Yleinen keskustelu

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vargynja
  • AloituspĂ€ivĂ€mÀÀrĂ€ AloituspĂ€ivĂ€mÀÀrĂ€
Omien sanojensa mukaan on tosi onnellinen, mutta huomaan ettĂ€ hĂ€nellĂ€ se ei nĂ€y tĂ€mmöisenĂ€ touhotuksena kuin itsellĂ€. 😁 Ei varmasti jaksais kuunnella mun vauvajuttuja koko ajan, siksi tĂ€mĂ€ foorumi on just
Omien sanojensa mukaan on tosi onnellinen, mutta huomaan ettĂ€ hĂ€nellĂ€ se ei nĂ€y tĂ€mmöisenĂ€ touhotuksena kuin itsellĂ€. 😁 Ei varmasti jaksais kuunnella mun vauvajuttuja koko ajan, siksi tĂ€mĂ€ foorumi on just hyvĂ€. 😂
YmmĂ€rrĂ€n niin tĂ€ysin😆😆😆 osaan samaistua😅 Ihana kun on onnessaanđŸ˜©đŸ©· Olispa meillĂ€kin😅😅😅 Vaikka on tiedetty jo pitkÀÀn ettĂ€ joku pĂ€ivĂ€ meillĂ€kin tĂ€rppÀÀ, niin enemmĂ€n se on ollut kauhun sekavia tunteita😅😅 TÀÀ foorumi on hyvĂ€, niin ei tarvi kaikkea ajatuksia sanoa ÀÀneen, antaa toisen sulatella😅
Jee! đŸ„ł Nyt kun vielĂ€ sais itselle viestimÀÀrĂ€n tĂ€yteen.
jesh!!!!! VĂ€hĂ€nkö me ollaan hyviĂ€đŸ€—đŸ€—đŸ€—đŸ€—đŸŽ‰đŸŽ‰đŸŽ‰đŸŽ‰đŸŽ‰đŸŽ‰

Onko teillÀ puolisot ihan intona vauvoista?
Meille tulee neljĂ€s, ettĂ€ ei ihan samaa reaktiota kun ensimmĂ€isen kohdalla. Mutta kyllĂ€ plussan jĂ€lkeen pusi ja hali ja sanoi, ettĂ€ on onnekas ettĂ€ neljĂ€ lasta saanut (saa) đŸ„° Samallalailla ei ehkĂ€ hömpötĂ€ niinku mÀÀ, mutta mulle kelpaa vallan hyvin vaatteiden hankinta ja muiden vauva juttujen vĂ€rkkÀÀminen 👌

Onko teillÀ puolisot ihan intona vauvoista?
On joo, paljon on puheissa 😍 mutta hĂ€lle eka ultra on se the juttu! Sitten konkretisoituu kunnolla. Viimeks kĂ€ytiin yksityisellĂ€ kun koronapaskan takia isĂ€t eivĂ€t saaneet tulla mihinkÀÀn mukaan (neuvolat&ultrat). Suren edelleen ettĂ€ mieheltĂ€ vietiin nĂ€mĂ€ kokemukset.

Ootteko muuten kiinnittĂ€nyt huomiota, ettĂ€ kuinka kalliita nuo raskausajanvitamiinit on verrattuna normi monivitamiineihin? Ostin itse tosta meidĂ€n pikku apteekista vaan halvimman mahdollisen mama monivitamiini paketin ja siinĂ€ on vaan 120 tablettia ja makso silti 22€ 😰 seuraavat ostan jostain muualta.

Ootteko muuten kiinnittĂ€nyt huomiota, ettĂ€ kuinka kalliita nuo raskausajanvitamiinit on verrattuna normi monivitamiineihin? Ostin itse tosta meidĂ€n pikku apteekista vaan halvimman mahdollisen mama monivitamiini paketin ja siinĂ€ on vaan 120 tablettia ja makso silti 22€ 😰 seuraavat ostan jostain muualta.

Hinnat ovat nousseet aika reippaasti.

