Yksin odottavat

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Jenni
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Moikka, olen tässä vaan "sivusta" seuraillut näitä kirjoituksia täällä, enkä ole saanut mitään kirjoitettua ennenkuin nyt oli pakko. On siis aika samallainen tilanne että miehen kanssa oltiin kavereita jo hieman alta vuosi ja sitten siitä kehkeytyikin jotain muuta ja ehkäisy kun petti ja ilmoitin hänelle etten pysty aborttia tekemään, hirveä painostus ja syyllistäminen alkoi. On nyt pari viikkoa saanut sulatella asiaa ja sanoi että asiaa ei saa koskaa millään lailla kytkeä häneen, hän pesee kätensä asiasta ja saan olla asiani kanssa yksin. Se ei sinänsä haittaa, mutta olisihan se mukava voida jakaa kaikki nämä tuntemukset toisen kanssa.
 
Voi ei :/ Kuulostaa Nelli hirveältä ! Sentään ei aborttiin painosta.. Minullahan nyt tosissaan äijä haluaa edes jotenkin (kai) osallistua. Ainahan sinä voit toivoa, että miehelläkin mieli muuttuu tai haistatat pitkät ja toteat ettet häntä tarvitse! Itsellä nämä kaksi mielialaa vähän vaihtelevat.. Ja tuo on kyllä totta, että olisi se mukava tunteitaan jakaa toiselle.
Tänään toisaalta huvitti (ja juu, tein tämän osittaan tahalteen) että mies kehtaa osoittaa mustasukkaisuuden merkkejä minusta :O Hän se tässä tietääkseni on kahta pyörittänyt.. :DD
 
Siis aborttiin juuri koitti painostaa koko ajan, taukoamatta tuli sellaista viesti mut onneks en murtunu sen alla :D En toisaalta haluaisi pilata senkään elämää koska hänellä on se ajatus että lapsia saa tulla vain jos on onnellinen parisuhde ja omakotitalo. siis joo onhan toi ehkä kaikkien ihanne mutta aina ei niin vaan mene, joten ilmoitin hänelle ettei hänen nimeään tule minnekkään enkä vaadi siis myöskään elatusta. Mutta aika varmasti melkein jokainen mies alkaa jossain vaiheessa miettimään asiaa ja haluaa joskus nähdä lapsen. No jo on sillä miehellä pokkaa jos mustasukkaiseksi heittäytyy vaikka juuri hän on pyöritellyt ja Äh, miehet!
 
Niin se vielä siitä painostuksesta, minun mielestä naurettava kehoite: "Hyppäät autoon vaan ni viedää sut kädestä pitäen keskeytykseen ja mie käyn siin vaihees hakee meille skumppapullon ja unohetaa tää vitsi" :D oikeesti..
 
Äh, apua käsitin väärin. Ja mitä perkelettä ! No, on kyllä siunki ''äijällä'' pokkaa :D Tsiisus. Läimäytithän !? :D Ja hyvä, ettet moiseen painostukseen suostunut ! Mites siulla tukiverkosto ? Jotenki pakonomainen kysymys aina miul

Tän isukin äiti oli pojalleen samantien saarnannut ettei sit tosiaan ala mua painostaa aborttiin ! Mies ei onneksi moista edes ole harkinnut, ja oli kyllä hemmetin tietoinen, ettei moinen minulle ole vaihtoehto. Ja oon yrittäny myös sanoa siitä, että ihan oikeesti haluan tietää oonko nyt yksin vai en, ni ''lohduttaa'' etten mä tuu olee yksin. Hänen äitinsä on kyllä ain jeesaamas. No vittu, sitähän mä meinasin -_- Haluan tietää onko se isä maisemissa vai ei ! Ääh :D

Oishan tuo parisuhde ja talo se ihanne, mut paskat.. Niin miäki aattelin täs vuokra-kerrostalos pärjätä yksinäni ja kukan voi haistaa nuo jotka muuta väittää. Tosin on tää vähän yksinäist, ku suurin osa kavereist käyttää tuota alkoholia suht reilusti, ettei ne sit oikee viihdy tämmöisen raittiin kanssa -_- (Eikä joo kiinnosta muakaa lähtee niitte örvellyst kattelee) Noh, on tuo pien pölyhuiska onneks aina seurana ^_^
 
