Jes! Huomenna saadaan se auki
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
On se onnessaan. Olen vain kuusi kertaa yhteiselon aikana nÀhnyt mieheni itkevÀn. Viimeisin kerta oli, kun tuli nyt tÀmÀ plussa raskaustestiin.Onko teillÀ puolisot ihan intona vauvoista?
Onko teillÀ puolisot ihan intona vauvoista?
En kestÀ, ihana mies sullaOn se onnessaan. Olen vain kuusi kertaa yhteiselon aikana nÀhnyt mieheni itkevÀn. Viimeisin kerta oli, kun tuli nyt tÀmÀ plussa raskaustestiin.
On seEn kestÀ, ihana mies sulla
Omien sanojensa mukaan on tosi onnellinen, mutta huomaan ettÀ hÀnellÀ se ei nÀy tÀmmöisenÀ touhotuksena kuin itsellÀ. Ei varmasti jaksais kuunnella mun vauvajuttuja koko ajan, siksi tÀmÀ foorumi on just
YmmÀrrÀn niin tÀysin osaan samaistua Ihana kun on onnessaan Olispa meillÀkin Vaikka on tiedetty jo pitkÀÀn ettÀ joku pÀivÀ meillÀkin tÀrppÀÀ, niin enemmÀn se on ollut kauhun sekavia tunteita TÀÀ foorumi on hyvÀ, niin ei tarvi kaikkea ajatuksia sanoa ÀÀneen, antaa toisen sulatellaOmien sanojensa mukaan on tosi onnellinen, mutta huomaan ettÀ hÀnellÀ se ei nÀy tÀmmöisenÀ touhotuksena kuin itsellÀ. Ei varmasti jaksais kuunnella mun vauvajuttuja koko ajan, siksi tÀmÀ foorumi on just hyvÀ.
jesh!!!!! VÀhÀnkö me ollaan hyviÀJee! Nyt kun vielÀ sais itselle viestimÀÀrÀn tÀyteen.
Meille tulee neljÀs, ettÀ ei ihan samaa reaktiota kun ensimmÀisen kohdalla. Mutta kyllÀ plussan jÀlkeen pusi ja hali ja sanoi, ettÀ on onnekas ettÀ neljÀ lasta saanut (saa) Samallalailla ei ehkÀ hömpötÀ niinku mÀÀ, mutta mulle kelpaa vallan hyvin vaatteiden hankinta ja muiden vauva juttujen vÀrkkÀÀminenOnko teillÀ puolisot ihan intona vauvoista?
On joo, paljon on puheissa mutta hÀlle eka ultra on se the juttu! Sitten konkretisoituu kunnolla. Viimeks kÀytiin yksityisellÀ kun koronapaskan takia isÀt eivÀt saaneet tulla mihinkÀÀn mukaan (neuvolat&ultrat). Suren edelleen ettÀ mieheltÀ vietiin nÀmÀ kokemukset.Onko teillÀ puolisot ihan intona vauvoista?
On se joo vaikka meillekin jo kolmas tulossa.Onko teillÀ puolisot ihan intona vauvoista?
Ootteko muuten kiinnittÀnyt huomiota, ettÀ kuinka kalliita nuo raskausajanvitamiinit on verrattuna normi monivitamiineihin? Ostin itse tosta meidÀn pikku apteekista vaan halvimman mahdollisen mama monivitamiini paketin ja siinÀ on vaan 120 tablettia ja makso silti 22⏠seuraavat ostan jostain muualta.
NetistÀ saa vÀlillÀ alesta niitÀ Mama vitamiinejaOotteko muuten kiinnittÀnyt huomiota, ettÀ kuinka kalliita nuo raskausajanvitamiinit on verrattuna normi monivitamiineihin? Ostin itse tosta meidÀn pikku apteekista vaan halvimman mahdollisen mama monivitamiini paketin ja siinÀ on vaan 120 tablettia ja makso silti 22⏠seuraavat ostan jostain muualta.
