Yleinen höpinäketju

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Viivi92
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tuntuuko muista että aika menee ihan käsittämättömän hitaasti? Musta tuntuu että ekasta positiivisesta testistä on ikuisuus, vaikka siitä on vasta 1,5 viikkoa. 🙈

Tuntuuko muista että aika menee ihan käsittämättömän hitaasti? Musta tuntuu että ekasta positiivisesta testistä on ikuisuus, vaikka siitä on vasta 1,5 viikkoa. 🙈
Tuntuu, päivät matelee vaikka taaperon kanssa saa touhuta jatkuvasti 😄

Todellakin tuntuu 😩 vaikka kui yrittää kehitellä täytettä päiviin 😅😂

Mä uskon et päivät ja viikot alkaa menee nopeempaa sitten ku on käyny ultrassa ja nähnyt et siel kaikki hyvin☺️🤔 näin ainaki uskon käyvän omalla kohalla, nyt sitä vaa pohtii ja tunnustelee kaikkee😅😂

Mä uskon et päivät ja viikot alkaa menee nopeempaa sitten ku on käyny ultrassa ja nähnyt et siel kaikki hyvin☺️🤔 näin ainaki uskon käyvän omalla kohalla, nyt sitä vaa pohtii ja tunnustelee kaikkee😅😂
Just näin varmasti! Epätietoisuus tekee sen, että tuntuu hitaalta päivät.

Joo, muistelisin (😅) että toka kolmannes ja alku viimeisestä kolmanneksesta meni tosi nopeasti. Sit ne vikat viikot raskaudesta tuntui taas kestävän suunnilleen vuoden 😂

Toi 1vee touhottaja täällä pitää kyllä onneks hetkissä kiinni niin, ettei ehdi miettiä raskautta liikaa 🤭 mutta uskomatonta, että tein kans vasta just reilu viikko sitten positiivisen testin!

Toi 1vee touhottaja täällä pitää kyllä onneks hetkissä kiinni niin, ettei ehdi miettiä raskautta liikaa 🤭 mutta uskomatonta, että tein kans vasta just reilu viikko sitten positiivisen testin!
Täällä kans lapsen kanssa touhutessa päivät menee nopeasti, mutta raskauden osalta tuntuu että aika on vaan hidastunut. 😄 Olin jo ihan varma että varhaisultra on ensi viikolla, mutta ei, vielä kaksi viikkoa siihenkin aikaa.

Ajattelin vielä tänää ostaa digin ja tehdä sen joku päivä, jotta saisi sen 3+ siihen😂 sit kyllä saa jäädä tämä homma herran haltuun 🤭

Varasin sen ultran 18.11 sillon 7+3 mutta jäin pohtimaan että pitäiskö sittenkin käydä aikaisemmin ☺🤭😂

Ootteko te tehneet testin useammin kuin kerran? Seuranneet viivan vahvistumista? Täällä yksi hullu 🙊🙈🤣

Mä oon tehnyt vaan kaks testiä, digin ja viivatestin. Ja ne ei kyllä jättäny mitään arvailujen varaan ja ku viikotkin täsmäs, niin nyt ajattelin odottaa kiltisti julkisen ultraan asti. Toki mulla ollu jo 2vk pahoinvointia päivittäin, ni ei myöskään epäilytä etteikö jotakin tapahtuisi kropassa. 👀

Pitääköhän olla huolissaan jos sain vasta tänään kuuluisat "leffaviivat" dpo 23? :Eyes:

Liitteet

• IMG_20221031_073230.jpg
    IMG_20221031_073230.jpg
    1.9 MB · Katsottu: 11
Pitääköhän olla huolissaan jos sain vasta tänään kuuluisat "leffaviivat" dpo 23? :Eyes:
Enpä usko että tarvis olla huolissaan 😊 Mä just tänään tein tokan ja vikan testin dpo22 ja näytti ihan samalta viivat 🥳

Toki mulla ei oo mihin verrata, ku ainoo tommonen tikkutesti tästä raskaudesta 😊

Takaisin