Yksin odottavat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Jenni
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Noniih ! Nää idiootit ei eilen saaneetkaa otettua selkäytimestä näytettä joten tänää uusiks -_- Tää on jo lapsen rääkkäystä ! Viikonlopun yli ollaan ainaski tääl. Hieman hajottaa ! Yrittihän noi hoitsut et kyl miä voin liikkua.. En taija jättää pojuu tänne. Tänää kyl käytii vähä jo ulkoilemas. Ab-kuuri kolme viikkoa, eikä vissii onnistu sinne mun uudelle paikkakunnalle se hoito.. Luojan kiitos kaveril asunto tyhjillää Vantaalla ni sinne voijaa mennä. Seuraava vaihtoehto ois ollu koko se aika täällä.. En kyl taju miks ne ei voi nyt jo laittaa meitä tonne yläkertaa mis ois paremmat huoneet ja rauhallisempi meno muutenki :-(

Eikä :( Tääl supistukset voimistuneet ja neuvolast tänää sanottiin et ois synnytys lähel kaikist oireist päätellen,et ehkä mä eksyn sinne viikonloppuna :D

Mä nyt en oikeasti arvosta kättäriä. NIIN vitusti ovat täällä mokailleet. Millon eivät osaa ottaa verikokeit. Unohtavat ne. Samoin pojan antibiootit. Heräsin viime yönä puol 5 (4 ois pitäny laittaa) ja jouduin lähtee ettii hoitsua.. Yms yms mokia riittää. Lähettii pojan kaa ulos. 3 vai 4 hoitsua oli kuuntelemas kun sanoin lähteväni pojan kans. 5h oltiin liikentees, kukaa ei perään soitellu tai mitää. Tieto ei ollut menny eteenpäi joten tavallaa oltii hukas toi aika.. Kotihoitoa eivät saaneet järjestettyä joten ollaan tääl viel perjantaihin ja jatketaan huonommal, suun kautta otettaval antibiootil.. Jeijj. Kuka haluu tulla tänne synnyttää ? Ps. Tiia, voisitko jo tulla xD Seura kelpais, kuha et ois yhtä sekasin kuin mä :-D

Meillä taas ihan päinvastainen tilanne, lapsen isä ilmoitti että pilaan sen elämän jos pyydän isyystestiin... ois ehkä kannattanu miettiä asiaa jo ennenkuin valehteli mulle ja petti avokkiaan! Ens torstaina lastenvalvojalle, mies tuskin tulee mukaan eli lastenvalvoja saa sit ottaa häneen virallisesti yhteyttä... Helpommalla pääsis kun tulis ihan vapaaehtoisesti.

Mielenkiinnolla edelleen odotan mitä tästä tulee...

Sillähä kannattaaki ylpeillä ku hyvä jos lastaan tulee ees näkee xD Tääl ollaa isukkii ooteltu koko päivä käymää.. Piti aamusta tulla, sitten iltapäivällä ja nyt illalla -_- En oikeesti enää ymmärrä miksi en tee samaa kuin sinä ja vaan käske painua vittuun meijä elämästä. Ehkä siks et tulee auttaa perjantain muutos xD Tosin jos ei illastakaa näy ni voipi olla, että siinä vaihees alkaa olee ihan sama onko yksi käsipari vähemmän

Miehet tekee kaiken niin hankalaksi.. Mäki täs jo taas suunnittelen erään kihlatulle yhteydenottoa.. Sehän siis etti mut facest ja kyseli millo oon sen äijää nähny :oo

Just joo :D Mä kannatan sitä samaa mitä mä tein :) Oon tyytyväinen tähän tilanteeseen :) Jooh turha se on enää huudella ketään ei kiinosta :D Eikä se tuu IKINÄ näkee tätä lasta!!

Kyfi299..: ulla taalasmaa ilmottautuu!! Mut nyt on pakko kysyä et ymmärsinkö oikein että mies oli mukana ku synnytit ja sen nainen ei tiedä koko vauvasta mitään :D

Ei se mies tietääkseni ollu synnytyksessä,mut siis tän miekkosen naikkonen ei tiiä lapsesta siis todennäkösesti vieläkään mitään ku ei oo iha mieleltään terve ihminen tämä nainen :)

Ei sil oo paljoo vaihtoehtoja :D Mut hyvin on pysyny salassa täytyy myöntää :D Täm isukki kuvittelee et ku se huutelee kaikille et on tän isä,et joku tulis ja kertois sen tälle :D Eeei tuu tapahtuu :D Meidän taloudessa ei semmosia luusereita kattella :)

Isähän oli mukana synnytykses. Veljentyttö meinas lähteä/lähti jonka piti siellä olla mukana. En oikee muista xD Ja joo, hyvin pitäny tän salas vaik muuten koko kaupunki tietää täst

Mä muistin väärin :( my bad :( No mut ei kai sil oo nii välii ku saisit säki VIHDOIN sen päätöksen tehtyy ;)

Haha. Sitä odotelles :-D ku mä haluan et lapsel ois isä.. Päättäköö ite jos ei halua nähdä. Lapsi siis :-D Tää on vaa nii vittumaista mulle elellä näin

Täältä ilmoittautuu yksi yksin odottava. Rv 18 ja la 3.7.
Ikäviä tilanteita teillä ollu. Mut ihana huomata et positiivisuuttakin on :)
Kuinkas teillä tuo raskausmasennu? Miten ootte päässy yli sen "tiedon" et odotatte yksin? Kauheesti olis kysyttävää mut mistä alottaisin :D
Mies oli ero pohtinut jo ennen kuin tiedettiin raskaudesta ja uus nainenki oli jo sillon katottu. Muutin pois hänen luota. Pariin viikkoon ei toisistamme kuultu kunnen häntä koipien välissä tuli pyytämään anteeksi. Siinä sitten vielä yritettiin kunnes parin viikon jälkeen hänellä olikin taas toinen nainen ja meinas et jos ollaan vaan kavereita vaikka hän kuulemm kovin mu rakasti ja halus yrittää.
Yhdessä n. 7kk lasta yritettiin. Mut nyt kävi näin.
Millä keinoin te ootte päässy yli lasten isästä? Kauanko siinä kesti? Tuntuu etten uskalla nauttia koko raskaudest enään tän jälkeen..

Takaisin