Läimäytys oli lähellä, mut jätin vielä väliin :D Mulla on hyvä tukiverkosto, kaveri sai 3kk sitten lapsen ja on erittäin innoissaan niinku meie äiti ja isäpuolikin. Muista en osaa sanoa kuinka suhtautuu kun eivät tiedä eikä varmaan hekään ajattele että olisi ihanne saada 23v sinkkuna lapsi, mutta nämä riittänevät.Nojoo oishan se varmaan ihan kiva tietää niinku faktana et onko se tukena ja mukana siinä jutussa vaiko ei, onhan se mukava että hänen äiti on mutta olisi ehkä myös sen miehen tehtävä. Nii sulla on onneksi se koira seurana :) sitä voi sitten halailla ja purkaa tuntojaan :)
 
No hyvä niin ^_^ Itse olen vähän hämmentynyt, että mukamas hyväkin kaveri jolla on itsellä jo 7v lapsi ei enää pidäkkään yhteyttä tai tule sovitusti käymään :( Noh.. Ei kait siinä sitten mitään.

Vähän kiehun tässä taas miehen touhusta. Tosiaan tuo mustasukkaisuus ja olen aiemmin maininnut, että saatan lähteä miespuolisen kaverin luokse muutamaksi yöksi. Nyt sitten soitti kännisen puhelun, eikä uskonut kun sanoin olevan yksin, enkä tosiaan tiedä milloin olen lähdössä. Minulla on täällä kaupungissa yksin tylsää, eikä minulla ole mitään aikatauluja, joten en ole myöskään sidottu mihinkään lähtöpäivään, tämän siis hänelle selitin.
Alkoi sitten selittämään, että jos hän ei tiedä minun menoista ni äitinsä alkaa kuumottelee mua ! Siis anteeksi mitä xD Ikinä ole tulevaa mummoa kieltänyt soittamasta tai mtn. Alko just äsken naurattaa kun tajusin tän ''jos et kerro, ni kerron äitille!'' Taisin siinä sitten kysäistä, että mitenhän hemmetis hänen äitinsä nyt liittyy tähän. Vastaus oli, etten voi sanoa noin! En ymmärrä kuinka tärkeä lapsi hänen äidilleen on. Mjoo, ok mut jos mä haluan lähteä reissuun, ni edelleen miten hemmetis se liittyy siihen äitiin ? Ei nyt ymmärrä yhtään :D
 
Ja saat ainakin lapsen kanssa sitten hyvää harjoittelua toisen pikkuisen kanssa ! + Luultavasti paaljon vauvan tavaroita sitten ;P Toivottavasti muutkin ovat innoissaan ^_^ Ja hyvä, että äippä ollaan iloisia :) Miun äipäl alkaa nuo lapsenlapset olee varmaan ihan normipäivää (tämä on neljäs) enkä itsekkään enää ihan teini, niin ei reaktio ollut edes mitenkään jännä, vaikka kauhiasti pelkäsin kertoa. :D Siskon painostamana hänelle siis kerroin.

Voisin alkaa kirjoittaa blogia, kun nää mun höpinät näyttää aina kauheilta romaaneilta, ni vois sinne höpistä koko ajan kaikki keskustelutkin ^^ ;D
 
Juu Jenni, on aika mielenkiintoinen tilanne tässä. Mies kuitenkin ehdotti nyt että osallistuu kaikkeen ja ei tapaile muita naisia. En siis ole pyytänyt tämmöstä, sanoin että kuuntelee sydäntään. Me ollaan silti kavereita. Jännä nähdä miten tässä kehittyy, vauva ja suhde...
 
Nelli, älä anna periksi jos et aborttiin pysty, tai sitä itse halua. Miehet yrittää keksiä vaikka mitä jos tarpeeksi hätä kädessä on. :)

Jenni, hyvä et siellä sentään jollain järkee päässä ja opettaa pojalleen käytöstapoja. :D ja sitäpaitsi elämä voi olla just ihanaa ja unelmaa ihan ilman sitä miestäkin (kyl niistä välillä on omat harminsa ;) ) mut toivottavasti löydät itselles seuraa vaikka edes vau.fi kautta :) meikäläinen löysi aikanaan kun siihen oli suuri tarve :)

Tsemppiä teille kaikille :)