MeillÀ vÀhÀn sama juttu tÀs jo monesti ehtinytkin kysyÀ ettÀ no, ootko onnellinen tÀstÀ? Tai et mitÀ mieltÀ. Mua se ei niin vakuuta jos vastaa vain Joo joo, tottakai. Koska just ite hössötÀn jo kaikenlaista. Toki tiedÀn ettÀ yhdessÀ tÀtÀ ollaan haluttu ja pitkÀÀn yritetty, ollaan vain niin erilaisia tÀmmöisten asioiden suhteen. Siksi kyllÀ tÀmÀ foorumi hyvÀOmien sanojensa mukaan on tosi onnellinen, mutta huomaan ettÀ hÀnellÀ se ei nÀy tÀmmöisenÀ touhotuksena kuin itsellÀ. Ei varmasti jaksais kuunnella mun vauvajuttuja koko ajan, siksi tÀmÀ foorumi on just hyvÀ.
MeillÀ on oikeastaan toisinpÀin, itse olen tottakai super onnellinen tÀstÀ raskaudesta (ensimmÀistÀ kertaa raskaana), mutta lÀhipiirissÀ ollut viimeaikoina keskenmenoja ja en uskalla vielÀ iloita liikaa, jos jotain kÀykin. Mies taas ei usko, ettÀ mitÀÀn pahaa voi kÀydÀ ja haluaisi koko ajan miettiÀ nimiÀ, suunnitella perhevapaita ja hyvÀ kun ei ole vielÀ kÀynyt ostamassa vauvan vaatteitaMeillÀ vÀhÀn sama juttu tÀs jo monesti ehtinytkin kysyÀ ettÀ no, ootko onnellinen tÀstÀ? Tai et mitÀ mieltÀ. Mua se ei niin vakuuta jos vastaa vain Joo joo, tottakai. Koska just ite hössötÀn jo kaikenlaista. Toki tiedÀn ettÀ yhdessÀ tÀtÀ ollaan haluttu ja pitkÀÀn yritetty, ollaan vain niin erilaisia tÀmmöisten asioiden suhteen. Siksi kyllÀ tÀmÀ foorumi hyvÀ
Yks pÀivÀ tÀs mietittiin et mitÀ tehtÀis, ehdotin et oltasko kokeiltu et miten meidÀn autoon mahtuu kaukalo noiden kahden muun istuinten rinnalle. Vastaus oli et ei kai nyt vielÀ. Ite olisin ollut heti valmis tÀhÀn kokeiluun
Ihana mies sullaMeillÀ on oikeastaan toisinpÀin, itse olen tottakai super onnellinen tÀstÀ raskaudesta (ensimmÀistÀ kertaa raskaana), mutta lÀhipiirissÀ ollut viimeaikoina keskenmenoja ja en uskalla vielÀ iloita liikaa, jos jotain kÀykin. Mies taas ei usko, ettÀ mitÀÀn pahaa voi kÀydÀ ja haluaisi koko ajan miettiÀ nimiÀ, suunnitella perhevapaita ja hyvÀ kun ei ole vielÀ kÀynyt ostamassa vauvan vaatteita
Siiis kuullostaa ihan mun mieheltÀMeillÀ vÀhÀn sama juttu tÀs jo monesti ehtinytkin kysyÀ ettÀ no, ootko onnellinen tÀstÀ? Tai et mitÀ mieltÀ. Mua se ei niin vakuuta jos vastaa vain Joo joo, tottakai. Koska just ite hössötÀn jo kaikenlaista. Toki tiedÀn ettÀ yhdessÀ tÀtÀ ollaan haluttu ja pitkÀÀn yritetty, ollaan vain niin erilaisia tÀmmöisten asioiden suhteen. Siksi kyllÀ tÀmÀ foorumi hyvÀ
Yks pÀivÀ tÀs mietittiin et mitÀ tehtÀis, ehdotin et oltasko kokeiltu et miten meidÀn autoon mahtuu kaukalo noiden kahden muun istuinten rinnalle. Vastaus oli et ei kai nyt vielÀ. Ite olisin ollut heti valmis tÀhÀn kokeiluun