Yleinen höpinäketju 🥰

Tulen tänne salaa vilkuilemaan ja lueskelemaan.. LA 22.11., mutta kunhan varhaisultra 30.3., niin jospa sit uskaltaa liittyä aktiivisemmin mukaan :Baby Symbol: kkm-taustat huomioiden vähän jännittää jatko, varsinkin kun ohje oli että plussatessa primaspan rv36:n saakka ja mahdollisesti luget kaveriksi, niin nyt pitääkin eka käydä ultrassa ja katsellaan sitten vasta uudestaan :angry3
 
Tulen tänne salaa vilkuilemaan ja lueskelemaan.. LA 22.11., mutta kunhan varhaisultra 30.3., niin jospa sit uskaltaa liittyä aktiivisemmin mukaan :Baby Symbol: kkm-taustat huomioiden vähän jännittää jatko, varsinkin kun ohje oli että plussatessa primaspan rv36:n saakka ja mahdollisesti luget kaveriksi, niin nyt pitääkin eka käydä ultrassa ja katsellaan sitten vasta uudestaan :angry3
Mä sua jo odottelinkin (ja taisi siellä bbt-ketjussa olla muitakin plussaajia)! 🌈:smiling face with heart-eyes:
 
Mä olen todella skeptinen raskaudestani, joten lähinnä ninjailen täällä varjoissa nyt alkuun. Mut silti on kyllä tosi kiva kun on bbt:stä tuttuja jo valmiiksi :blowing:
Tsemppiä :red-heart: Täälläkin vasta edessä gyne/ultra ensiviikon tiistaina niin en minäkään mitään täysin usko ennenkuin olen astunut sieltä ulos hyvien uutisten kera :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: 🌈
 
Ei vissiin ois pitänyt tulla kurkkimaan tänne, koska tein aamulla digin (nyt 4+4) ja edelleen näytti 1-2 kuten neljä päivää sitten, joten tää varmaan lässähtää jo varhaisultraan mennessä :Smiling Face With Open Mouth And Closed Eyes: edelliskerralla joka sekin meni kesken sain sentään samoilla päivillä 2-3 hcg:n ollessa 135, joka oli ihan alarajoilla, joten nytkään ei taida nousta oikein.
 
Aika oireetonta täälläkin. Turvotusta ja jonkinlaista vihlontaa ja paineen tunnetta, vähän niinkuin oviskipuja. Vähän alkaa jopa "pelottaa" 🙈 Kumpa ensi viikko menis nopeesti ja pääsisi 27.pv sinne varhaisultraan.
 
Aika oireetonta täälläkin. Turvotusta ja jonkinlaista vihlontaa ja paineen tunnetta, vähän niinkuin oviskipuja. Vähän alkaa jopa "pelottaa" 🙈 Kumpa ensi viikko menis nopeesti ja pääsisi 27.pv sinne varhaisultraan.
Sanos muuta! Oireet pelottaa ja sitten oireettomuus epäilyttää. Ei oikein osaa luottaa mihinkään.:Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: Mulla on vielä yksi viikkodigi odottamassa noin 5+6 paikkeille, jos se silloin näyttäisi 3+.
 
Sanos muuta! Oireet pelottaa ja sitten oireettomuus epäilyttää. Ei oikein osaa luottaa mihinkään.:Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: Mulla on vielä yksi viikkodigi odottamassa noin 5+6 paikkeille, jos se silloin näyttäisi 3+.
Mä oon jo kaikki digit tuhlannut 😅 Mutta toi on just totta! Oireet pelottaa ja oireettomuus epäilyttää 😅 Pitkiä on nää viikot kun odottaa että pääsisi ultraan ❤️
 
Apuva, kaksi viivaa ja hiukan yllärinä. Pää totaalisen sekaisin ja tunteet vielä enemmän. Siispä tulin tänne lueskelemaan, jos osaisi alkaa asennoitumaan tähän tulevaan elämän muutokseen. Edellisen lapsen vauva-ajasta on jo tovi. JOS siis tämä pysyy matkassa mukana, ikää kuitenkin 38, joten se aiheuttaa hieman, tai aika paljonkin, huolta. KÄÄÄÄÄÄK!
 
