ”kasassa” kun taas esimerkiksi jo useamman lapsen saaneilla on monesti vatsalihaksissa väljyyttä jos niitä ei ole ahkeralla harjoittelulla muistanut kuntouttaa takaisin, silloin vatsakin pullahtaa aiemmin esiin.Te joilla on raskaudesta entuudestaan kokemusta, missä kohtaa raskausvatsa on alkanut näkyä? Ollaan tässä mietitty mieheni kanssa läheisille kertomisen ajankohtaa (ei olla vielä kerrottu kenellekään). Me ollaan kesäkuun lopussa pitämässä lähipiirillemme kesäjuhlat, ja olisi aivan ihanaa niiden juhlien yhteydessä paljastaa raskaus yllärinä kaikille, kun kaikki läheisemme ovat paikalla Olen silloin jo viikolla 17+, joten todella pitkä salailu vaan tulee jos tuohon päädytään Kuulostaako teistä realistiselta ja missä kohtaa teillä on alkanut näkyä raskauden merkkejä ulospäin?
@mollamilla mä odotan esikoista, mutta mulla näkyy pieni vatsan kasvu jo, jos kattoo kuvaa verraten vierekkäin ja tissien kasvun kans huomaan itse nyt, mutta ei oletettavasti niin, että muutokset näkyis vielä ulospäin tänään 9+5
Tähän vaikuttaa todella paljon oma ruumiinrakenne. Lyhyemmällä henkilöllä vatsa tulee yleensä aiemmin näkyviin kuin pidemmällä. Ylipainoisesta henkilöstä ei niin helposti huomaa raskautta kuin hoikemmalta. Myös vatsalihasten kunto vaikuttaa, timmit lihakset pitävät kasvavan vatsan tiukemmin ”kasassa” kun taas esimerkiksi jo useamman lapsen saaneilla on monesti vatsalihaksissa väljyyttä jos niitä ei ole ahkeralla harjoittelulla muistanut kuntouttaa takaisin, silloin vatsakin pullahtaa aiemmin esiin.
Summa summarum. Kyllä teidän suunnitelma kuulostaa hyvinkin mahdolliselta. Monesti viimeistään toiselle kolmannekselle siirryttäessä on jo hyvinkin selkeä raskausvatsa havaittavissa.
Omalla kohdallani esikoista odottaessa taisivat työkaverit aavistella jotain kun jäin kesäkuussa kesälomalle. Lomalta palatessa neljä viikkoa myöhemmin ei kenelläkään ollut enää epäilystäkään Olen 159cm pitkä ja ollut aina hoikka. Seuraavat raskaudet näkyneet ulospäin reilusti ennen puolta väliä.
Miulla maha tuli esiin esikoista oottaessa vasta joskus 22+ niin että perhe huomas mut oli helppo piilottaa vielä sillonkin. 25+ oli sellanen söpö kumpu oon 176cm pitkä ja sillon olin normaalivartaloinen. En mikään hoikka muttei myöskään hirveesti ylimäärästä.Te joilla on raskaudesta entuudestaan kokemusta, missä kohtaa raskausvatsa on alkanut näkyä? Ollaan tässä mietitty mieheni kanssa läheisille kertomisen ajankohtaa (ei olla vielä kerrottu kenellekään). Me ollaan kesäkuun lopussa pitämässä lähipiirillemme kesäjuhlat, ja olisi aivan ihanaa niiden juhlien yhteydessä paljastaa raskaus yllärinä kaikille, kun kaikki läheisemme ovat paikalla Olen silloin jo viikolla 17+, joten todella pitkä salailu vaan tulee jos tuohon päädytään Kuulostaako teistä realistiselta ja missä kohtaa teillä on alkanut näkyä raskauden merkkejä ulospäin?