Yksin odottavat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Jenni
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tiada saaks kysyy, mitä sulle on sanottu siitä isyyden tunnustamisesta? Ei tietty tartte kertoo jos et halua eikä etenkään täällä julkisesti.
Mun pitäs kans selvitellä tota, kun sais aikaseks...

Voin mä kertoa,kun eipä mua kukaan täältä voi tunnistaa :D Eli mulle on sanottu,että kun lapsi syntyy tulee kutsu lastenvalvojalle ja siellä on paperi lappunen missä on 2 rastia tunnustetaan isyys ja isyyttä ei tunnusteta,jos valitsee sen vaihtoehdon ettei tunnusteta isyyttä EI isä voi sitä lähteä vaatimaan,mutta ne tantat yrittää saada sua tunnustamaan sen siinä vaiheessa pitää vaan olla tiukkana ettei sitä halua ja ajattelee vaan lapsen parasta! Mulla on semmonen tilanne et kävin juttelemas perhetyöntekijän kanssa ja sekin on sitä mieltä ettei meidän kannata lähtee tunnustamaan vaan vasta silloin kun lapsi on niin vanha,että ite tajuaa isästään kysyä ja siinä vaiheessa isyys voidaan tunnustaa.. Jos isyyttä ei tunnutteta on lapsen isän nimi papareissa Nimetön jolloinka saa kelalta rahaa :)

Mä myös kysyin sitäkin vaihtoehtoa et jos päättäisinki että isyys tunnistettais ja mä en sitä ihmistä todellakaan halua nähdä ja se rupeis vaatimaan tapaamisia,et miten sit meneteltäis nii siinä vaiheessa se menis niin että isä näkis aluks kerran kuussa tunnin ajan valvotussa tilassa lastaan,mut tää työntekijä sano että tää on haitallista lapselle eikä sen isän ja lapsen suhde näin pääse kehittymään.. Tietenki siinä vaiheessa kun lapsi on vanhempi saa tavata enemmän se meni niin et 1 vuorias- 1 yö,mut meillä kun on toi tilanne ettei siihen ihmiseen voi luottaa niin se työntekijä suositteli ettei sitä isyyttä tunnusteta kun vasta sillon kun lapsi itse alkaa siitä kyselemään ja senkin jälkeen kysyin,että mitä jos lapsi kysyy vasta esim 5 vuotiaana nii tuleeko ne maksut takautuvasti? Ei tuu se alkaa se elatusmaksut siitä kun isyys tunnustetaan. Tietenki kaikki on sovittaessa siinäkin tapauksessa jos sinä Ripitii meinaat,että isyys tunnustettaisiin :D Toivottavasti ei ollu sekavaa tekstiä :D

Täällä on kaikki menny iha vituillee. Ti.Yön alko vedet menee ja siit sairaalaan. Mua on piikitetty sen sata kertaa. Eivät osaa sanoo mistä mun sairaus johtuu. Jatkoa parin päivän takaa.. :-D Taisin olla yhteensä sen 14h tipas mikä aiheuttaa kovia suppareita ja kaikkee sählinkiä ennen kuin alettiin leikkaamaan. Nyt on kumminkin pien poika kainalossa ja äitikin paranemaan päin. Isä loppupeleis tuli synnytykseen mukaan ja olikin 1 yön täällä, mutta päätti sitten lähteä akkansa luokse ettei herättäisi epäilyksiä.. pikakirjoitus, joten paljon saattoi jäädäkkin

Ai sut sit leikattiin :D no mut loppu hyvin kaikki hyvin ja ihanaa että vihdoin sai nyytin :) Mä en kyllä tiiä uskallanko ollenkaa tulla synnyttää sinne :(

Onnea Jenni valtavasti! :) Toivottavasti sut saadaan kuntoon ja pääsette pojan kanssa pian uuteen kotiinne!

Mun tytön isä laittoi perjantaina viestiä, ois tullut käymään jos ois oltu kotona... ihmeiden aika ei ole ohi! Ei odottanut kuin 2 viikkoa syntymästä.. tosin oltiin mun vanhemmilla lahdessa, joten jäi tapaamatta. Tultiin tänään kotiin ja täällä odotti kirje lastenvalvojalta isyydentunnustus asiaan liittyen. Täytyy soittaa sinne tiistaina, mutta varmaan siis myös oltava herraan yhteydessä ja kysyttävä tulisiko hän mukaan, onko valmis tunnustamaan isyyden vai pyydetäänkö dna-testi?!

Hyvä että on ihanaa :) Ja ihmeiden aika ei näköjään ole kolibri ohi! :D Hyvä,että vihdoin alkanu tyttö kiinostaa :)
Mua taas ruvennu ärsyttää se kuvtön vauvan isän kaveri (naispuolinen) on slkanu kyselee mun vointia ihsn vaan sen takia,et oon ilmottanu et minähän EN ilmota lapsen isälle ku se on syntyny et se on tullu,koska mua ei suoraan sanottuna vi**uakaan kiinosta nähä sitä ja meinaan joka tapauksessa kieltää isyyden tunnustamisen :) Dit positiivista asiaa! Mä olen löytänyt itselleni miehen!!:) Tää on ihan alussa,mut vaikuttaa jo lupaavalta :) ollaan tunnettu työn puolesta 2 vuotta ja nyt sit slkanu tapahtuu ku molemmilla ollu periaate et työkaveriin ei kosketa! :D Tää mies on mua 14 vuotta vanhempi ja se on aikanaan saannu lapsettomuus tuomion :( Se ei pysty koskaan saamaan biologisia lapsia,nii tää tilanne on sille "tilaisuus" :)

Jeee! Voi olla,että tänään tuun käymää siellä mä oon viime yönä yrjönny 2 tuntia ja supisteli 2 min välein..edellee huono olo :/

Me ollaan nyt "Arhipan" kans kotiduttu porukoille. Kaikkien mielestä hyvä idea ja ehkä näin oiski viisainta olla ja pysyä siihe ens kuuhu. En oikee osaa kumminkaa olla näin toiste nurkissa :-D:-D Joten varmaan huomenna taas tavarat täältä kasaan ja kotia kohti

Ota yhteyttä ku taas tuut. Me jouduttiin takas sairaalaan :-( Pojalt löyty joku bakteeri ja on nyt ab-kuurilla. Ku tietäski millo päästäs pois.

Voi raukkaa :( Ei ne ota mua sinne vaikka limatulppa keskiviikkona ku ei oo vedet tullu :( Kovasti ois menkka kipui,mut ne ei hyödytä ollenkaan :(

Toivottavasti tulis toinen pian ulos. Ei oo kiva kärvistellä :/ Mä en malttas oottaa huomiseen et sais jtn tuloksia. Pelottaa kyl neki, et jos joudutaan olee tääl pidemmän aikaa -_-

Takaisin