On ihan varmasti normaaliaOnkohan kuitenkin normaalia etten itse huomaa sitä, kun kuitenkin on tuo pehmeä iso rasvakerroskin kohdun päällähuomaan turvotuksen vaan jos on paljon ollut ilmaa maassa. Mulla nyt tosiaan vasta 5+0 menossa
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
On ihan varmasti normaaliaOnkohan kuitenkin normaalia etten itse huomaa sitä, kun kuitenkin on tuo pehmeä iso rasvakerroskin kohdun päällähuomaan turvotuksen vaan jos on paljon ollut ilmaa maassa. Mulla nyt tosiaan vasta 5+0 menossa
Mulla on järkyttävää turvotusta, kun tulee muutenkin kaikesta; syömisestä, nälästä, liikunnasta ja liikkumattomuudestaOnks teillä muilla tämmöistä turvotusta?! Viikko 4+5 ja pitää hengailla äitiyshousuissaMeillä olisi tarkoitus pitää tämä kaikilta salassa rakenneultraan asti, mutta sehän onkin tosi helppoa tällä turvotuksella. "heh, tulipa tässä jouluna vähän mässäiltyä...
" Mikä tähän jeesais? Vettä menee 2litraa ja rapiat päivän mittaan.
En muista, että noissa kahdessa aiemmassa raskaudessa olisi ollut tässä kohtaa jo tätä.
Koko ajan myös tuulimunapelko voimistuu ja mielikin heittää häränpyllyä.Silti mieli on onnellinen just nyt!
Siis sama mulla!!! AINA turvottaa normistikin, niin nyt on jo ihan next levelMulla on järkyttävää turvotusta, kun tulee muutenkin kaikesta; syömisestä, nälästä, liikunnasta ja liikkumattomuudestavahvistunut vaan raskauden myötä ja nyt kutosviikolla vatsa menis helposti jostain yli puolenvälin koosta
![]()

Sama juttu täälläTäällä kans kamala turvotus jo nyt, en muista että aiemmissa raskauksissa olis näin aikaisin tullut. Aiemmin oon pärjännyt tosi pitkälle normihousuilla, mutta nyt tavalliset housut tuntuu tosi epämukavilta tosta mahan kohdalta. Tällä menolla on pakko kohta ostaa raskausajan housut![]()
Mä en tiedä ihan varmana mun ovulaation aikaista painoa, mut joulukuun alussa herkuttelin aika paljon ja kun tarkistin painon niin oli noussu semmonen perus 1-2kiloa, mikä menee normi painovaihteluun mulla. Nyt oon ollu viikon flunssassa ruokahaluttomana ja paino oli pudonnu 0.8kg. Eli vielä menee kaikki normaaliin painovaihteluun mulla. Yritän tsempata kyllä tässä raskaudessa painon suhteenOnko teillä noussut paino alkuraskaudessa?

Meillä on samana päivänä ultra!5.1 oleva ultra jännittää ihan kamalasti ja tulee uniin kokoajanVatsa ja rinnat on TURVOKSISSA ja työvaatteet kiristää jo nyt
Miten olette selvinneet tästä kaameasta väsymyksestä tän pimeyden keskellä?

Itse lopetin erään mielialalääkkeen muutama vuosi sitten myös kuin seinään. Kaksi viikkoa kesti mainitsemasi kaltaiset oireet, sitten ne hävisivät. Tsemppiä!En ole vielä salaisella puolella, niin avaudun vähän täällä toivottavasti tämä ok ja pahoittelut, kun tämmöisellä "negaamisella" kirjoittelen tänne iloisten viestien sekaan.
Mutta siis vieroitusoireet...Mulla oli todella rankka kesä, lähipiirissä tapahtui paljon ikäviä ja vaikeita asioita ja herkkänä ihmisenä ahdistuin todella pahasti. Sain ahdistukseen Venlafaxin -lääkityksen (225mg), joka oli käytössä vielä plussatessa. Kävin lääkärissä ja lääkäri neuvoi lopettamaan lääkityksen siihen paikkaan, ei siis asteittain vaan kerta rykäyksellä. Ja nyt mulla on todella inhottavat vieroitusoireet - ensimmäistä kertaa elämässäni mitään tämmöistä. Saan sähköshokkeja naamaan ja keho nykii kauttaaltaan ja lihasnykäyksien seurauksena tavarat tippuvat käsistä. Olen ihan jäässä, mutta kuitenkin LITIMÄRKÄ hiestä. Googlailin tuota lääkkeen lopetusta ja aika hurjaa lopettaa "seinään". Toki mulla on raskaus kyseessä ja mitään masennusta tai vastaavaa ei ole kohdallani ollut. Teen joka aamu edelleen raskaustestin yhdessä mieheni kanssa, jotta muistan, miksi kärsin kaiken tämän. Raskaus on ollut meillä enemmän kuin toivottu ja se plussan näkeminen heti aamusta auttaa jaksamaan. Kuvan plussa tältä aamulta.
En edes tiedä, mitä tällä avautumisella hain, mutta tuntuu hyvältä saada jakaa tämä joidenkin kanssa, kun olo on todella vaikea.
Ihanaa joulunaikaa kaikille![]()