Yleinen höpinäketju

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Viivi92
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mä oon kyllä kans tehnyt laittoman monta testiä😅 Mutta jokainen on kyllä vahvistunut.

Onko kellään ollut alussa alaselässä jomotusta? Mulla tänään alkoi, ja on jomottanut koko päivän🙄 Mitään vuotoja ei ole onneksi näkynyt. Lueskelin netistä (iso virhe) niin oikeastaan on kommentteja sekä ”kuuluu raskauteen” tai ”voi olla oire keskenmenosta”.😩

Mä oon kyllä kans tehnyt laittoman monta testiä😅 Mutta jokainen on kyllä vahvistunut.

Onko kellään ollut alussa alaselässä jomotusta? Mulla tänään alkoi, ja on jomottanut koko päivän🙄 Mitään vuotoja ei ole onneksi näkynyt. Lueskelin netistä (iso virhe) niin oikeastaan on kommentteja sekä ”kuuluu raskauteen” tai ”voi olla oire keskenmenosta”.😩
Mulla alaselkä oireillu oviksestä lähtien. Ajoittain enemmä ja vähemmän😬

On kyl virhe mennä googlee 😂😂😂 joskus siihen itsekin syyllistynyt😅

Mulla ei kyllä alaselkä oo kipuillu mut vatsa välillä sillai hennosta. Muistaakseni viime yönä havahduin siihen kun alavatsa vähän kipristelee ja laitoin lämpöpeiton päälle ja nukahdin heti uudelleen

• Tykkään
Reaktiot: AAK
Mulla alaselkä oireillu oviksestä lähtien. Ajoittain enemmä ja vähemmän😬

On kyl virhe mennä googlee 😂😂😂 joskus siihen itsekin syyllistynyt😅
Joo muistaakseni mullakin oli selkäkipua niillä tienoin kun menkkojen piti alkaa 😄 ja muutoinkin kärsin enemmän selkäkivuista kuin alavatsan kivuista.

Tässä kun on uuden äärellä niin helposti lähtee googlaamaan🫣

Tää kyllä on sellanen välitila kun ei oo oireita ja ultraankin on vielä ikuisuus 👀👀
Mulla ollut ihan ajoittaista pahaa oloa, ruoka ei oikein maistu ja nyt tänään nää selkäkivut mut muutoin hyvinkin oireeton. Samaistun tohon, että ultraan on vielä ikuisuus😐

Mäkään en ois keksiny tota viivan vahvistumista ellen ois näillä palstoilla pyöriny 😃

Mulla ollut ihan ajoittaista pahaa oloa, ruoka ei oikein maistu ja nyt tänään nää selkäkivut mut muutoin hyvinkin oireeton. Samaistun tohon, että ultraan on vielä ikuisuus😐
Joo pahalla ololla ei kiire kun tiedän et se vielä tulee ja todennäkösesti se kestää sen 6vk 😄 mut jotain muuta mukavaa voisin kyllä ottaa 😃

Joo pahalla ololla ei kiire kun tiedän et se vielä tulee ja todennäkösesti se kestää sen 6vk 😄 mut jotain muuta mukavaa voisin kyllä ottaa 😃
Joo sitä mäkin ehkä vähiten odotan, toki vaihtaisin tän selkäkivunkin mielelläni johonkin muuhun😅 Jotain oireita ois mukava tuntea, varsinkin kun netissä osa kirjottelee että tiesi olevansa raskaana jo ennen menkkojen poisjääntiä oireista. Mä en osais varmaan vieläkään päätellä olevani 😂 toki menkkojen poisjäänti olis paljastanut, mut muutoin..

Joo sitä mäkin ehkä vähiten odotan, toki vaihtaisin tän selkäkivunkin mielelläni johonkin muuhun😅 Jotain oireita ois mukava tuntea, varsinkin kun netissä osa kirjottelee että tiesi olevansa raskaana jo ennen menkkojen poisjääntiä oireista. Mä en osais varmaan vieläkään päätellä olevani 😂 toki menkkojen poisjäänti olis paljastanut, mut muutoin..
Mäki kyl osasin aavistaa plussaa ku heräilin yöllä pissalle mut sekin on nyt rauhottunu et en joka yö herää 🙊

Heippa..

Kiva löytää muitakin jotka ihan samassa tilanteessa.
Tekis niin mieli kertoa koko maailmalle tästä raskaudesta mutta ei vaan vielä.
Aateltiin että jouluaattoon pystyttäisiin pitämään tätä salaisuutta, mutta mulla jo kolmas raskaus ja vatsa nyt jo niin turvonnut etten saa normaaleja farkkuja päälle. 😅
Mulla oli viikonloppuna särkyä vasemmalla puolella vatsaa, säteili alaselkään. Mutta nyt ei enään tunnu. Eilen soitin ja illmoitin itseni neuvolaan ja sain ekan neuvola ajan 28.11 ja tuntuu siltä että siihen on ikuisuus.

Olen kahdessa ekassa raskaudessa käynyt varhaisultrassa mutta päätin etten tällä kertaa menis, saa nähä maltanko olla menemättä. 😀

Heippa..

Kiva löytää muitakin jotka ihan samassa tilanteessa.
Tekis niin mieli kertoa koko maailmalle tästä raskaudesta mutta ei vaan vielä.
Aateltiin että jouluaattoon pystyttäisiin pitämään tätä salaisuutta, mutta mulla jo kolmas raskaus ja vatsa nyt jo niin turvonnut etten saa normaaleja farkkuja päälle. 😅
Mulla oli viikonloppuna särkyä vasemmalla puolella vatsaa, säteili alaselkään. Mutta nyt ei enään tunnu. Eilen soitin ja illmoitin itseni neuvolaan ja sain ekan neuvola ajan 28.11 ja tuntuu siltä että siihen on ikuisuus.

Olen kahdessa ekassa raskaudessa käynyt varhaisultrassa mutta päätin etten tällä kertaa menis, saa nähä maltanko olla menemättä. 😀
Tervetuloa 😋 meeppä lisäilee ittes listoihin yms jos et oo vielä käyny 😄

Tähän voi varmaan lopettaa testailun ja jäädä odottaan varhaisultraa 🫶🏼

Liitteet

• D661AD4C-01F3-43DF-BE33-F961DF08534D.jpeg
    D661AD4C-01F3-43DF-BE33-F961DF08534D.jpeg
    1.7 MB · Katsottu: 21
No nyt se pahoinvointi löysi tiensä tännekin😬 ihan järkyttävän huono olo ja oksettaa ihan kunnolla, välil oikee yökkäyttää🥺😩

Kertokaas mitä te muut saatte syötyä, jos kärsitte pahoinvoinnista? Meinaa mennä niin epäterveelliseks jo nyt ruokavalio, kun tekee vaan mieli kaikkee suolasta ja leipää 🤦🏼‍♀️

Takaisin