Yleinen höpinäketju

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Viivi92
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kertokaas mitä te muut saatte syötyä, jos kärsitte pahoinvoinnista? Meinaa mennä niin epäterveelliseks jo nyt ruokavalio, kun tekee vaan mieli kaikkee suolasta ja leipää 🤦🏼‍♀️
Viinirypäleitä, nakkeja, vauvojen smoothieita, lähinnä kaikki ”raikas”😂 Lämmin ruoka on mulle ihan ehdoton ei..

Enää 130 viestiä ja saadaan salainen puoli auki! 🥳 Ollaan oltu tehokkaita, kun kesäkuisillakin on vielä alle 400 viestiä kasassa. 😅

Moi!
Määki löysin itteni tänne 😁 en oo ennen ollu tämmösissä, mut jospa oppisin olemaan.
Tein sunnuntain illal positiivisen testin ja nyt on 4+4 😊
Varasin jo varhaisultraan ajan, se ois 18. päivä! Mitään oireita ei oo vielä muuten, paitsi alamahaa välil vähä nippailee 😅

Heippa..

Kiva löytää muitakin jotka ihan samassa tilanteessa.
Tekis niin mieli kertoa koko maailmalle tästä raskaudesta mutta ei vaan vielä.
Aateltiin että jouluaattoon pystyttäisiin pitämään tätä salaisuutta, mutta mulla jo kolmas raskaus ja vatsa nyt jo niin turvonnut etten saa normaaleja farkkuja päälle. 😅
Mulla oli viikonloppuna särkyä vasemmalla puolella vatsaa, säteili alaselkään. Mutta nyt ei enään tunnu. Eilen soitin ja illmoitin itseni neuvolaan ja sain ekan neuvola ajan 28.11 ja tuntuu siltä että siihen on ikuisuus.

Olen kahdessa ekassa raskaudessa käynyt varhaisultrassa mutta päätin etten tällä kertaa menis, saa nähä maltanko olla menemättä. 😀
Tervetuloa mukaan! Mulla yhtä malttamaton mieli. Meidän esikoiselle ajateltiin kans kertoa vasta jouluaattona. Ajateltiin paketoida ultrakuva lahjaksi, kunhan niin pitkälle päästäisiin 🙏🏼.

Moi!
Määki löysin itteni tänne 😁 en oo ennen ollu tämmösissä, mut jospa oppisin olemaan.
Varasin jo varhaisultraan ajan, se ois 18. päivä! Mitään oireita ei oo vielä muuten, paitsi alamahaa välil vähä nippailee 😅
Tervetuloa, ihanaa, onnea!

Kertokaas mitä te muut saatte syötyä, jos kärsitte pahoinvoinnista? Meinaa mennä niin epäterveelliseks jo nyt ruokavalio, kun tekee vaan mieli kaikkee suolasta ja leipää 🤦🏼‍♀️
Mulla (5+4 tänään) ei oikeen mee muuta kuin suolakeksejä, vähän makua vaihdan välillä niin ei mee liian yksitoikkoiseksi :D Ja toki mä yritän saada jotain ruokaa alas päivittäin, mutta määrällisesti menee aika vähän ennen kuin alkaa yökkäyttämään. En ota kauheasti paineita, tää pahoinvointi nyt kestää minkä kestää ja syön sen ajan mitä alas saan. Jos rupeaa kestää pitempään niin sitten pitää olla kekseliäämpi.

Mulle on tehty vatsalaukun ohitus (lihavuusleikkaus) kolmisen vuotta sitten, joten mä en oksenna, mutta yökin, röyhtäilen ja voin pahoin senkin edestä. Tuo leikkaus aiheuttaa myös tosi matalia sokereita, jotka osaltaan lisää pahoinvointia.

Nyt illalla meni kyllä glögiä ja muutama karkki, joten positiivista lie sekin :D Jäätelöön tuli myös oikein mieliteko, ja ajattelin, että jos kerran on jotain, mitä saan alas yökkimättä, niin antaa palaa.

