Yksin odottavat

Nää on just niin näitä.. :)

Kun tämmönen ihminen saa jotain tommosta päähänsä, niin eihän se hyväksy muita kuin taustalla nyökyttävän ja taputtavan apinalauman. Poikittainen mielipide ei tule kuuloonkaan. Tällä omalla elämänkokemuksella tyyppi on joko narsisti tai vetänyt steroideja ja pilannut aivonsa. Kumpikaan ei ole hyvä isävaihtoehto lapselle.

Täällä on ollut kohta viikko hiljaisuutta. Teidän juttujanne luettua voin olla ihan tyytyväinen :)
 
Minja: mullakin uus la 15.3 eli juhannus mutta neuvola muuttaa sen kuitenkin mulla takasin siihen 12.3. ni en tonne listaan sitä muuta.
mulla vapaakirkon kuviot on tuttuja.. kuulun itse mutta en ole kyllä vuosiin käynnyt mutta aika hienoa et joku mainitsee noista noin suoraan.
ja on noissa piireissä ennenkin näitä "mokia" sattunut et jos joku tuomitsee ni idiootti on :wink
 
anskki: Miksi neuvola muuttaa sun la:n?

Ja juu, kukaan meistä ei ole täydellinen..
 
Ehkä niin, taij sit se on hyvä hämäämään ihmisiä. Ei vaikuta kovin fiksulta immeiseltä :D

Tuleva mummo ois tuomassa jo kauheita kasoja vaatteita sun muuta. Loukkaantu oikee, ku sanoin et oisin toiset rattaat jo saamassa :D Kohta on kuulemma kiire vaatteiden sun muiden kanssa. Onneks se on samaa mieltä miun kans, et tuleva isukki on pöljä :D
 
Jenni: Innokas mummo :wink

Minja: yleensä neuvola menee kuulema "kaavan" mukaan silloin kun varhaisultrassa esim. la ei muutu kuin parilla päivällä.

joo kukaan ei ole täydellinen :)
 
Tänään rantautu ihan kamala henkinen olo, että mitä ihmettä mä olen oikein tekemässä?! Hullu kun tähän yksin rupean ja että ei tämän näin pitäisi mennä... Toivottavasti tämä menee pian ohi :sad001
 
Minja: mulla vähän välii iskee tuo olo kans. huomen pitäs jutella todennäköisen isän kanssa et haluuko olla mukana. ultra toi selvyyden et hän on isä mutta ainahan siin on se 1% mahdollisuus ettei niin olekaan.

aika sekavaa aikaa. ärsytti ku neuvolasta lähettivät esitieto paperit joissa ekana luki perheestä ja sit kyseltiin kaavakkeissa myös isän tietoja. miksei vois olla yksin odottaville omia papereita???
 
Anskki ehdittekö jo juttelemaan todennäköisen isän kanssa, miten kävi?

Mites te muut, ootteko miettiny vielä mahdollista tukihenkilöä sit synnärille? Mä tässä tänään katselin onko tällä alueella mahdollista saada doulaa. Jotenkin vois olla helpompi, kun tukena on joku ulkopuolinen ihminen kunhan vaan henkilökemiat pelaa :)
 
Mä en halua doulaa,mä haluan mun äitin :) Olen sitä mieltä,että synnytän ilman epiduraalia ja se päätös pitää en halua sitä vaikka kuin tyrkyttäisi :)
 
Kun en saa miestä tai äitiä mukaan, niin harkinnassa on että menis ihan yksikseen. Tai sitten voisin harkita doulan käyttöä. Aika hankala on odotella yksin kun oma perhe asustaa jossain muualla. Ystävä varmaan lähtisi tueksi jos pyytäisin, mutta toisaalta sitä on niin pitkään selvinny elämässä ihan yksin niin miksei tästäkin.

Kivunlievitykset aattelin ratkoa sitten vasta kun on tilanne päällä. Jos ei rentoutukset ja ilokaasut riitä, niin piikittäköön sitten. Aika hyvin yleensä kestän kipua, vaan mistä sen tietää kun on ensimmäisestä kerrasta kyse.
 
