Yleinen keskustelu

Bonjestassa on tuplamäärä vaikuttavaa ainetta.
Jossain päin maailmaa on Xonveaa samalla vahvuudella, tämä kuva tuli mulla ekana googlesta ja siksi ihmettelin et mikäs ero. Mut joo, nyt kun googletin uudelleen tuli noita 10mg pakkauksiakin, tarkistin niin omani on just tota kymppiä, mut niissä on myös ohjeena ottaa kaks tablettia 🤔
 

Liitteet

  • Xonvea_Ansicht01_ohne_Schatten-640x640.png
    Xonvea_Ansicht01_ohne_Schatten-640x640.png
    372 KB · Katsottu: 0
  • 068511L.jpg
    068511L.jpg
    100.1 KB · Katsottu: 0
Onko kellään mitään vinkkejä miten helpottaa tätä pahoinvointia😖 tänään mennyt päivä ihan sängyn pohjalla. Oksua ei vielä ole tullut, mutta meinaa kyllä tulla. Maanantaina alkais koulu niin joku helpotus tähän pahoinvointiin kyllä kelpaisi😅
 
Onko kellään mitään vinkkejä miten helpottaa tätä pahoinvointia😖 tänään mennyt päivä ihan sängyn pohjalla. Oksua ei vielä ole tullut, mutta meinaa kyllä tulla. Maanantaina alkais koulu niin joku helpotus tähän pahoinvointiin kyllä kelpaisi😅
Noitten lääkkeiden lisäks Rennie, kylmävesi (jääpaloilla) ja purkan jauhaminen tulee mieleen :Grimacing Face:
 
Xonvea on ollut mun pelastus! Oon ottanut kahdesti sitä yötä vasten. Eilen oli jopa suht normipäivä, pystyin olla ylhäällä ja syömään ja juomaan. Sitten illalla lääkkeen vaikutus alkoi poistua ja tuli aivan karmea olo.

Tänään varhaisultrassa lääkäri sanoi, että voin ottaa vielä yhden tabletin aamulla ja kaksi yötä vasten.
 
Viime yönä heräsin siihen, että vatsaan sattui paljon. Kesti noin 5 minuuttia.

Nyt ei ole ollut mitään kipuja ja ei ole ollut vuotoa onneksi.
Onko kellään ollut tälläistä ? Ei siis ollut perus menkkamaista vihlomistaa vaan juuri sellaista mihin herää ja olinkin aivan varma, että tää raskaus oli tässä.

Maanantaina yksityinen ultra onneksi niin ei tarvitse pidempään tätä miettiä 🙁
 
Viime yönä heräsin siihen, että vatsaan sattui paljon. Kesti noin 5 minuuttia.

Nyt ei ole ollut mitään kipuja ja ei ole ollut vuotoa onneksi.
Onko kellään ollut tälläistä ? Ei siis ollut perus menkkamaista vihlomistaa vaan juuri sellaista mihin herää ja olinkin aivan varma, että tää raskaus oli tässä.

Maanantaina yksityinen ultra onneksi niin ei tarvitse pidempään tätä miettiä 🙁
Mulla on ollut kohdun kasvamisen kovien repäisykipujen lisäksi pari pahempaa kipukohtausta, ihan kramppia, joille en oo keksinyt muuta selitystä kuin raskauden aiheuttama ummetus/ilmavaivat/muu ruoansulatus ja kipua pahentaa turvotus. Voisko olla jotain sellaista?

Kun mulla oli keskenmeno, siihen ei liittynyt lainkaan yhtä kovia kipuja, eikä varsinkaan ohukenecuä (muoks: mitäköhän tässä piti lukea, ehkä "ohumeneviä"), jos yhtään lohduttaa, vaan peruskovat kuukautiskivut ja sitten se hirveä supistelu. 😔 Ja jatkui päiviä. Jos sulla oli äkillinen ja meni nopeasti ohi, veikkaisin vain vaaratonta suolistoa.
 
Muokattu viimeksi:
Mulla on ollut kohdun kasvamisen kovien repäisykipujen lisäksi pari pahempaa kipukohtausta, ihan kramppia, joille en oo keksinyt muuta selitystä kuin raskauden aiheuttama ummetus/ilmavaivat/muu ruoansulatus ja kipua pahentaa turvotus. Voisko olla jotain sellaista?

Kun mulla oli keskenmeno, siihen ei liittynyt lainkaan yhtä kovia kipuja, eikä varsinkaan ohukenecuä, jos yhtään lohduttaa, vaan peruskovat kuukautiskivut ja sitten se hirveä supistelu. 😔 Ja jatkui päiviä. Jos sulla oli äkillinen ja meni nopeasti ohi, veikkaisin vain vaaratonta suolistoa.
Joo kramppi itseasiassa kuvaa sitä tunnetta hyvin. Kiitos kokemuksien jakamisesta, rauhoitti vähän mieltä ❤️
Nyt onneksi ollut ihan normi päivä 😊
 
Millä ihmeellä saa ton 30 viestiä kasaan ku täälä julkisella puolella on nii hiljasta 🙄😔
 
@Hosuli11 täällä tosiaan on vähän hiljaisempaa, mutta mä ainakin seuraan myös yleistä puolta, onhan täällä osittain eri ketjujakin. Rohkeasti vaan keskusteluun mukaan tai kysele jotain niin varmasti muutkin osallistuu! 😊

Mä en ainakaan erittele että kirjottelisin vain salaisella puolella vaikka siellä olenkin. Tsekkaan aina molemmat puolet mitä uutta on tullut. Ainoa ero on että salaiselle laitan jos on jotain henkilökohtaisempaa mitä itse haluan kuitenkin jakaa mutta en koko internetille.
 
