Yleinen höpinäketju

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Viivi92
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Hellou, täällä 2 km takana tänä vuonna, viimesin oli elokuussa ja nyt taas raskaana :D Clearbluen mukaan jo 3+ vaikka ovulaatiosta laskujen mukaan vähän päälle 2vkoa, oireita on paljon enemmän kun aiemmissa keskenmenoissa, mutta vieläkään en uskalla toivoa liikoja.. Esikoinen löytyy -21 keväältä ja tän hetken oireet on samanlaisia kun silloin oli :)
Neuvolasta varasivat jo huomiselle ultran, mutta en tiedä voisko siellä vielä näkyä mitään? Rv 6 (5+2) tällä hetkellä.. jännittävää :o
Toivotaan että tällä kertaa tulisi ihan syliin asti 😇 en oo mikään ammattilainen mut tuskimpa juuri muuua näkyy kuin, että missä paikassa raskaus on 😊

Toivotaan että tällä kertaa tulisi ihan syliin asti 😇 en oo mikään ammattilainen mut tuskimpa juuri muuua näkyy kuin, että missä paikassa raskaus on 😊
No jos edes jotain.. tammikuun km ei näkynyt missään mitään ja epäily oli ulkoisesta raskaudesta, pelkään vaan sitä lausetta "kohtu tyhjä" :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: No huomenna selviää jos selviää edes jotain :D

No jos edes jotain.. tammikuun km ei näkynyt missään mitään ja epäily oli ulkoisesta raskaudesta, pelkään vaan sitä lausetta "kohtu tyhjä" :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: No huomenna selviää jos selviää edes jotain :D
Mulle kyl kelpais ultra jo noillakin päivillä, ei siinä 😁 uskon, että saat hyviä uutisia ✨

Mitä te syötte aamupalaksi? Tänä aamuna tuntuu että ei kyllä maistu yhtään mikään, vaikka on ihan hirveä nälkä.
Mites smoothie? Se menis mulla, jos jaksais vaan tehdä.. Noi lapsen valmis-smoothiet sen sijaan ei maistu 🤷🏼‍♀️ jotenkin liian teollinen maku. Mä sain vielä syötyä rahkaa, kun kuorrutin tarpeeks mangososeella 🤭

Toi on kyllä inhottavaa kun on hirvee nälkä mut mikään ei maistu

Näiden vapaiden jälkeen ois 3 päivää töitä ja sit ois viikon loma! Ihan jees 😎

Oon hakenu talon sisällä toista tehtävää ja haastattelu on varmaan ens viikolla. Oon miettiny et en kyllä kerro raskaudesta kun se on niin alussa. Vähän tulee ehkä huijari olo kun teen sellaista työtä et raskaudesta pitää kertoa kuitenkin about tän kuun lopussa 👀 mut sillon sentäs on kerenny käymään varhaisultrassakin ni haluisin kertoo vasta sitten

Ja ihan asiasta keppiin, lämpöpeitto on kyl 5/5 😍 ihanaa köllötellä lämpimässä ja selailla raskausjuttuja

Pahoittelut teille, jotka ootte ottanu tän seurantaan ja teidän ilmotukset täyttyy mun spämmeistä 🤪

Hyvä, kun kohta 500 täynnä. Mistä omien kirjottamien viestien määrän näkee?

Hmm hyvä kysymys. En tiiä 🥸🥸 mut 30 tulee kyl nopsaa ku käyt vaikka toivottamassa hyvää joulua joka ketjuun 🤪🤪

Mun piti nukkuu ku vein lapsen tarhaan mut tähän tää meni 😅

Kun menee tuohon heinäkuisten etusivulle, klikkaa yläkulmasta suurennuslasia, valitsee etsittäväksi paikaksi "this Forum" ja kirjoittaa nimimerkin kohdalle oman nimimerkin, saa näkyviin kaikki omat viestit tältä alueelta.

Liitteet

• Screenshot_20221102-091044_Chrome.jpg
    Screenshot_20221102-091044_Chrome.jpg
    320.2 KB · Katsottu: 5
Kun menee tuohon heinäkuisten etusivulle, klikkaa yläkulmasta suurennuslasia, valitsee etsittäväksi paikaksi "this Forum" ja kirjoittaa nimimerkin kohdalle oman nimimerkin, saa näkyviin kaikki omat viestit tältä alueelta.
Okei!

Paljonko teillä varhaisultra on maksanut suunnilleen? Muistaakseni kun olen ennen käynyt niin on ollut jotain max 150 € ja nyt katoin että olis yli 300 € 😯😯

Takaisin