Yksin odottavat

Keskustelun 'Laskettu aika 2015' aloitti Jenni, 9 kesä 2014.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | Top 100
  1. prokkis Uusi käyttäjä

Hei RanaRidibunda!

Onneksi olkoon odotuksestasi, ihan mahtavaa! :) Olen yrittänyt löytää myös muitakin yksin hedelmöityshoidoissa olevia, joiden kanssa voisi jakaa näitä samankaltaisia ajatuksia ja kokemuksia. Olet ensimmäinen johon olen törmännyt. Kun luin tuota sun tekstiä niin samaistun kyllä täysin ajatuksiisi. En ole minäkään löytänyt sopivaa kumppania ja ikä alkaa tulla vastaan hedelmöittymisen osalta. Minulla on neljä inssiä takana ja tänään tehtiin ensimmäinen alkionsiirto. Jännittää todella paljon nyt kiinnittyykö alkio. Toivo, innostus, pelko ... monia tunteita. Voi mikä unelmien täyttymys se oliskaan jos tämä alkionsiirto onnistuu. Olis tosi kivaa jakaa ajatuksia ja kokemuksia. :happy:
  2. RanaRidibunda Tuttu foorumilla Heinämammat 2018 Kesä-äidit 2020

No moikka! Kiva, että on joku muukin seinähullu. :wink:grin Neljä inssiä... Suomessa? Alkionsiirto kuulostaa tyyriiltä ja työläältä, mutta jos se kiinnittyy, niin mahtava homma! Mä en oikeastaan noihin muihin hoitomuotoihin vielä edes tutustunut, jos tämä ei olisi onnistunut, olisi tutkittu munanjohtimet ja sitten ehkä "rankempaa" hoitoa, mutta mulla ois todennäköisesti tullut rahaseinä vastaan heti alkuunsa. Tämä 3 inssiä (yht. noin 1350 euroa kun tossa aamulla laskin) on jo aika paljon rahaa minulle, ja siellä suuri osa visa-laskulla odottelee maksamistaan.... Mutta kyllähän sitä on valmis tärkeän asian eteen laittamaan rahaa. Jotkut laittaa vuosia vaikkapa nyt vaatteisiin tai kampaajaan satoja euroja vuodessa, toiset laittaa sen rahan könttänä johonkin vähän tärkeämpään. :happy: Kiitos myös onnitteuista. Tänään vihlonut nyt iltasella mahaa melko reippaasti, on vähän pelko, että mitä nyt, mutta ehkä se kuuluu asiaan. Aiemmin ei ole näin vihlonut. Laitetaan vaikka yksityisviestiä, kun nämä nyt kuitenkin on kaiken kansan nähtävänä täällä netissä ikuisesti. :chicken:
  3. prokkis Uusi käyttäjä

Hei!

laitoin sulle viestiä, jatketaan vaan ihmeessä yksityisesti :happy:
    • Tykkää Tykkää x 1

Jaa tämä sivu