Yleinen höpinäketju 🥰

Moi marraskuiset! Täällä saatiin tällä viikolla plussa ja niin onnellinen ja kiitollinen olo. ❤️Taustalla onnistunut raskaus 09/20 ja myöskin valitettavasti kkm 11/22. Nyt sitten jännitetään ja toivotaan, että tämä pysyis kyydissä mukana. Vielä ei osaa ihan täysin iloita, kun tietää tietysti että tässä voi käydä ihan mitä vaan. Mutta verrattuna viime syksyn raskauteen, niin nyt huomattavasti varmempi olo ja ei oo sitä fiilistä, että jotain olis pielessä. Eli nyt iloitaan tästä ja luotetaan siihen, että kaikki menee hyvin. 🥰
 
Tervetuloa mukaan! 😊

Ootteko soittanut jo neuvolaan? Edelleen jotenkin epätodellinen olo. Ehkä pitää hakea aamulla kaupasta vielä yksi testi ja sitten jos se on tummunut, uskallan soittaa sinne 😅
 
En ole vielä soittanut kun käskettiin soittaa vasta kun olen saanut varhaisultra-ajan, ja varaan neuvola-ajan vasta sen jälkeen. No tänään sit tuli viestiä että varaa varhaisultra itse, kun ei ilmeisesti lääkäri sitä pystynytkään tekemään. No kello oli tietysti jo niin paljon että en saanut tänään varattua, pitää palata huomenna asiaan. :Grinning Face:
 
Mäkään en ole vielä neuvolaan saanut soitettua. Mulla ongelmana että soittoaika on 12-13.00 ja en oikeen töissä pääse mihinkään salaa soittamaan 😅 Aina on joku kuulemassa 🤔
 
Heippa kaikille!

Minäkin viikon testailuiden jälkeen varovaisesti hiippailen nyt tänne marraskuisiin 🙏🏼 Takana lähes 11-vuoden lapsettomuus ja ensimmäinen plussa ikinä lapsettomuushoitojen kautta 😍 tänään varasin jo neuvolan sekä varhaisultra ajan, kun ajattelin et sitä kautta saattais ajatus jo kääntyä luottavaisempaan suuntaan tän raskauden kans 🙊
 
Plaah, mä en tiedä mitä teen. Täällä marraskuisten palstailun suhteen, elelen jossain välitilassa, haluaisin tulla tänne kirjoittelemaan mut en tiedä uskallanko :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: Tein sen digin tosiaan 1-2 tuloksella rv 4+0 ja rv 4+4, mut en oo sen jälkeen saanut digejä uusittua, koska ei huvita lähteä 40km päähän ajamaan vain testin takia. Tilasin postilootaan pari uutta digiä YA:sta jo sunnuntai-iltana, mutta YA lähettää ne vasta tänään joten en tiedä kerkeekö ne tälle viikolle edes. Eli nyt tässä rv 5+1 vaan venailen ja kulutan aikaa tietämättä lainkaan ns. "missä mennään". Viisaammaksi tulen vasta 30.3. kun on eka ultra. Kirjoittelenko jo täällä täyttä häkää vai odotanko sittenkin ultraan, kauhea dilemma 🫠

Tuohon neuvola-asiaan. Ite ajattelin soittaa vasta ultran jälkeen, koska km-taustan takia hoidetaan nyt keskussairaalan erikoissairaanhoidon kautta 100km päässä alkuun nää (varhais)ultrat sun muut. Omasta tk:sta löytyy neuvola ja sinne on aina päässyt jossain 9 viikon paikkeilla, tai sitten siirtävät naapurikylälle jos eivät omassa tk:ssa kerkeä, joten sinänsä sama koska soittaa. Täällä ei ole resursseja hoitaa "erikoistapauksia" ja kaikki valtion tarjoamat ultrat ja synnytyskin tapahtuu tuossa 100km päässä, joten en ole siksi pitänyt kiirettä soitella neuvolaan.
 
