Viinirypäleitä, nakkeja, vauvojen smoothieita, lähinnä kaikki ”raikas”Kertokaas mitä te muut saatte syötyä, jos kärsitte pahoinvoinnista? Meinaa mennä niin epäterveelliseks jo nyt ruokavalio, kun tekee vaan mieli kaikkee suolasta ja leipää![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Viinirypäleitä, nakkeja, vauvojen smoothieita, lähinnä kaikki ”raikas”Kertokaas mitä te muut saatte syötyä, jos kärsitte pahoinvoinnista? Meinaa mennä niin epäterveelliseks jo nyt ruokavalio, kun tekee vaan mieli kaikkee suolasta ja leipää![]()
Kyl me ollaa oikeesti olti tehokkaitaEnää 130 viestiä ja saadaan salainen puoli auki!Ollaan oltu tehokkaita, kun kesäkuisillakin on vielä alle 400 viestiä kasassa.
![]()
Tervetuloa mukaan! Mulla yhtä malttamaton mieli. Meidän esikoiselle ajateltiin kans kertoa vasta jouluaattona. Ajateltiin paketoida ultrakuva lahjaksi, kunhan niin pitkälle päästäisiinHeippa..
Kiva löytää muitakin jotka ihan samassa tilanteessa.
Tekis niin mieli kertoa koko maailmalle tästä raskaudesta mutta ei vaan vielä.
Aateltiin että jouluaattoon pystyttäisiin pitämään tätä salaisuutta, mutta mulla jo kolmas raskaus ja vatsa nyt jo niin turvonnut etten saa normaaleja farkkuja päälle.
Mulla oli viikonloppuna särkyä vasemmalla puolella vatsaa, säteili alaselkään. Mutta nyt ei enään tunnu. Eilen soitin ja illmoitin itseni neuvolaan ja sain ekan neuvola ajan 28.11 ja tuntuu siltä että siihen on ikuisuus.
Olen kahdessa ekassa raskaudessa käynyt varhaisultrassa mutta päätin etten tällä kertaa menis, saa nähä maltanko olla menemättä.![]()
Kylmää smoothieta ja sitrushedelmiä oikeastaan tekee vaan mieli.Kertokaas mitä te muut saatte syötyä, jos kärsitte pahoinvoinnista? Meinaa mennä niin epäterveelliseks jo nyt ruokavalio, kun tekee vaan mieli kaikkee suolasta ja leipää![]()
Tervetuloa, ihanaa, onnea!Moi!
Määki löysin itteni tänneen oo ennen ollu tämmösissä, mut jospa oppisin olemaan.
Tein sunnuntain illal positiivisen testin ja nyt on 4+4
Varasin jo varhaisultraan ajan, se ois 18. päivä! Mitään oireita ei oo vielä muuten, paitsi alamahaa välil vähä nippailee![]()
Mulla (5+4 tänään) ei oikeen mee muuta kuin suolakeksejä, vähän makua vaihdan välillä niin ei mee liian yksitoikkoiseksi :D Ja toki mä yritän saada jotain ruokaa alas päivittäin, mutta määrällisesti menee aika vähän ennen kuin alkaa yökkäyttämään. En ota kauheasti paineita, tää pahoinvointi nyt kestää minkä kestää ja syön sen ajan mitä alas saan. Jos rupeaa kestää pitempään niin sitten pitää olla kekseliäämpi.Kertokaas mitä te muut saatte syötyä, jos kärsitte pahoinvoinnista? Meinaa mennä niin epäterveelliseks jo nyt ruokavalio, kun tekee vaan mieli kaikkee suolasta ja leipää![]()
Mulla kans iltapalalla juusto alkoi jotenkin tökkimään. En osaa selittää miten, mutta maistui liian suolaiselta ja jotenkin jopa ällöttävältä. Ei se aamulla ollut mitenkään huonoa.Mä oon nyt ihan järkyttyny ku juusto ällöttääesikoisest ei ollu mitään mielitekoja/ällötyksii, oli niin helppoo ja äsken ku söin leipää ni se juusto oli ihan kamalaa. Toki tiiän ettei raskaudet oo samanlaisii, mut jotenki yllätti. JA JUUSTO ON MUN LEMPPARI
oli.
Mullekki maistui päiväl kyl ihan hyvinMulla kans iltapalalla juusto alkoi jotenkin tökkimään. En osaa selittää miten, mutta maistui liian suolaiselta ja jotenkin jopa ällöttävältä. Ei se aamulla ollut mitenkään huonoa.![]()
About samoissa mennään oireidenkin osaltaMoi!
Määki löysin itteni tänneen oo ennen ollu tämmösissä, mut jospa oppisin olemaan.
Tein sunnuntain illal positiivisen testin ja nyt on 4+4
Varasin jo varhaisultraan ajan, se ois 18. päivä! Mitään oireita ei oo vielä muuten, paitsi alamahaa välil vähä nippailee![]()
Alan täyttelemään varmaan omaa viestimäärää pikkuhiljaa, että pääsee sitten salaiseenkin lopulta 
Mä en vaan tästä olotilasta voi mitenkään käsittää et oon raskaana ku on ihan täysin normaali oloMä tein tänää aamul taas testin, se oli jo viides liuskatesti sunnuntai-illan jälkeen. Kaks digii oon myös tehny. Mitennii stressaan enkä luota tähä yhtään
Esikoisest tuli haamujen haamu ku menkat oli päivän myöhäs ja täst toisest pamahti melkeen leffaviivat heti niin en jotenki osaa uskoo et se on totta![]()