Yksin odottavat

Vaikka onkin tietoinen valinta ollut, ei sen helpompaa tule olemaan. Onnittelun Aa7 ! = ))
 
Mä oon tossa lueskellu tota opusta jonka neuvolasta sain ekalla käynnillä. Jotenkin mua nyt vähän meinaa ahdistaa ku joka kohdassa höpistään puolisosta ja kumppanista... Onko yksin odottavat todella niin harvinaisia?
 
Neuvolan täti sanoi minulle, että näissä oppaissa on nämä isäjutut myös, mutta sinun täytyy vaan suodattaa ne pois ja vähän kovettaa itseäsi niitä vastaan. Onneksi kuitenkin elämme nykyaikaa, jossa kovinkaan monella ei ole jyrkkiä kantoja näissä asioissa. Vuosikymmeniä sittenhän myös lapsi sai kuulla kommentteja isättömyydestään ihan aikuisilta ihmisiltä.
Nykyisin on mitä erilaisempia perheitä ja ymmärretään, että lapselle tärkeät asiat ovat jotain muuta kuin "oikeanlainen" perherakenne. Mielummin odotan lastani yksin, kuin huonossa parisuhteessa.
 
Itse olen Mari harmitellut samaa. Välilä myös tekee vähän pahaa katsella iloisia perheitä tai lueskella mitä ihanuuksia mies on tehnyt ja kuinka ymmärtää sitä ja tätä.. Noh, kaikkea ei voi saada
 
Ja mul on nii vitun tylsää !! Kavereit kaikonnu aika helkutisti näiden uutisten jälkee.. Tänään yritin kysellä, oisko joku menos kaljottelee, et lähen mielelläni seuraks istuu johki puistoo. Ei ees näin kukaa jaksa katella mua maha pystys. Pyh ja pah
 
Mä luulen Jenni että ne tyypit jotka ei haluu viettää sun kaa aikaa nyt ku ootat pikkuistasi, ei oo sitä parasta ystävämateriaalia. Oikeet ystävät on niitä ihmisii jotka on sun tukena aina, vaikka eivät tietäis mitä aatella sun tilanteesta tai miten voisivat auttaa.
 
Mjooh, mä olen tietoinen tästä :) Nuorta porukkaa kumminki, ni viikonloppujenki ainoa mahdollinen tekeminen on ryypätä -_- Luojan kiitos, mulla ei ole korttia enää muuten vois ollakki näit ''kavereit'' = kaipailisivat kännikuskia. Vituttaa tää silti olla yksin. aina voi marmattaa, vaikka tietää toisaalt ettei moisil ihmisil elämäs mitää tee, parempi ku pysyvätki poissa
 
Ensimmäinen ultra takana. Vimmatusti pikkanen liikkuu ja tuleva sylikummi oli mukana katselemassa. Oli se ihanaa nähdä vauva ensimmäistä kertaa ^_^ (Isukkikin kysy tuleeko mukaan, ja oli lievästi hämmästynyt kun kieltäydyin. Hittoako mä sillä ultrassa teen. Mieluummin otin ihmisen joka on ja tulee olemaan mukana meijän elämäs ^_^
 
Täälläkin yksi yksin odottaja.

Lapsen isä teki selväksi asenteellaan ja abortti-kommenteillaan, ettei tule osallistumaan meidän elämään. Ainakaan isänä. Hän ei toistaiseksi tiedä, että aionkin pitää lapsen. Enkä taida sanoakaan, olisi pitänyt olla sanomatta muutenkin raskaudesta.

Mutta ihan levollisin mielin tässä vaiheessa. Tällä hetkellä rv4+6 ja itselläni ikää 25 (olen syntynyt '88 ).

Kertoilen tilanteesta paremmin myöhemmin :)
 
Harmi Minja :/ Ilmeisesti vahinkoraskaus ? Hienoa, että sinäkin ajattelet pitää lapsen ^_^ Raskasta, mutta varmasti palkitsevinta mitä tulee ikinä tekemään ! Kertoile ihmeessä tilanteesta lisää, mukava kuulla miten muillakin menee
 
Pikainen kuittaus: juu semmonen ehkä "tahallaan vahinko", riskillä ilman mitään ehkäisyä
 
Itse olen 22 vuotias ja odotan yksin.
Lapsen isä häipyi sillä sekunnilla,kun ilmoitin olevani raskaana ja sanoi ettei halua kuulua lapsen elämään.


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Minja. Okei.. Luulisi miehenkin sitten ottavan vastuunsa, mutta kuten on huomattu, ei niin ei.

Miulla isukki kävi tänään kylässä. Ei vissiin reilu kuukauteen ole näkynyt. Nyt taas puheli, että haluaa myöntää isyytensä ja haluaa lapselle sukunimensä.. Minä olen sukunimeni vaihtanut juuri sen takia, että saan lapselle mummin sukunimen hänen kunniaksi joten jos hänen puheet oikeasti pitävät paikkansa (mikä tuskin tulee tapahtumaa. Puhetta piisaa, mutta mitään ei tapahdu) siitä tulee kyllä tappelu :D
 
Mulla taas oli pieni puhelu isukin kanssa ja isukki päättikin ilmoittaa,että haluaa isyystestin ja tunnustaa isyyden! Noh siinä vaiheessa haistatin pitkät paskat ja sanoin ettei tule onnistumaan nii kuulemma onnistuu oikeuden kautta..noh toivotaan parasta ja pelätään pahinta :/
 
ilmottaudun!

taustalla sairaudet endometrioosi ja adenomyoosi jonka vuoksi raskaaksi tulemiseen oli mahdottoman pieni mahdollsuus. lääkärikin hämmentyi kun soitin ja pyysin päästä mahdollisimman pian ultraan.

tilanne on se että erosin miehen kanssa viikko ennen juhannusta ja juhannuksena sit käytiin toisen exän (vuosien takaa) muistelee vanhoja. huh... nyt ei voi vielä varmaksi tietää kumpi on isä.

toinen haukkuu mut koko aika pystyy ja toinen ei enää ees puhu mulle. asennoidun siihen todellakin et yksin tullaan olemaan.
 
Paska tilanne ! :/ Toivottavasti nekin tajuais ottaa vähän paremman asentee. Ei oo kiva kuunnella vaa haukkui koko ajan

Ite täs just kelailen tätä omaa ''isukkia'' ja vitutuskäyrä nousee vaa ! :D
 
juu se käyrä on täälläkin noussut aika korkeelle jo. ja kuitenkin, aina on seksiä harrastamassa se kaksi joten turha on vain yhtä siitä syyttää.

itse en haluisi et isyyttä täs hetkes ees tunnustettaisi mut sit mietin lapsen kannalta rahallisesti. mahdollisuus saada enemmän elatustukea kun isyys on tunnustettu kun tulojen mukaanhan sekin menee kai? rahallisesti olis sit parempi tilanne.
 
Takaisin
Top