Yksin odottavat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Jenni
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Jenni sano sille tantalle et suksii sudaniin! Ei se vauva ees nää onko sun muuttolaatikot purettu vai ei :D

No nii i ! Tätä mä mietin. Se vauva nyt ei hirveesti tilaa tarvitte, ku ei liiku tai mitään. Kumminki sille kaikki hoitotasot yms. On täällä esillä ja valmiina. Ymmärtäisin jos kyse ois edes konttaavasta lapsesta, että ei olisi oikea ympäristö.. Tää tosiaan ku ei ole edes syntynyt ja mahtuu tääl ny silti kävelee :D Ja siis vaikka lähtisin tänä yönä synnyttää ja kämppä ois tän näkönen ku tultais pois, ei se varmaa kuolis kahtee viikkoo tälläsessäkää ympäristös :DD

Mites muitten kivut ja säryt ? Itellä oikee kylki ja alaselkä on pidemmän aikaa jo kettuillu ja flunssassa ollu jo ennen joulua. Tavaroit pakkalleis tää vaa paheni taas ja nyt oon suurinpiirtei sänkypotilaan.. Koiran kans toki pakko ulkoilla, mut muuten aika lahnana oon ollu

Must tuntuu et ois keilapallo haarojen välis! Kauhee paineen tunne! :( jenni arvaa vaan muistinko mä vast sit lauantaina et mun piti tulla käymää ku äiti kysy et oonko nyt nähny ketään ja sit muistin et eeeih vittu mun piti käydä siellä :(

Nooh, tuut joku toinen päivä ^_^ Mul menee varmaa täs päivä-pari et oon taas ees osittain ihminen, mutta sen jälkee tervetuloa vaan :P

Alkaa mun huumori vähän loppumaan. Oon viime yön viettäny 8h Peijakses ja Kättäril ties missä tutkimuksissa, hulluna viel ite ajanu nuo matkat, siis Peijas-Kättäri-Peijas. Vain kuullakseni, että mul on kiukkuinen flunssa ja saan antibioottikuurin.. Enkä saatana saa unta ! Ehkä 5 aikaan ? Mennyt nukkumaan. 7 aikaan herännyt ja nyt 9. Toissayönäkään saanut unta..

Kuumottaa se perhetyöntekijäkin. Tulee kummiski jo ylihuomenna, eikä musta oo mitään tekemään ! Onneks äiti vähä vihjaili, että hän voisi tulla. Ja ajattelin lapsuuden kaverillekkin soittaa, jos tulisi auttamaan

Mä olin kans eilen kättärillä :D harmi ettei törmätty mul oli ihan kamalia huone kavereita,mut lähetettiin takas kotiin.. Vittu! Ens kerralla meen sinne vasta ku on tosi kyseessä! :D

Muokattu viimeksi:
Olit sit ihan valmis menee jo synnyttää, mut vauva oli eri mieltä ? :D Mä taijan synnyttää kotona.. :D Pyysin siel kättäril peittoo, ni sain lakanan :DD Ja kukaan ei oikein tunnu tykkäävän huonetovereistaan. Ei sillä, mä en tietty haluis moisia ollenkaa

Joo vauveli hannaa :D Menee varmaa x asentoo ku olis tosi kyseessä :D Äitinsä tyttö<3 Mä yritän saada perhe huoneen oishan se vähä rasittavaa,jos mun vauveli on itse rauhallisuus ja muut itkee koko ajan..

Ei kovin helposti sul täytyy olla joku,joka jää sun kanssa sinne yöks :) Vai synnytetäänkö samaan aikaan ja vaaditaan meille perhe huone?:D

Pitää vaatia sinne joku yöks :D Joko se veljentyttö, jos nyt on tulos.. Tai sit soitan vaikka isukin sinne, kunhan saan sen oman huoneen.

Tai sit tuo tosissaa et synnytetää yhessä :D Tää mun olo on jotain aivan karmeeta ! En saa nukuttua, särkee joka paikkaa ja oikee hävettää et pitää kaveria pyytää käymää mulle apteekis/kaupas ja sit viel siivomaa tääl vähäse sen perhetyöntekijän takia -_-

Joo sillee mullaki oli ku olin vuodelevos :D äiti tuli siivoo ja kävi kaupas mulle :) Nyt saan ite tehä kaiken :D

Noniih. Mä täällä supistelen o.O Tiedä sitten onko harjotuksia vai ei. Tyhmää vaa ootella !

Mitääääh??:O Apua :D Eei tää neiti oo tulossa ku se jänistää :D Vaikka mua supisteliki eilen aika voimakkaasti :/ Mut tsemppiä!:)

Takaisin