Kiitos, odotan varmaan muutaman päivänEi ole liian aikaisin, saat joka tapauksessa varmaan ajan jonnekin muutamien viikkojen päähän.
Mä soitin muistaakseni dpo 15 tms kun menkat oli virallisesti pari päivää myöhässä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kiitos, odotan varmaan muutaman päivänEi ole liian aikaisin, saat joka tapauksessa varmaan ajan jonnekin muutamien viikkojen päähän.
Mä soitin muistaakseni dpo 15 tms kun menkat oli virallisesti pari päivää myöhässä.
Sama täällä, plussa tuli 5 pv ennen oletettujen menkkojen tuloa ja aivan selkeitä oireita oli ollut jo muutaman päivän ennen testausta. TervetuloaHento plussa ilmestyi eilen tikkuun 4pv ennen oletettujen menkkojen alkua. Kaikenlaisia oireita on ollut, minkä takia testin teinkin. Eka kierto ilman ehkäisyä ja heti tärppäsi, en ois ikinä uskonut. Katsotaan kestääkö kyydissä, oireitten perusteella olen hyvin raskaana vaikka plussa oliki vielä haalea. Mielenkiinnolla seuraan täällä muita, samassa tilanteessa olevia![]()
Joo mun ongelma taitaa olla se, että mun kroppa tekee niin monen asian eri tavalla kuin mitä oppikirjoissa sanotaan.Olipa kiva lukea sun tarinat @Azalea! Uskomatonta kyllä miten paljon oot joutunut vaatimaan, ja onneksi olet vaatinut, on osunut aika huonoja (yö)kätilöitä kyllä kohdalle.
Sama täällä, plussa tuli 5 pv ennen oletettujen menkkojen tuloa ja aivan selkeitä oireita oli ollut jo muutaman päivän ennen testausta. Tervetuloa![]()
Täällä ollut kans eilinen aivan täysin oireeton, eikä tänäänkään vielä oireista tietoa. Muistan toki vanhoista raskauksista että välillä tuli oireettomia päiviä mutta kyllä sitä helposti miettii, että mahtaakohan siellä enää hormonit olla nousussa kun ei mitään tunnu.Joo mun ongelma taitaa olla se, että mun kroppa tekee niin monen asian eri tavalla kuin mitä oppikirjoissa sanotaan.Supistukset ei tunnu missään eikä piirry edes mittariin enne kuin aikaa ponnistusvaiheeseen on enää puolisen tuntia. Myös avautuminen tapahtuu sitten vasta ryminällä sen puolen tunnin aikana. Neljännellä kerralla oikeasti vielä tunti ennen synnytystä olin itse sillä mielellä, että käyn nyt näytillä synnärillä, ettei sitten tule ainakaan kiire.
Raskausaikoina mulla ei ole juurikaan niitä tavallisimpia vitsauksia; paino ei nouse, hemoglobiini on aina ollut huippuluokkaa, sokerit pysyy kuosissa, selkä ei ole kipeä, ei turvota, verenpaine on ennemminkin matala, pissa on aina puhdas....neuvola ei siis käytännössä pysty tekemään mun hyväksi mitään muuta kuin hymyilemään, miten hyvin asiat on. Silti ensin oksennan ja myöhemmin supistelen itseni ihan rikki.
Vielä ei ole paha olo alkanut. Sen takia olo on vähän "pessimisti ei pety" -tyyppinen enkä oikein usko, että tämä mukana edes pysyy. Toki mulla on yksi aiempikin raskaus, jossa pahoinvointi alkoi vasta rv 8. Kolmessa muussa se on alkanut jossain muodossa jo rv 5.![]()

mitä ihmettä, näillä viikoilla jo.Mulla on ollut kanssa melkein/täysin oireetonta. Epävarmuus tulee siitä, että testasin eilen koronan, joten lievä pahoinvointi ja yleinen väsyneisyys voi liittyä siihenkin. Sitä en ymmärrä, miten rinnoissa ei tunnu mitään! Km- ja esikoisraskauksissa ne olivat sähköiset tulipallot.Oisko melkein 2v imetys voinut epäherkistää ne?
Mulla ei rinnat ainakaan ymmärrä raskauksista mitään. Tuntuu että ne herää tähän projektiin vasta pari viikkoa ennen synnytystä. Muutoin tulla lötköttää omina pieninä itsenään mukana ja ei kyllä kasvaa eikä aristeleMulla on ollut kanssa melkein/täysin oireetonta. Epävarmuus tulee siitä, että testasin eilen koronan, joten lievä pahoinvointi ja yleinen väsyneisyys voi liittyä siihenkin. Sitä en ymmärrä, miten rinnoissa ei tunnu mitään! Km- ja esikoisraskauksissa ne olivat sähköiset tulipallot.Oisko melkein 2v imetys voinut epäherkistää ne?

en sen enempää oireita kaipaa mutta tuntuu se vähän hassulta, että voi olla neljä tuntia syömättä, eikä edes vienoa pahaa oloa tuu.Moi kaikki! Varovasti mäkin tuun mukaan porukkaan. Kkm rv 15 taustalla heinäkuulta. Vauvan piti syntyä vuodenvaihteessa ja oon niin helpottunut ettei tarvitse kohdata sitä aikaa ilman uutta raskautta.
Viime torstaina sain ekan haalean haamun näkyviin, uskoakseni dpo 9. Nyt on rv 3+5 eli ihan kamalan alussa! Hirvittää ajatella tulevia viikkoja, kun luottoa ei oo että nt-ultrakaan takais yhtään mitään. En tiedä koska uskallan soitella neuvolaan. Kovasti toivoisin varhaisultraa mutta tuskin heltiää julkiselta. Yritän uskaltaa antaa itelleni luvan iloitaLA 14.8.