Minja: joo asia selvis et todennäköinen isä haluaa ehdottomasti abortin. eli yksin ollaan. ilmoitin että voisi äidilleen kyllä kertoa et jos haluaa lapsesta sit jotain kuulla ja jos muuttaa joskus mielensä ni voin asiaa sitten harkita.

mulla isosisko (tehnyt itse jo 3lasta) lupasi lähteä synnytykseen mukaan. tietää mitä se on ainakin. ja varalla mulla on sit kaveri joka on myös tehnyt lapsensa yksin.
 
Minja, mulla tulee kans melkeinpä joka toinen päivä noita oloja kanssa.

Mulla lähtee todennäköisesti äiti mukaan synnärille, en usko että edes saisin sitä pidettyä poissa sieltä :D
 
Minä taas en äitiäni mukaan haluaisi, tekis varmaan vain yksinkertaisistakin asioista vaikeita.

Onneksi tässä on vielä "jokunen" kuukausi aikaa sumplia :D
 
Pomppasin tuolta toiselta puolelta lukemaan teidän juttuja. Niin mä olen synnyttänyt 2 kertaa yksin ja se oli must paljon mukavampaa kuin et siin on joku vieressä. Onhan se hyvä et olisi joku tukihenkilö viemässä sairaalaan. Mut henkilökohtaisesti olin paljon rennonpi yksin ollessa. Tosin jos kätilön kanssa saa semmoisen yhteisen kemian niin synnytys menee hyvin. Silloin multa kysyttiin et hei ootetaan sun miesti viel, mä olin et ei odoteta mä tulin synnyttämään enkä tarvi miestä siihen.
 
Mulle ainakin neuvolasta sanottiin,että mihin se isää ees tarvii ja ei tarvi noteeraa mitenkää niitä isä juttuja! :)Multa sit kysyttiin että haluanko ne perheellisten oppaat ja sanoin miksipä ei :)
 
Miks mulle ei oo tullu ilmotuksia et tänne on tullu viestei :sad001 Ite oon tota synnytystä miettinyt, kenet haluan mukaan. Ehkä veljen vaimon, mutta en tiedä kerkiäisikö.. Isukki nyt nähtävästi haluaakin olla tässä mukana ja on kuulemma hänen ''oikeus'' olla synnytyksessä. Jankkaa tätä edelleen ja kyselee saako tulla, vaikka aika napakasti sai takaisin siitä, että hällä mitään oikeuksia ole, ellen minä niitä anna.

Hän nyt ilmeisesti on muuttanut mielensä ja eilen puhui yhteen muutostakin yms. On kait tänäänkin tulossa käymään ja haluaa jutella.. En minä nyt tiedä, olenko valmis antamaan hälle mahdollisuuden vai en. Mietin toisaalta, että vauva on ollut shokki ja pitäisikö sitä tämän kerran yrittää. Jos ei onnistu niin sitten ei. Tällä hetkellä kyllä saisi sen yksinhuoltajuuden, en tiedä kuinka vaikeaksi menisi sitten tulevaisuudessa yhteishuoltajuuden kanssa, vaikka se kyllä toimii toisenkin lapsensa kanssa. Toisaalta, saisihan siinä isomman asunnon, josta äijän voisi lemppaa ulos jos ei ukko miellytä :wink
 
Loppujen lopuksi,jos ja kun pystyt näyttämään ettei hänestä ole isäksi niin sen yksinhuoltajuuden saa aika varmasti :) Mulla käskettiin ilmottaa ultran jälkeen et mikä tilanne :D Nauroin päin naamaa ja sanoin että unen näit! En ota mitään yhteyttä suhun :)
 
Niih, mutku mä tässä mietin nyt sitä, että pitäiskö miehelle antaa mahdollisuus. Toki ainut sellainen ja jos mokaa, niin toisaalta se olisi parempi tehdä nyt, kun sitten myöhemmin, niin ettei lapsi osaisi kaivatakkaan mitään isää
 
Annat mahdollisuuden, kun mies on tehnyt jotain konkreettista eli eronnut nykyisestään. Ite en muuten mahdollisuutta antais..
 
Voihan sille antaa yhden mahdollisuuden ja jos/kun mokaa niin pihalle :D ite oon antanu tarpeeks mahdollisuuksia,että nyt loppu :D
 
Takaisin
Top