Yleinen keskustelu

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vargynja
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla näytti kohdunulkoisen raskaudessa just 3+ vaikka hcg verestä oli just 2000 mut varmaa joo eri onko veri vai virtsa kyseessä

Voi jestas on ollut järkky olo tänään. Tällä viikolla siis alkoi työt ja päiväkoti, lapsella nousi kuume kolmantena päivänä, mutta nyt muina päivinä on ollut ok. Mutta itse olen kuumeessa ja flunssassa ja veto ihan pois. Päivällä vaan makoilin sängyssä kolme tuntia putkeen ja mies viihdytti lasta, joka on ollut "hiukan" kiinni äidissä koko viikon. Ajatus siitä että sairastaessa huolehtisin yksin taaperosta ja vauvasta tuntuu tällä hetkellä aika hurjalta, mutta kai siitä hengissä selvittäisiin :tears:

Heippa, yleisenä kyssärinä tietääkö kukaan:
Miten tuosta oman nimimerkin perästä saisi tuon "Lokakuiset 2023" pois 🥲?

Heippa, yleisenä kyssärinä tietääkö kukaan:
Miten tuosta oman nimimerkin perästä saisi tuon "Lokakuiset 2023" pois 🥲?
Ootko pyytänyt poistoa sieltä lokakuisten salaisesta ryhmästä jo?
Niin mulla lähti kun jouduin poistumaan marraskuisista keväällä

Hei lisää kysymyksiä :)
Pitääkö ennen hcg verikoetta olla paastolla? Tämän hetkisellä yökötyksellä en kyllä selviä puolille päivin...

Hei lisää kysymyksiä :)
Pitääkö ennen hcg verikoetta olla paastolla? Tämän hetkisellä yökötyksellä en kyllä selviä puolille päivin...
Ei tarvi 🤗
Kaikissa paastokokeissa on alkukirjain (pieni) f kirjain

Hei kaikki! Laitoin kysymyksen tuonne toiseen keskusteluun mutta sit mietin, että ehkä tää kuitenkin tavoittaa teidät nopeiten. Eli kysymys kuuluu siis, että mikä teidän mielipide kebabista ja ranuista tilattuna tämmösestä kebabpaikasta 😅😅 tilasin juuri äsken foodoralla ja kun olin painanut osta nappia, muistin että olen raskaana ja vähän vissiin piti kattoa syömisten perään 😅😅

Tarkennan vielä mun kysymystä eli mikä teidän mielipide on siis siinä, että onko teidän mielestä turvallista syödä? Miten listeria ym?

Tarkennan vielä mun kysymystä eli mikä teidän mielipide on siis siinä, että onko teidän mielestä turvallista syödä? Miten listeria ym?
Joka ravintolalta pitäisi löytyä Oiva hymy raportti esim netistä ja ravintoloista nähtäviltä.
Se kertoo esim hygienian tasosta ja laadunvalvonnasta ja ne tarkastajat on tiukkoja niissä tarkastuksissa

Joka ravintolalta pitäisi löytyä Oiva hymy raportti esim netistä ja ravintoloista nähtäviltä.
Se kertoo esim hygienian tasosta ja laadunvalvonnasta ja ne tarkastajat on tiukkoja niissä tarkastuksissa
Hei vau en oo tiennyt tuollasesta! Tää mistä tilasin oli saanu hymynaanan 2021, eli ehkä uskaltaisi luottaa?

Sit niille ei oo tehty uutta tarkastusta jos se ei ole netissä, ravintoloissakin se pitöis olla asiakkaiden nähtävillä.

Jos siinä on vaikka täyttä leveää hymyä joka kohdassa niin kyllä itse luottaisin, harvemmin ne hylkyä saa samantien.
Ensin tulis korjauskehoitukset esim 1kk sisään ja tulevat uudestaan tarkastamaan jne.

Oi miksi tää aika menee niin hitsin hitaasti.😅 Ja tiedän, jossain vaiheessa sitä toteaa sitten, että apua justhan vauva syntyy kohta!🙈

Vielä pitäisi kaksi viikkoa odottaa varhaisultraan pääsyä. Nyt viikkoja kasassa vasta 5+0 ja jo haaveilee varovasti kaikesta. Kesällä kun meni kesken 5+3 niin silloinkin sitä jo haaveili kaikkea. Olin varannut neuvolaajankin, minkä onneksi sai yhdellä klikkauksella peruttu netissä. Nyt en ole vielä uskaltanut soittaa neuvolaan. Päätin kesällä km:n jälkeen, että en ala haaveilemaan mistään liian aikaisin ja tässä sitä kuitenkin taas ollaan.🤦🏽 Toisaalta. Pitää nauttia tästä nyt, kun koskaan ei tiedä huomisesta.🩷

Se onkin jännä miten aika monella on se, ettei uskalla toivoa tai uskalla täysillä heittäytyä tähän ekaan kolmannekseen. Ainakin omassa lähipiirissäni on tätä ja onko tämä vähän sellainen yleinen tapa, että varovaisesti ollaan haaveilun suhteen "ettei tipahda lujaa alas". Liekkö joku sukupolvi opettanut tämän asenteen meille MUTTA mietin sitten yksi päivä, että miksi ei vois olla täysiä iloinen tapahtuneesta ja jos menee kesken niin sitten surrakkin yhtä täysiä kun on ollut iloinenkin. Jotenkin, ettei aina yrittäisi hillitä tunteitaan vaan, että ne vois räiskyä ja tulla ulos vapaasti.

Tämmösiä ajatuksia mutta silti huomaan itsekin, että olen tehnyt "selviämissuunnitelman" sen varalta jos kaikki ei menekään hyvin 😁

Takaisin