Mä seuraan tätä kanavaa kans aktiivisesti mut oon niin laiska kirjottelemaan mitään niin nyt se kostautuu 🤭
Tutustuin salaisen ryhmän ehtoihin äsken tarkemmin ja siinä oli toi et laskettu aika pitää löytyä listasta, oon nyt kaks kertaa yrittäny kopsata sitä listaa ja lisätä itteni mut mun puhelin jostain syystä kopioi aina vaan koko sivun mainoksia myöden niin en saa itteäni nyt siihenkään 😓
 
Joo se on ihan hirveen vaikea tehdä puhelimella mut mä onnistuin siinä lopulta. En enää muista miten mutta kärsivällisyyttä se vaati 😅
 
Mulla sama juttu, ei vaan onnistu puhelimella 😩
Tästä selityksestä on varmasti tosi vaikea saada selvää mut yritetään. 😁

Eli valitkaa viimeisimpään listaan että "lainaus".

Sitten etsikää tekstieditorikentästä noi kolme pistettä. Sit noi hakasulkeet.

Tulee esiin näkymä, jossa pystytte poistamaan noi maalaamani "QUOTE" ja käyttäjänimimerkinnät --> jää vain itse lista. Ta-daa, pääsette kirjoittamaan omat tietonne oikeaan kohtaan listassa.

😁

Screenshot_20240106_061553_Samsung Internet~2.jpg
 
Täällä kans ne 30 kommenttia koottavana. 😅
Paljonko siellä salaisella puolella olikaan se kommenttien määrä, mitä pitää kuukaudessa jättää että pysyy mukana? Mietin vaan itseäni, seitsemättä lasta odotellessa, että tuleeko muistettua pyöriä riittävän usein mukana. 🤭
 
Hei jes!!! Tää on muuttunu viime kerrasta. 🤩 Perus hymiöt toimii täällä!! Vielä viime raskauden aikana, pari vuotta sitten toimi vaan vaun omat hymiöt, joita oli tosi hankala käyttää.
 
Täällä kans ne 30 kommenttia koottavana. 😅
Paljonko siellä salaisella puolella olikaan se kommenttien määrä, mitä pitää kuukaudessa jättää että pysyy mukana? Mietin vaan itseäni, seitsemättä lasta odotellessa, että tuleeko muistettua pyöriä riittävän usein mukana. 🤭
Mä en varmaan edes yritä sinne salaiselle puolelle, en jaksa kytätä tuleeko riittävästi viestejä 😅 Kirjotan tänne ja kuulun kuitenkin pariinkin faceryhmään, niin siellä voi sitten vaikka nimettömänäkin kirjottaa niitä henkilökohtasempiakin juttuja, jos täällä ei voisi. En tykkää semmosesta kyttäämisestä, tulee vaan hommasta ahdistavaa. 🤷🏼‍♀️
 
Mä en varmaan edes yritä sinne salaiselle puolelle, en jaksa kytätä tuleeko riittävästi viestejä 😅 Kirjotan tänne ja kuulun kuitenkin pariinkin faceryhmään, niin siellä voi sitten vaikka nimettömänäkin kirjottaa niitä henkilökohtasempiakin juttuja, jos täällä ei voisi. En tykkää semmosesta kyttäämisestä, tulee vaan hommasta ahdistavaa. 🤷🏼‍♀️
Tääki on kyllä totta. Mun ei oo tullu liityttyä facen ryhmiin aiemmissakaan raskauksissa. Oon hillunu vaan täällä. 😁 Aika nopsaan toi 30 näytti tulevan täyteen ku parina eri päivänä kävi vastailemassa leikkinurkan kysymyksiin. 😅
 
Tästä selityksestä on varmasti tosi vaikea saada selvää mut yritetään. 😁

Eli valitkaa viimeisimpään listaan että "lainaus".

Sitten etsikää tekstieditorikentästä noi kolme pistettä. Sit noi hakasulkeet.

Tulee esiin näkymä, jossa pystytte poistamaan noi maalaamani "QUOTE" ja käyttäjänimimerkinnät --> jää vain itse lista. Ta-daa, pääsette kirjoittamaan omat tietonne oikeaan kohtaan listassa.

😁

View attachment 129515
Ei tääkään nyt mulla ihan onnistunu mutkitta mutta lopulta sain nimeni sinne, jee! Kiitos sulle ☺️
 
Tääki on kyllä totta. Mun ei oo tullu liityttyä facen ryhmiin aiemmissakaan raskauksissa. Oon hillunu vaan täällä. 😁 Aika nopsaan toi 30 näytti tulevan täyteen ku parina eri päivänä kävi vastailemassa leikkinurkan kysymyksiin. 😅
Siis en mä yhtään epäile, etteikö nytkin jo ois töynnä se viestimäärä, että sinne pääsisin. Mutta että sitten ois joka kuukausi se paine, että oonko kirjottanut tarpeeksi...en jaksa 😅
 
Takaisin
Top