@Kaino-Vieno Eikös me olla oltu jossain la -ryhmässä yhdessä ennenkin? Oisko ollu just marras-/joulukuiset 2021?

Siis ihan uskomatonta. Mies on suhtautunut tosi rauhallisesti tähän uutiseen. Meillähän ei varsinaista yritystä oo takana, mutta ei me tyhmiä olla, että tiedetään kyllä suojaamattoman seksin riskit. Joka tapauksessa semmoinen puoliylläri tämä marraskuinen.

No syykin tuohon rauhallisuuteen ehkä selvisi, kun aloin tänään puhumaan, että pitäisikö varata varhaisultra. Ei kuulemma vielä kannata, kun pitää ensin varmistua. Hän siis elää jonkinlaisessa epäuskossa edelleen. 😅 Eka testi, jonka miehelle näytin oli aika hailakka haamulainen, mutta mielestäni tämä tämänpäiväinen ei kyllä jätä enää tulkinnan varaa. Pitääpä tiedustella, että minkälaiset viivat hän testiin haluaa ennen kuin uskoo. 🙈
Meillä ihan sama tilanne 😅. Meistä minä taisin järkyttyä enemmän viime sunnuntaina kun tikkuun napsahti 2 viivaa, vaikka minä tästä olen kuumeisemmin haaveillu.

Mies otti yllättävän iisisti, kun kerroin ja tuumasi vain että hemmetti sehän syntyy kans loppuvuodesta niin kuin meki. Harmitteli vain sitä että se tulee olemaan nuorimpia porukasta, jos menee samana vuonna syntyneiden kanssa kouluun 😄. Sitten jo vitsaili aiheesta. Oon tässä miettiny että onkohan se oikeasti ymmärtäny asiaa vielä 🙈
 
Meillä ihan sama tilanne 😅. Meistä minä taisin järkyttyä enemmän viime sunnuntaina kun tikkuun napsahti 2 viivaa, vaikka minä tästä olen kuumeisemmin haaveillu.

Mies otti yllättävän iisisti, kun kerroin ja tuumasi vain että hemmetti sehän syntyy kans loppuvuodesta niin kuin meki. Harmitteli vain sitä että se tulee olemaan nuorimpia porukasta, jos menee samana vuonna syntyneiden kanssa kouluun 😄. Sitten jo vitsaili aiheesta. Oon tässä miettiny että onkohan se oikeasti ymmärtäny asiaa vielä 🙈

Meidän kolmonen on syntynyt 27.12 😄 hassua että vasta täytti 3v ja ikätoverit on osa jo 4v!
 
Onko muille tuttua vauvojen vessahätäviestintä? Entä imetyksen tuki-yhdistyksen toiminta?

Mä odotan niitä taas innolla. <3 Ekan bion kanssa noi oli todella voimauttavia ja ihania juttuja, joten uuden vauvan kans jatkan samoilla. Miehellä on ehkä vähän opettelua noissa. :D
 
Apuva, kaksi viivaa ja hiukan yllärinä. Pää totaalisen sekaisin ja tunteet vielä enemmän. Siispä tulin tänne lueskelemaan, jos osaisi alkaa asennoitumaan tähän tulevaan elämän muutokseen. Edellisen lapsen vauva-ajasta on jo tovi. JOS siis tämä pysyy matkassa mukana, ikää kuitenkin 38, joten se aiheuttaa hieman, tai aika paljonkin, huolta. KÄÄÄÄÄÄK!
Paljon onnea ja tarrasukkia! Mäkin oon 37, ja taisi täältä Marraskuisista löytyä muutama muukin meitä vanhempia odottavia, tervetuloa mukaan! 😊
 
Heippa kaikille! Piitkästä aikaa tällä foorumilla, kun tein eilen aamulla plussatestin, ja niin vain täällä odotetaan vihdoin toista lasta perheeseen saapuvaksi. Nyt Flo:n mukaan 4+2 ja laskettu aika olisi 18.11.2023. Liityn siis iloiseen marraskuisten odottajien joukkoon! :)
Paljon onnea plussasta! <3
 
Takaisin
Top