Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mulla turvotus vaan alavatsalla vielä ja käytän aika lailla vyötärökorkuisia housuja niin vielä ei ole ahdistanut, mutta saa nähdä kuinka pitkään saa tästä vielä nauttiaMissä vaiheessa teillä on turvottanut vatsa niin paljon että pitää muuttaa puketumis/housutyyliä. Itse kävin maanantaina lounastunnilla ostamassa ns. väljemmät housut ja muistelen että myös ensimmäisen raskauen aikana sai aika ajoissa tehdä turvotuksen vuoksi tilaa.
Toki pukeutumistyyli alkujaankin vaikuttaa ja itse käytän paljon miestenmallisia housuja jotka ei anna sitä ylimäääräistä tilaa vatsalle ja toisaalta ei voi laskea alemmaksikaan kun sitten kinnaa lantioluista
Mun oli pakko vaihtaa tänään kaks kokoa isompiin farkkuihin. En tajua, mistä johtuu näin jäätävä turvotus ja oon rehellisesti sanottuna kipuillut asian kanssa. Rv 9+0 lähestyy mutta tuntuu ja näyttää kuin olisi puolivälissä raskautta menossa.Missä vaiheessa teillä on turvottanut vatsa niin paljon että pitää muuttaa puketumis/housutyyliä. Itse kävin maanantaina lounastunnilla ostamassa ns. väljemmät housut ja muistelen että myös ensimmäisen raskauen aikana sai aika ajoissa tehdä turvotuksen vuoksi tilaa.
Toki pukeutumistyyli alkujaankin vaikuttaa ja itse käytän paljon miestenmallisia housuja jotka ei anna sitä ylimäääräistä tilaa vatsalle ja toisaalta ei voi laskea alemmaksikaan kun sitten kinnaa lantioluista
Miulla kanssa turvotus ihan älytön ja oon vasta pian 6+ ! Onneks pääosin housuina colleget tai trikoot niin venyykin vähän eikä tarvitse vaihtaa vielä isompiin.Mun oli pakko vaihtaa tänään kaks kokoa isompiin farkkuihin. En tajua, mistä johtuu näin jäätävä turvotus ja oon rehellisesti sanottuna kipuillut asian kanssa. Rv 9+0 lähestyy mutta tuntuu ja näyttää kuin olisi puolivälissä raskautta menossa.
En tiiä mistä se on tähän raskauteen löytynyt. Oon jotenkin tosi sinut sen ajatuksen kanssa että meille on tarkoitettu 4.lapsi tai sitten ei Aiemmin oon pelännyt tosi paljon vauvan menetystä. Ymmärrän kyllä tosi hyvin että on ihan eri asia odottaa 1. melkein 40-vuotiaana kuin vaikka 5.lasta.Oisko jollain tiedossa, mistä voisi ostaa mielenmalttia odotella varhaisultraa? Huonoja kokemuksia taustalla ja hirveä huoli, onko kaikki kunnossa. Eikä voi muuta tehdä kuin odottaa ja pää hajoaa..
Mulle on vuotoon auttanut parhaiten lepo. Ja sitten sen aiheuttamiin tulehdukseen tietty flagyl. Mutta eihän se tietysti auta jos alkio ei ole elinkelpoinen mulla on kokemusta vain siitä että jostain syystä vuotaa, vaikka sikiö voi hyvin. Vuoto itsessäänkin on kyllä huono juttu jatkuessaan kun tosiaan altistaa tulehduksille.Mä tarvitsisin kyllä myös mielenmalttia, tänään tuli vielä vähän vaaleanpunaista pyyhittäessä Koitan vaan ajatella, että jos käy huonosti, niin en voi sille nyt mitään..
Mulle on vuotoon auttanut parhaiten lepo. Ja sitten sen aiheuttamiin tulehdukseen tietty flagyl. Mutta eihän se tietysti auta jos alkio ei ole elinkelpoinen mulla on kokemusta vain siitä että jostain syystä vuotaa, vaikka sikiö voi hyvin. Vuoto itsessäänkin on kyllä huono juttu jatkuessaan kun tosiaan altistaa tulehduksille.
Mulla meni esikoisen raskaudessa 6vkolle jäänyt toinen alkio ”kesken”. (Siihen toiseen pussiin ei ikinä tullut sykettä niin ei onneksi ikinä odotettu saavamme kaksosia). Vuoto tuli 14.vkolla ja heräsin yöllä siihen kun sitä holvasi kuin härän kurkusta. Ihan helvetin hirveää ja jätti ihan kauhean kammon myös siihen fyysiseen puoleen mutta elävällä sikiöllä ei ollut mitään hätää. Sain tosiaan saikkua ja myöhemmin flacylin toosatulehdukseen, mutta raskaus jatkui synnytykseen.Mulla on kokemusta molemmista. Tuli mulla ainoassa tähän mennessä onnistuneessakin raskaudessa kerran pari vähäistä vuotoa eli jos tämä tähän jää, niin en välttämättä ole huolissani. Tietysti jos jatkuu tai voimistuu, niin on eri asia.
Oon miettinyt samaa ei millään usko, että tuolla masussa joku ees asustaa vaikka kaikki oireet kyllä aika selkeesti viittaa siihen vielä 16pvää varhaisultraanOisko jollain tiedossa, mistä voisi ostaa mielenmalttia odotella varhaisultraa? Huonoja kokemuksia taustalla ja hirveä huoli, onko kaikki kunnossa. Eikä voi muuta tehdä kuin odottaa ja pää hajoaa..
Buranaa (ibuprofeiini) ei saa ottaa.Saiko sitä Buranaa nyt syödä?
Buranaa ei saa.Saiko sitä Buranaa nyt syödä?
Siellä lukee, että pitää olla 30viestiä. Huh, täytyypä kirjoitella oikein urakalla..Näköjään meille onkin perustettu salainen ryhmä, laitoin sinne juuri pyynnön :)