Itse sorrun myös usein ajattelemaan kertaostoksen hintaa. Todellisuudessa tuo 120 tabl riittÀÀ neljĂ€ksi kuukaudeksi ja tĂ€llöin hinta on 5,5 euroa/kk. Eli eipĂ€ se sitten niin kallis olekaan. 😄

NetistĂ€ saa vĂ€lillĂ€ alesta niitĂ€ Mama vitamiineja 😊

Omien sanojensa mukaan on tosi onnellinen, mutta huomaan ettĂ€ hĂ€nellĂ€ se ei nĂ€y tĂ€mmöisenĂ€ touhotuksena kuin itsellĂ€. 😁 Ei varmasti jaksais kuunnella mun vauvajuttuja koko ajan, siksi tĂ€mĂ€ foorumi on just hyvĂ€. 😂
MeillĂ€ vĂ€hĂ€n sama juttu 😁 tĂ€s jo monesti ehtinytkin kysyĂ€ ettĂ€ no, ootko onnellinen tĂ€stĂ€? Tai et mitĂ€ mieltĂ€. Mua se ei niin vakuuta jos vastaa vain Joo joo, tottakai. Koska just ite hössötĂ€n jo kaikenlaista. Toki tiedĂ€n ettĂ€ yhdessĂ€ tĂ€tĂ€ ollaan haluttu ja pitkÀÀn yritetty, ollaan vain niin erilaisia tĂ€mmöisten asioiden suhteen. Siksi kyllĂ€ tĂ€mĂ€ foorumi hyvĂ€ 😁

Yks pĂ€ivĂ€ tĂ€s mietittiin et mitĂ€ tehtĂ€is, ehdotin et oltasko kokeiltu et miten meidĂ€n autoon mahtuu kaukalo noiden kahden muun istuinten rinnalle. Vastaus oli et ei kai nyt vielĂ€. Ite olisin ollut heti valmis tĂ€hĂ€n kokeiluun 😅

MeillĂ€ vĂ€hĂ€n sama juttu 😁 tĂ€s jo monesti ehtinytkin kysyĂ€ ettĂ€ no, ootko onnellinen tĂ€stĂ€? Tai et mitĂ€ mieltĂ€. Mua se ei niin vakuuta jos vastaa vain Joo joo, tottakai. Koska just ite hössötĂ€n jo kaikenlaista. Toki tiedĂ€n ettĂ€ yhdessĂ€ tĂ€tĂ€ ollaan haluttu ja pitkÀÀn yritetty, ollaan vain niin erilaisia tĂ€mmöisten asioiden suhteen. Siksi kyllĂ€ tĂ€mĂ€ foorumi hyvĂ€ 😁

Yks pĂ€ivĂ€ tĂ€s mietittiin et mitĂ€ tehtĂ€is, ehdotin et oltasko kokeiltu et miten meidĂ€n autoon mahtuu kaukalo noiden kahden muun istuinten rinnalle. Vastaus oli et ei kai nyt vielĂ€. Ite olisin ollut heti valmis tĂ€hĂ€n kokeiluun 😅
MeillÀ on oikeastaan toisinpÀin, itse olen tottakai super onnellinen tÀstÀ raskaudesta (ensimmÀistÀ kertaa raskaana), mutta lÀhipiirissÀ ollut viimeaikoina keskenmenoja ja en uskalla vielÀ iloita liikaa, jos jotain kÀykin. Mies taas ei usko, ettÀ mitÀÀn pahaa voi kÀydÀ ja haluaisi koko ajan miettiÀ nimiÀ, suunnitella perhevapaita ja hyvÀ kun ei ole vielÀ kÀynyt ostamassa vauvan vaatteita :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:

MeillÀ on oikeastaan toisinpÀin, itse olen tottakai super onnellinen tÀstÀ raskaudesta (ensimmÀistÀ kertaa raskaana), mutta lÀhipiirissÀ ollut viimeaikoina keskenmenoja ja en uskalla vielÀ iloita liikaa, jos jotain kÀykin. Mies taas ei usko, ettÀ mitÀÀn pahaa voi kÀydÀ ja haluaisi koko ajan miettiÀ nimiÀ, suunnitella perhevapaita ja hyvÀ kun ei ole vielÀ kÀynyt ostamassa vauvan vaatteita :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:
Ihana mies sullađŸ„°đŸ„°đŸ„°đŸ„°đŸ„°

Siiis kuullostaa ihan mun mieheltĂ€đŸ˜…

Takaisin