Muokattu viimeksi:
@lepus timidus Itse totesin että ultraan on niin pitkä aika että pakko tätä on täällä purkaa. :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: Toivoa vain voi että kaikki on hyvin.
Tää on kyllä niin totta! Samapa kai tuo siis kirjoitella, ei mulla oo "varmoja päiviä" missään vaiheessa joten aina jos odottaa seuraavaa etappia niin jää lopulta kirjoittelut kirjoittelematta. Joten taidan alkaa spämmäämään tänne heti kunhan oon tehnyt tänään postiin tulevan digitestin :Face With Stuck Out Tongue:

Eilen tein dpo21/rv 5+1 ip 2h pidätyksellä yhden tavan CB:n viikko edellisestä (dpo14) ja nyt ei kerennyt edes kontrolliviivaa tulla, kun paukahti tumma testiviiva jo, eli ainakin toi hcg noussut, eikä laskenut. Katellaan mitä digi tänään näyttää :pregnant-woman: edit. toi vasemman puoleinen tietysti se dpo14 tehty ja oikean puoleinen dpo21.

326163_6411ce32f34e3_1678888498.jpg326163_641b17f03cd2a_1679497200.jpg
 
Muokattu viimeksi:
Höpsöttelen yksinäni. Kirjoittelinkin jo muualle, missä oon kirjoitellut pari vuotta, kopsaan tänne tekstin ja kuvat. 3h pidätyksellä sellainen keskilaimeanvahva ip:n kus, jonka perusteella digi arvioi viikoiksi 2-3. Tänään siis rv5+2. Ainakin pääsin pois sieltä 1-2:sta. Hyvällä tuurilla saattaisi saada 3+ tämän viikon kuluessa, näyttäis googlevertailun perusteella että vois olla taas rajoilla jo nyt. Ehkä tässä vielä siis toivoa on 🤔 onko muut availlu digejä ja vertaillut liuskoja ? :D 5+6 aion vielä testata yhdellä digillä jops sais sen 3+ aikaisemmin kuin viimeksi ja sit riittää testailut.
IMG_20230323_153414.jpg
 
Höpsöttelen yksinäni. Kirjoittelinkin jo muualle, missä oon kirjoitellut pari vuotta, kopsaan tänne tekstin ja kuvat. 3h pidätyksellä sellainen keskilaimeanvahva ip:n kus, jonka perusteella digi arvioi viikoiksi 2-3. Tänään siis rv5+2. Ainakin pääsin pois sieltä 1-2:sta. Hyvällä tuurilla saattaisi saada 3+ tämän viikon kuluessa, näyttäis googlevertailun perusteella että vois olla taas rajoilla jo nyt. Ehkä tässä vielä siis toivoa on 🤔 onko muut availlu digejä ja vertaillut liuskoja ? :D 5+6 aion vielä testata yhdellä digillä jops sais sen 3+ aikaisemmin kuin viimeksi ja sit riittää testailut.
View attachment 120520
Minä aukasin😅, voin laittaa kuvan tähän. Mut koska ovulaatiosta ei oo varmuutta, ni veikkauksella eka 1-2 dpo12 tai dpo13 ja toinen 2-3 dpo16-17. Testien välissä siis kolme päivää ja tuon 1-2 sain sillain että edellisenä päivänä liuskatesti näytti himmeetä viivaa.
 

Liitteet

  • FA53EE54-32A1-497D-BB7D-9EFFF48D4958.jpeg
    FA53EE54-32A1-497D-BB7D-9EFFF48D4958.jpeg
    1 MB · Katsottu: 28
Ihan uskomatonta, mä palailen tänne vaikka eka meinasin heittää hanskat tiskiin :Victory Hand:olin varma ettei hyvin käy, kun 3 kkm takana ja cb junnaili 1-2:ssa 2 viikkoa ennen kuin vaihtui 2-3:n. Mut ihan puskista tänään (5+6) tein cb:n ja sain tulokseksi 3+ ja sattupa samaan aikaan hcg-verikokeet, joissa arvo oli 5360 miu/ml! Eli luku on normaali näille viikoille ja olisin saanut digiin sen 3+ varmaan siis jo huomattavasti aikaisemminkin - first time ever! Nyt vähän nousi toiveet et tämä taitaakin ehkä olla normaalisti etenevä raskaus oireettomuudesta huolimatta! 🥳 keskiviikkona vielä uudet verikokeet ennen ultraa ja torstain ultrassa jos kaikki ok, alan spämmimään viestit täyteen, että pääsen salaiseen 📝
 
Takaisin
Top