Yksin odottavat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Jenni
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
No tota joooh :D sun juttujas ku lukee nii täytyy todellaki toivoo et pääsee naistenklinikalle :D Sähä voit tehä tosta jutun!:)

Mä kyl vähä kelasin, et äityleihin tms, Vois hyvinki kirjottaa täst, mitä paskaa siel tapahtu. Ois vaa parempi, ku ite muistais vähä enemmä

Niii no totta :) Voithan sä nostaa ton jutun sinne potilas juttuunki :) Oot onneks hengissä!:) Ja pikku miehen kans kotona vihdoin! Me tullaan prinsessan kans käymään heti ku kelit sallii :) tai saatte tekin tänne päi tulla :) Kuha saisin sen päivän,koska lähetää käynnistää!:)

Muokattu viimeksi:
Mul ei oo autoo :/ Sisko on vieny sen, enkä tiiä millo saan takas -_-Mut muuten, tulkaa ihmees :))

Voooi perse :( Mekään ei sit saada liikkuu kahteen viikkoo ku talvi vauva tai ainakaan jos syntymäpaino ei tuu takas :( Mut eiköhä semmosen mini matkan ku autolle pysty tekemään kuha ei oo liikaa pakkasta :)

Mjuu, kyl mä uskoisin. Meki lähettii siel sairaalas jo ulos herran kanssa ihan hoitsujen luvalla :P Eli mitähän.. Viikon ikäisenä ? Ja jos et käynnistystä vielä saa, ni voitha sä viel yksinäski tulla :P

Niii loppu viikosta voin tulla tyyliin torstai tai perjantai :) Riippuu siitä tuleeko sitä päätöstä vaiko ei :D

noi on aina inhottavia :/ mutta ihmisiä me kaikki vaan ollaan valitettavasti.. Itse kans pähkäilly mihin haluan synnyttämään, tällä hetkellä ku lueskellu (kättärit,naistenklinikat ja jorvit niin kaikista myös noita inhottavia kokemuksia) ni synnytän kotona xD... Ite teen synnytystoivelistan johon kirjotan kuinka tärkeetä on se kätilön positiivinen läsnäolo ja tuon myös suoraan ilmi sen et jos ei toimi niin haluan vaihtaa kätilöä(jos mahdollista).. :) mua ei oikein muu jännitä tuossa synnytyksessä ku nimenomaan nuo kätilöt ja lääkärit ja tietty en haluisi sektiota enkä että muhun tyrkätää mitään lääkkeitä ilman lupaa :D

Toivottavasti törkkäävät edes oikeaa lääkettä :DD

Älkää kauheesti panikoiko mun jutuist. Tappelun kautta näköjää, mut sen verra kovat lääkkeet ollu, et voisin samantien tehrä toisen :P Vaik vuotee en saa tehä :( Eikä oo kyl miestäkää :D Isukkii on kiva kiusata sil, et teen muksun toisen kanssa ku se on hullun mustis ja jostai syyst sitä mieltä et oon sen nainen o.O

Joo mulla tosiaan kättäriltä ihan tosi hyvät kokemukset, eli riippuu varmaan tosi paljon hoitajista/niiden kiireestä ja mielialasta yms yms.. meille kaikki oli tosi ihania ja asiallisia koko 5 päivän oleilun ajan <3

Eipä ole kuulunut mitään tytön isästä. Facebookiin julkaisi eilen kuvan sairaalasta, avovaimonsa oli synnyttänyt terveen tytön eilen, nyt siis mun pikkuneidillä on tasan 6vko nuorempi siskopuoli.. :) Olen onnellinen, että heillä kaikki hyvin, mutta voisi herra kohta alkaa kantaa vastuuta ja käydä ees sielä isyystestissä että saataisiin asiaa eteenpäin!!

Onnee Tiia ! ^_^ Kolibri, meinasitko nyt sit tälle naiselle kertoa sisaruksestaan ?

Mun pitäs tän isää taputella päähän, ku se on pari päivää ollu selvinpäin xDD

Ei mulla mikään kiire ole kertoa. Annan mihelle aikaa olla mies ja kertoa itse... mutta viimeistään taaperoiässä kun yytöt alkaa jo jotain toisistaan ymmärtää, haluaisin että saavat tavata toisiaan. Toivon että saataisiin joku järkevä ratkaisu tähän ennen sitä.

Okeij :) Mä täs ite vielki haaveilen, et lähettäisin tuon yhen akalle faces viestiä.. En kyl sitä tee :D

Se nyt haluu tunnustaa isyyden, yks ehto tulee olemaan, että kertoo akalleen. Myös alkoholin käytön hallinta tulee olee yks ehto. Siin tosin saa näyttää pidemmäl tähtäimel. Ite saa myös tulla poikaa moikkaa, ilman et mun sitä pitää kuskailla.. Mitäh muuta mä olin aatellu täs. Sen pitäs huomen tulla kasaa mulle tuolit ja pöytä keittiöö, mut eipä oo pariin päivää mittää kuulunu, joten tuskin tulee

Kuulostaapa taas vaihteeks "hyvältä" :D Mä ajattelin hormooni huuruissani laittavani tän isukille viestiä,mut onneks mulle puhuttiin järkeä :D Se ei siis vieläkään tiedä,että sillä on tyttö :D

Takaisin