Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tuntuu, päivät matelee vaikka taaperon kanssa saa touhuta jatkuvastiTuntuuko muista että aika menee ihan käsittämättömän hitaasti? Musta tuntuu että ekasta positiivisesta testistä on ikuisuus, vaikka siitä on vasta 1,5 viikkoa.
Kyllä tuntuu!!Tuntuuko muista että aika menee ihan käsittämättömän hitaasti? Musta tuntuu että ekasta positiivisesta testistä on ikuisuus, vaikka siitä on vasta 1,5 viikkoa.
Ihan valtavan hitaasti!Tuntuuko muista että aika menee ihan käsittämättömän hitaasti? Musta tuntuu että ekasta positiivisesta testistä on ikuisuus, vaikka siitä on vasta 1,5 viikkoa.
Todellakin tuntuu vaikka kui yrittää kehitellä täytettä päiviinTuntuuko muista että aika menee ihan käsittämättömän hitaasti? Musta tuntuu että ekasta positiivisesta testistä on ikuisuus, vaikka siitä on vasta 1,5 viikkoa.
Näyttää kyl hyvältä, mä nautin mun sipsejä taasMä leipasin porkkanakakkua vielä ku maistuu
Mä uskon et päivät ja viikot alkaa menee nopeempaa sitten ku on käyny ultrassa ja nähnyt et siel kaikki hyvin näin ainaki uskon käyvän omalla kohalla, nyt sitä vaa pohtii ja tunnustelee kaikkeeTuntuuko muista että aika menee ihan käsittämättömän hitaasti? Musta tuntuu että ekasta positiivisesta testistä on ikuisuus, vaikka siitä on vasta 1,5 viikkoa.
Just näin varmasti! Epätietoisuus tekee sen, että tuntuu hitaalta päivät.Mä uskon et päivät ja viikot alkaa menee nopeempaa sitten ku on käyny ultrassa ja nähnyt et siel kaikki hyvin näin ainaki uskon käyvän omalla kohalla, nyt sitä vaa pohtii ja tunnustelee kaikkee
Joo, muistelisin () että toka kolmannes ja alku viimeisestä kolmanneksesta meni tosi nopeasti. Sit ne vikat viikot raskaudesta tuntui taas kestävän suunnilleen vuodenMä uskon et päivät ja viikot alkaa menee nopeempaa sitten ku on käyny ultrassa ja nähnyt et siel kaikki hyvin näin ainaki uskon käyvän omalla kohalla, nyt sitä vaa pohtii ja tunnustelee kaikkee
Täällä kans lapsen kanssa touhutessa päivät menee nopeasti, mutta raskauden osalta tuntuu että aika on vaan hidastunut. Olin jo ihan varma että varhaisultra on ensi viikolla, mutta ei, vielä kaksi viikkoa siihenkin aikaa.Toi 1vee touhottaja täällä pitää kyllä onneks hetkissä kiinni niin, ettei ehdi miettiä raskautta liikaa mutta uskomatonta, että tein kans vasta just reilu viikko sitten positiivisen testin!
Täällä kans yks! En edes tiiä kuinka monta testiä oon tehnyt.Ootteko te tehneet testin useammin kuin kerran? Seuranneet viivan vahvistumista? Täällä yksi hullu
Enpä usko että tarvis olla huolissaan Mä just tänään tein tokan ja vikan testin dpo22 ja näytti ihan samalta viivatPitääköhän olla huolissaan jos sain vasta tänään kuuluisat "leffaviivat" dpo 23?
Täällä kans tunnustan vahtineeni viivan vahvistumistaOotteko te tehneet testin useammin kuin kerran? Seuranneet viivan vahvistumista? Täällä yksi hullu