Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Ootko pyytänyt poistoa sieltä lokakuisten salaisesta ryhmästä jo?Heippa, yleisenä kyssärinä tietääkö kukaan:
Miten tuosta oman nimimerkin perästä saisi tuon "Lokakuiset 2023" pois?
Enpä ole tajunnut siellä tuon jälkeen edes vierailla. Kiitti!Ootko pyytänyt poistoa sieltä lokakuisten salaisesta ryhmästä jo?
Niin mulla lähti kun jouduin poistumaan marraskuisista keväällä

Olen pahoillani!Meidän pienen pienestä toukokuisesta tuli pienen pieni enkeli...
Onnea kaikille odotukseen!![]()
Ei tarviHei lisää kysymyksiä :)
Pitääkö ennen hcg verikoetta olla paastolla? Tämän hetkisellä yökötyksellä en kyllä selviä puolille päivin...
Joo just tätä! Eikö kebab ole kuitenkin myös ihan kypsää lihaa??Meinaatko ettei ne ruoat olis valmistettu tarpeeks hygieenisesti vai mitä?
Joka ravintolalta pitäisi löytyä Oiva hymy raportti esim netistä ja ravintoloista nähtäviltä.Tarkennan vielä mun kysymystä eli mikä teidän mielipide on siis siinä, että onko teidän mielestä turvallista syödä? Miten listeria ym?
On se. Tai no ei täyslihaa mut kyllä se kypsyys pitäis olla täyskypsä, jotkut ravintolat vuolee sen itse siitä ”rullasta” ja toiset käyttää valmista eli sit lämmittää sen vaikka mikrossaJoo just tätä! Eikö kebab ole kuitenkin myös ihan kypsää lihaa??
Hei vau en oo tiennyt tuollasesta! Tää mistä tilasin oli saanu hymynaanan 2021, eli ehkä uskaltaisi luottaa?Joka ravintolalta pitäisi löytyä Oiva hymy raportti esim netistä ja ravintoloista nähtäviltä.
Se kertoo esim hygienian tasosta ja laadunvalvonnasta ja ne tarkastajat on tiukkoja niissä tarkastuksissa