Mä oon nyt ihan järkyttyny ku juusto ällöttää 😂 esikoisest ei ollu mitään mielitekoja/ällötyksii, oli niin helppoo ja äsken ku söin leipää ni se juusto oli ihan kamalaa. Toki tiiän ettei raskaudet oo samanlaisii, mut jotenki yllätti. JA JUUSTO ON MUN LEMPPARI 😂 oli.

Mä oon nyt ihan järkyttyny ku juusto ällöttää 😂 esikoisest ei ollu mitään mielitekoja/ällötyksii, oli niin helppoo ja äsken ku söin leipää ni se juusto oli ihan kamalaa. Toki tiiän ettei raskaudet oo samanlaisii, mut jotenki yllätti. JA JUUSTO ON MUN LEMPPARI 😂 oli.
Mulla kans iltapalalla juusto alkoi jotenkin tökkimään. En osaa selittää miten, mutta maistui liian suolaiselta ja jotenkin jopa ällöttävältä. Ei se aamulla ollut mitenkään huonoa. 😅

Mulla kans iltapalalla juusto alkoi jotenkin tökkimään. En osaa selittää miten, mutta maistui liian suolaiselta ja jotenkin jopa ällöttävältä. Ei se aamulla ollut mitenkään huonoa. 😅
Mullekki maistui päiväl kyl ihan hyvin 😆

Moi!
About samoissa mennään oireidenkin osalta 😌

Täällä on kyl ollu jotenki tuska ilta, nivusia pakottanu ja ei juurikaa pysty olee yhtää jalat koukullaa, vähä ku olis maha tiellä😅 ja tää turvotus vaa pahenee😂😬

Täällä ollut jaloissa/nivelissä särkyä ja aavistuksen huonovointisuutta. Tuo vatsan turvotus on ihan jäätävää kyllä.. kunnon pallo😂

Hellurei, mieki tuolta kuumeiluklubien BBT-ryhmästä tänne nyt tuun kuikuilemaan jo meininkiä. :Victory Hand:Alan täyttelemään varmaan omaa viestimäärää pikkuhiljaa, että pääsee sitten salaiseenkin lopulta :Smiling Face With Open Mouth And Closed Eyes:

Mä tein tänää aamul taas testin, se oli jo viides liuskatesti sunnuntai-illan jälkeen. Kaks digii oon myös tehny. Mitennii stressaan enkä luota tähä yhtään 😂😂
Esikoisest tuli haamujen haamu ku menkat oli päivän myöhäs ja täst toisest pamahti melkeen leffaviivat heti niin en jotenki osaa uskoo et se on totta 😅

Mitä te syötte aamupalaksi? Tänä aamuna tuntuu että ei kyllä maistu yhtään mikään, vaikka on ihan hirveä nälkä.

Mä tein tänää aamul taas testin, se oli jo viides liuskatesti sunnuntai-illan jälkeen. Kaks digii oon myös tehny. Mitennii stressaan enkä luota tähä yhtään 😂😂
Esikoisest tuli haamujen haamu ku menkat oli päivän myöhäs ja täst toisest pamahti melkeen leffaviivat heti niin en jotenki osaa uskoo et se on totta 😅
Mä en vaan tästä olotilasta voi mitenkään käsittää et oon raskaana ku on ihan täysin normaali olo 😄

Hellou, täällä 2 km takana tänä vuonna, viimesin oli elokuussa ja nyt taas raskaana :D Clearbluen mukaan jo 3+ vaikka ovulaatiosta laskujen mukaan vähän päälle 2vkoa, oireita on paljon enemmän kun aiemmissa keskenmenoissa, mutta vieläkään en uskalla toivoa liikoja.. Esikoinen löytyy -21 keväältä ja tän hetken oireet on samanlaisia kun silloin oli :)
Neuvolasta varasivat jo huomiselle ultran, mutta en tiedä voisko siellä vielä näkyä mitään? Rv 6 (5+2) tällä hetkellä.. jännittävää :o

Takaisin