Lääkärit maksaa sen reilu 200e mut kätilöt alle 100e tyypillisestiPaljonko teillä varhaisultra on maksanut suunnilleen? Muistaakseni kun olen ennen käynyt niin on ollut jotain max 150 € ja nyt katoin että olis yli 300 €
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lääkärit maksaa sen reilu 200e mut kätilöt alle 100e tyypillisestiPaljonko teillä varhaisultra on maksanut suunnilleen? Muistaakseni kun olen ennen käynyt niin on ollut jotain max 150 € ja nyt katoin että olis yli 300 €
Meillä kätilön ultra muistaakseni 85ePaljonko teillä varhaisultra on maksanut suunnilleen? Muistaakseni kun olen ennen käynyt niin on ollut jotain max 150 € ja nyt katoin että olis yli 300 €
Mutta mitä kautta pääsee kätilölle varhaisultraan? Meidän neuvolassa ei ultraa ole.Lääkärit maksaa sen reilu 200e mut kätilöt alle 100e tyypillisesti
Joissakin yksityisissä paikoissa kätilöt ultraa. Kannattaa googlettaa omaa paikkakuntaa ja varhaisultraMutta mitä kautta pääsee kätilölle varhaisultraan? Meidän neuvolassa ei ultraa ole.
Joo ne on yksityisiäMutta mitä kautta pääsee kätilölle varhaisultraan? Meidän neuvolassa ei ultraa ole.
Missä asut?Mutta mitä kautta pääsee kätilölle varhaisultraan? Meidän neuvolassa ei ultraa ole.
Kai se aukeaa heti kun joku admin huomaa lisäykset salaiselle puolelle taitaa olla tyyliin kerran kaksi viikossa, mutta infoa varmasti tuleeMites se salainen puoli nyt aukeaa, pitääkö jonkun laittaa ylläpidolle viestiä
En mäkään kertonu mitään kun kävin siitä apulaisosastonhoitajan hommasta keskustelemassa hups, eikä yhtää oo huijaava olo, eihän se niille kuuluOon hakenu talon sisällä toista tehtävää ja haastattelu on varmaan ens viikolla. Oon miettiny et en kyllä kerro raskaudesta kun se on niin alussa. Vähän tulee ehkä huijari olo kun teen sellaista työtä et raskaudesta pitää kertoa kuitenkin about tän kuun lopussa mut sillon sentäs on kerenny käymään varhaisultrassakin ni haluisin kertoo vasta sitten
Kyllä tässä on ahkeroitukin vapaapäivän kunniaksiOllaan yli 100 viestii pidemmällä ku kesäkuiset
Joo mä huomasin ku avasin tän mut iha hyvä ni saadaa auki se salattu ryhmäKyllä tässä on ahkeroitukin vapaapäivän kunniaksi
Jep! Ootan vaan et liikkeet alkais tuntuu ni sit käsittäisMä en vaan tästä olotilasta voi mitenkään käsittää et oon raskaana ku on ihan täysin normaali olo
Siihen menee vielä toviJep! Ootan vaan et liikkeet alkais tuntuu ni sit käsittäis
No jep! Mut onneks vissii toisest lapsest ne tuntee nopeempaa ku ekast ku tietää mitä odottaaSiihen menee vielä tovi
Niinpä!No jep! Mut onneks vissii toisest lapsest ne tuntee nopeempaa ku ekast ku tietää mitä odottaa
Meil on 79€Paljonko teillä varhaisultra on maksanut suunnilleen? Muistaakseni kun olen ennen käynyt niin on ollut jotain max 150 € ja nyt katoin että olis yli 300 €