Yleinen höpinäketju

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Viivi92
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Paljonko teillä varhaisultra on maksanut suunnilleen? Muistaakseni kun olen ennen käynyt niin on ollut jotain max 150 € ja nyt katoin että olis yli 300 € 😯😯
Lääkärit maksaa sen reilu 200e mut kätilöt alle 100e tyypillisesti 🙂

Paljonko teillä varhaisultra on maksanut suunnilleen? Muistaakseni kun olen ennen käynyt niin on ollut jotain max 150 € ja nyt katoin että olis yli 300 € 😯😯
Meillä kätilön ultra muistaakseni 85e

Mites se salainen puoli nyt aukeaa, pitääkö jonkun laittaa ylläpidolle viestiä 🤔

Mites se salainen puoli nyt aukeaa, pitääkö jonkun laittaa ylläpidolle viestiä 🤔
Kai se aukeaa heti kun joku admin huomaa 😄 lisäykset salaiselle puolelle taitaa olla tyyliin kerran kaksi viikossa, mutta infoa varmasti tulee

Oon hakenu talon sisällä toista tehtävää ja haastattelu on varmaan ens viikolla. Oon miettiny et en kyllä kerro raskaudesta kun se on niin alussa. Vähän tulee ehkä huijari olo kun teen sellaista työtä et raskaudesta pitää kertoa kuitenkin about tän kuun lopussa 👀 mut sillon sentäs on kerenny käymään varhaisultrassakin ni haluisin kertoo vasta sitten
En mäkään kertonu mitään kun kävin siitä apulaisosastonhoitajan hommasta keskustelemassa 😂🤭 hups, eikä yhtää oo huijaava olo, eihän se niille kuulu 😍

Mies kerto meiä esikoisel hetiku tein testin et äitin mahas on pieni vauva.. Arvatkaa lörpöttiks se sen jo maanantain päiväkodis hoitajil 😂😂 mä oisin ehkä oottanu lapsel kertomisen kans, mut mies oli nii innoissaan 😂

Takaisin