Sent from my HUAWEI P6-U06 using Vau Foorumi mobile app
 
Jenni: eli se mies haluaisi vissii koko ajan saada jonkun raportin sun liikkeistä joko itselleen tai äidilleen :D voi apua mitä meininkiä, jos sie haluat lähtee reissuu ni sithän sie lähet, ei niie mielipide voi sitä kaataa :) aa teil jo niit lapsenlapsii tullu, meiä perheesee täst tulis tammikuussa ensimmäinen ja siks noi (äiskä) on niin kamalan innoissaa ku oottanu sitä siit lähtien ku täytin 16v :D Hyvä että kerroit äidilles vaikka siskon painostamana, sieltä varmaan tulee se yksi tärkein tuki kuitenkin? :)
 
Jooh, tuota aborttia ei edes mietitä toisten painostamina ! :)

Ja joo, sais antaa pojallee ympäri korvia ! :P Nyt tulee veljentyttö käymää pariks päivää. Saan edes (melkein) aikuista seuraa !! Bileet :D Voihan se olla, että täältäkin uusia tuttavuuksia tulee :)) Ja jos ei muuta, ni puran tänne nämä ajatukset :P

Eij oikeestaan. Välil menee siis useita päiviä ettei soitellakkaa. Pitäs näköjää vaa jättää kaikki info miehistä jättämättä. Taidan kyllä ihan kiusallanikin kertoa (paholaisen naurua) Ja miul on onneks ihastuttava tämä miun pää. Ei paljoo muitte mielipiteet kiinnosta, jos miä jotain haluan tehdä. Ja siis varsinkin, kun tilanne on tuo, ettei sillä ole mitään merkitystä hänenkään osalta istuskelenko minä Vantaalla vai Turussa :D

Hahah. Ei Nelli siis huolta ainakaan, että äitisi pitäisi liian nuorena tai mitään :D
Meillä äipän kanssa on melkoh.. Mielenkiintoiset välit sanottaisiinko. Luottamusta minulla ei häneen niin paljoa ole, että lapsi esim. Hänen luonaan yökylässä tuisi olemaan.
Välit ovat kyllä siis ihan ok, neuvoja on muutama tullutkin mutta luulisin että se suurin tuki tulee olemaan veljeltä perheineen minulla :)
 
Moikka! mä pomppasin tuolta syyskuisten puolelta tänne teijän foorumiin ku näin vaan vilauksen et on ketju missä on yksin odottajia.. :) meijän foorumista en oikee oo saanu juttuseuraa ja en usko et koskaan täs tilantees on liikaa tukiverkostoa..
Mun tilanne on siis se, että odotan yksin, oon alusta asti odottanut. Mies jota kuukauden päivät tapailin ja jolle tulin raskaaksi oli heti sitä mieltä ettei halua mun kanssa lasta. Abortissa olisi kyllä tukenut, mutten siihen suostunut..
Tällä hetkellä mulla on raskausviikkoja takana 28+1 ja laskettu aika on siis 10.9. :) voisin sanoa et kaikki ois menny ihanasti ja kivasti, mut mä valehtelisin. Ite raskaus fyysisesti on menny ihan okei, mut se puoli et mitä tunteita tässä käy läpi ku odottaa yksin ni onki ihan eri juttu. Mullakin siis lapsen isä on tällä hetkellä kihloissa ja avoliitossa toisen naisen kanssa ja ollaan viimeks juteltu helmikuussa..

Toivottavasti ketään ei häiritse et hyppäsin teijän foorumin puolelle, kaipaan vaan välillä kovin ihmisiä jotka on mun kanssa samassa tilanteessa ja tietää mitä tässä käy läpi..
 
No se on Jenni hyvä et oman pään ja mielipiteen saa pidettyä ettei ole ns. "toisten heittopussina". Okeei eli äitisi ei ole sun nro 1, mutta hyvä jos veli perheineen pystyy tukemaan ja auttamaan. Minkäs ikänen tämä sun veljentyttö sitten on, jos "melkein aikuista seuraa"? :) Se piti myös kysyä että oletko saanut tupakanpolton jo lopetettua? Mulla menee vielä siinä n. 5 päivässä linjalla :S mut vähentäny oon ite siis todella reilusti ja vaihdoin miedoimpaan mitä löytyi.

