Yleinen keskustelu

Tuo pahoinvointi on kyllä jännä, mulla pysyy aisoissa parhaiten niin että pysyy liikkeellä eikä anna sille valtaa. Usein sit illalla ryöpsähtää ja nukahtaminen on joskus vaikeaa. Kertaakaan en esikoisesta oksentanut, jospa nyt menisi samoin. 🤞🏼 Vähän jo etukäteen jännittää liitos ja nivelkivut, kun viimeksi ne alkoi viikolla 8 ja olivat suorastaan helvetillisiä eikä oikein pystynyt liikkumaan ylimääräistä.

Hui, voiko liitoskivut alkaa noin varhain! Varmasti vaikeuttaa elämää aika tavalla. 🤯 Toivotaan tällä kertaa parempaa vointia niiden suhteen!

Hui, voiko liitoskivut alkaa noin varhain! Varmasti vaikeuttaa elämää aika tavalla. 🤯 Toivotaan tällä kertaa parempaa vointia niiden suhteen!
Jep, en olisi minäkään voinut uskoa. Mulla on kyllä yliliikkuvat nivelet joten liekö niillä yhteys.

Aiheesta toiseen, mitä mamamonivitamiinia syötte? Oon syöny aiemmin jotain perus multivitan mutta onko suosituksia?

Aiheesta toiseen, mitä mamamonivitamiinia syötte? Oon syöny aiemmin jotain perus multivitan mutta onko suosituksia?
Syön ihan Multivitan raskaus & imetys -versiota, lisäksi väliaikaisesti yhtä aikaa Foliere-merkkistä folaattia (foolihappo elimistölle valmiissa muodossa).

Ei olis enään paljoa, että aukeaa salainen ryhmä🥰🥰🥰

Mulla ollut tänään tosi kipee vatsa, semmonen menkkamainen. Vessassa ravatessa tullut aina katottua onko verta. Ai että tää raskaana oleminen on stressaavaa😅

Täällä myös jomottanut alavatsaa aina välillä, mutta ei kipeästi.
Tissit etenkin sisäsyrjästä kamalan kipeät. Ja tänään nukuin kahdet päikkärit. Alkaa tää väsymys oleen infernaalista..

Täällä myös jomotusta ja painetta alavatsalla välillä, ei tosin nyt viime päivinä niin usein kuin heti plussatestin jälkeen. Aluksi pelkäsin niitä tuntemuksia, vaikka tiedän kuuluvan asiaan, mutta enää en niin paljon. Joka vessareissulla pitää kuitenkin tarkistaa, ettei alushousuissa ole verta... Tämä alkuraskauden epävarmuus on kyllä ikävää.

Täällä myös paineentunnetta heti alusta asti. Pahin meni kyllä ohi muutamassa päivässä mutta edelleen jotenkin outo olo vatsassa. Jotenki yli tietoinen kohdusta koko ajan. Toivottavasti tämä turvotus vähän laskisi tai muuten tulee ongelmia vaatteiden kanssa jo heti alkuun. 🙈

Ja epävarmaa oloa täälläkin. Ärsyttää kun mies ihan innoissaan ja itsellä lähinnä olo että ei voi kolmatta kertaa mennä kaikki hyvin. 😔

Ihana aamun aloitus lukea teidän viestejä, etten ole ainut tutkija😆🩷

päikkärit on kyllä ihan parhautta😆 Ikinä en ole niitä ottanut, mutta taas (raskaana) alkanut maistuu😅😅😅

Kivaa päivää kaikille❤️

Mulla ihan sama tuon vessassakäynnin kanssa 😅 esikoisesta tuli kerran verta 6+ paperiin ja säikähdin ihan hulluna. Se jäi siihen yhteen viiruun eikä mitään syytä ilmennyt 🤷🏼‍♀️ tuo kemiallinen raskaus kyllä oli ihan omaa luokkaansa kun testi ei yhtään vahvistunut ja sitä vain odotti ja odotti että vuoto alkaa. Sanoin miehellekin joka vessakäynnin jälkeen että "edelleen raskaana" kunnes sitten en enää ollutkaan 💔

Mä katson aina kans paperin läpi. Molemmissa edellisissä raskauksissa tullut hieman rusehtavaa tuhrua siinä 8+0 paikkeilla. Toisella kertaa päättyi hyvin ja toisella kertaa oli sit mennyt siitä pian kesken. Toivoisin, et nyt ei tarvitsisi kokea tota jännitysnäytelmää. :Grimacing Face:

Hei!

Täällä olisi laskettu aika 25.3.24. Kolmas lapsi tulossa. ❤️ Yritys aloitettu toukokuussa eli nopsaan tärppäsi. Olo onnellinen ja sekaisin. Ihanaa saada kokea tämä kaikki vielä 😊🤩

Oireina rinnat arat, suolaa tekee mieli laittaa ruokaan reilusti, alaselkä kireä/kipeä. Harrastan juoksua ja ollut todella todella nihkeää juoksut viimeisen viikon. Syy taisi selvitä 😁 Kahdessa aiemmassa raskaudessa olen kärsinyt rajusta pahoinvoinnista, tippaan joutunut mennä ja paino tippunut 7kg.. jännittää miten tässä käy. Pahoinvointi alkanut vasta rv +6. Mutta hetki kerrallaan ja nautin matkasta

Mullakin käytössä Multivita. Ja aiemmista raskauksista oppineena otan aina illalla. Kivasti laittoi nimittäin pahoinvoinnin kierroksille aamulla otettuna.

Ja kannattaa ottaa monivitamiini aina ruuan kanssa. Tyhjään vatsaan otettuna voi aiheuttaa ei-raskaanakin olleessa aika ikävän olon vatsaan! (Been there, done that).

Nimim. Eihän suutarinkaan lapsilla ollut kenkiä (eikä farmasisti osannut ottaa vitamiineja oikein :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:)

Takaisin