Jennuinen, tsemppiä siis sullekin, oletkin reilusti pidemmällä kuin mä tuossa odottamisessa. voi olla juuri se tunteiden läpikäyminen ja skaala todella laaja ja varmasti vie voimia kun ei ole sitä miestä kehen tukeutuu :S Itse oon huomannu jo nyt vaikka tyylii päivän tääl kirjotellu teienkaa ni jotenki kokee ettei oo ainoo joka yksin odottaa ja on helpottavaa myös hieman keskustella samassa tilanteessa olevien kanssa :) Eli Jennille kiitos tämän sivun luomisesta :) Kukas nyt sitä romaania väsää.. :D
 
En nyt tiedä onko tämä mukava juttu, mutta toisaalta kiva tietää, etten myöskään ole ainut joka on (mies on, itsehän on täysin viaton!) tehnyt väärin.. Ja voin uskoa, ettei tua yksin odottaminen tosiaan ole ollut helppoa, kun itsestä tuntuu jo nyt toisinaan pientä päänhajoilua.

Rassaa hemmetisti tuo, että miehet ovat vain aborttia tukemassa :angry4:angry5

Tukiverkostoahan ei tosiaan voi liikaa olla, ja aina voi pomppia parempaan seuraan, jos ei entinen miellytä ;))
 
Kyl mä nyt tosi paljon mietin sitä miehen ajattelua.. Tässä haluisin poskiin lävistykset. En kyl sit vissii ota, ku ehkä pitää synnytykses sit ottaa pois :/ Ei viitti ottaa sit riskii, et ne umpeutuis. Tässäki aattelin et mitähä tää isukki aattelis o.O Iha ku sil ois merkityst ! :D Nykyinen aihehan on miun rastat ollut, kun hän haluaisi lapsensa äidillä olevan kauniit, pitkät hiukset, eikä mitään takkuja.. Pöh ! :D

Veljentyttö on 17. Tuo tupakanpoltto on vähän.. No ei ihan onnistunut. Elän pummaamalla :D Annoin henkkarit pois, ettei enää tule itse ostettua. Välillä se rassaa, mutta erittäin kätevä apu !

Itse olin muutaman päivän jälkeen jo ihan, että apua, kukaan ei vastaa, oon ihan oikeesti yksin ! :D Ja ole hyvä vaan. Mul ei oo elämää ni miä oon tääl ain höpöttelemäs ;) Kauheat pelot tuli itseasiassa juuri, kun kelasin, että tässä ensi viikolla varaa aikaa johkin verikokeisiin tms. Mutta siinähän katsotaankin onko vauvalla kaikki ok ja onko niitä siel 1 vai 2! Mua on sillä peloteltu, ja epäilen etten kahen kans jaksais :( Noh, se on hyvä murehtia etukäteen !
 
Kyllähän sitä varmaan miettii mitä toinen ajattelee juuri lävistyksistä ja rastoista jne (vaikkei toisella olekkaan sanavaltaa ollenkaan) mutta kun on kuitenkin periaatteessa ajautunut tuohon tilanteeseen sun kanssa vaikkei ehkä ole "paikalla" koskaan eikä osaa päättää mitään ni kylhän sitä saattaa miettiä.

Hah sehän siinä just jos tulis kaks, meil on ainakin kaksosia suvussa, pelottaa ihan kamalasti että mitä siitä muka tulisi :o siis joillain voi onnistua mut itestäni en tiije oisko siihen. Ja toisaalt miettii et jos yhest ei pystyny aborttii ni sithän olisi eessä "tupla-abortti"
 
Jenni, on hyvä et on joku paikka missä saat purkaa ja miettiä ja jutella jonkun kans :) meikäläinen ainakin täällä on Turussa välillä melko yksinäinen... ;)

Miehet tukee aborttia koska he ei käsitä raskautta samalla tavalla ja sekin on todellista vasta kun näkee ultran tai itse vauvan. He pääsee helpolla meni asia niin tai näin, ei ne varmaan ajattele mitä abortti ylipäätään meinaa, mitä siinä oikeasti tapahtuu ja miltä se tuntuu. Ymmärrettävää se on varsinkin ku iso askel se on ku isäks tulee mut ei tää maailma heidän mukaansa pyöri :) onneks ;) koitetaan ymmärtää niitä, kun ne niin vähän ymmärtää meitä et ollaan taas astetta fiksumpia kuin nuo isot vinkuvat vauvat ;)

Sent from my HUAWEI P6-U06 using Vau Foorumi mobile app
 
Takaisin
Top