Yksin odottavat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Jenni
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Laskettu aika vast helmikuussa,mut taitaa tulla aikasemmin :D Kysy vaan multa et onko tehty sokeri rasitusta,mut kuulemma keskikäyrällä kasvaa :D

Pientä iloa, etten ole ainut. Flunssan unohdin laittaa kokonaan ! Ärsyttävintä täs on et päivisin on ok olo, mitä nyt vähä nokka vuotaa. Öisin sitte yskin ja niistän ihan koko ajan !

Tää arvioitiin nyt about kolmikiloseks. Tais olla jo 2,5kg viimeksi :)

Mun pitäis nyt varmaa suhtautuu tähä pakkaamiseen vähä vakavammin. Jotenki aattelen et ''on täs kk aikaa!'' Kun ei perkule ole :D Mä lähen synnyttää ennen sitä !

Mä kyllästyin tuohon neuvolan painostuksee ja kävin sokerirasitukses. Oli aika kusetusta, et joo täs mukillinen.. Ok, join ja hyi hitto milt maistu ! Sit laitettii viel puol mukillist perää. Tuli niin petetty olo ! :D

Tuun tuolta huhtikuisista huutelemaan :D
Meillä esikoinen oli ultrassa 29+6 1445g, ja syntyessä 38+3 painoi 3130g.
Eli painoa ei tullut siitä eteenpäin 9vk aikana kuin vajaa 1700g.

Toivotaan, ettei oo mikään jättivauva teille tulossa :)

Toivotaan parasta. Mulle kerrottiin tokas ultras arvioks 4700 !! Nyt sit sain kuulla edeltäväs ultras et niin aikasin arvioo ei oikeesti vois ees antaa..? Tiedä sitten onko tuo totta, et se äijä vaa huijas mua :D

Sua on huijattu! Just ajattelin sua et vieläköhän ootte yhes paketis :D Pitäis taas nähä ku saan luvan liikkua :) Mul on 9.1 lääkäri et,jos sen jälkee sais luvan kans liikkuu :D

Joo, niin pitäis ! Ja voinha miäki sinne päin tulla ^_^ Tänne kaaoksee nyt välttämättä oo kovin mukava tulla muutenkaa xD Itekkää en oikee viihdy ku hyvä, et tääl mahtuu kävelee :D Hieman hankaloittaa mun pakkaamista, etten pysty nostelee noita laatikoit lattialt pois, et sais ees päällekkäin tms.

Totta :) oon just saannu tavarat aseteltua,joten tule vain :) Löytyy myös kahta eri kahvia juhlamokkaa ja presidenttiä:D

Hei,ootteko muut yksin odottajat käymään psygologilla vai luokitellaanko vaan mut hulluks?:D
Mulle sanottiin et kaikki yksin odottajat joutuu käymään..

Mitäh ? :DD Mä ny siis oon hullu ja käyn siel muutenki mut mitä xD Een ny iha usko tuohon.

Tuli tost muute mielee et kiusaako teitäki perhetyöntekijät sun muut ? Joo, siis on oikeesti hyvä asia et sitä tukea tarjotaan ja näin mut.. Mä en koe tarvitsevani sitä heiän kautta ja sanonutkin olen sen, mutten uskalla oikein kieltäytyäkkään. Kerran olen siis tavannut, sovittiin, että tulee synnytyksen jälkeen käymään vielä. Noh, lääkärillä käydessä Neuvolassa halusi sitten jutella ja kysellä kuulumisia. Mjooh.. Sitten soitti vielä, että haluaa tulla käymään ennen tätä synnytystä. Tulee vissiin huomen aamul. Hyvä et nyt muistin tän ! Kiva, et se tulee tänne hullunmyllyy ! täälhä siis tosissaa kaikki pitkin lattioita, ku oon laiska siivoomaa muutenki + oon ollu kipeen + muuttokamat

Mä oon koko ikäni ravannu psykpolilla ja terapiassa, joten ehkei siksi ole ollut mitään mainintaa... en ole kyllä kuullut aiemmin, että yksinodottavia kohdeltais jotenkin erilailla.. :eek: ihan yhtälailla niitä hulluja löytyy parisuhteessa elävistä -saattaa jopa olla tuplana!

Mä oon tavannut perhetyöntekiää jo useamman kerran. Tuun sen kanssa ihan hyvin toimeen ja oon kyllä kiitollinen ilmaisesta avusta. Se on siis jeesannu mua lähinnä käytännönasioissa (remppaa, tavaroiden roudailua, sossu asioissa yms..) Varmaan riippuu tosi paljon tyypistä, miten tulee toimeen. Et tuntuuko vaan ahdistavalle vai saako oikeesti apua?

Laitat Jenni sen huomenna pakkaamaan ja siivoomaan sun puolesta, se kuuluu sen duuniin! Esität kuin puhki oot ja kuin alkaa supistelee jos koitat nostaa jotain...sit vaan katsot vierestä ja annat ohjeita, kun se perhetyöntekijä rehkii :rolleyes:

Mulle sanottiin neuvolassa et kaikki yksinodottajat joutuu,et katotaan onko taipumusta dynnytyksen jälkeisee masennukseen! Vithu mua on huijattu!!:D Sanot sille työntekijälle ettet oo kerenny :D Kyllä munki kaa kävi perhe työntekijä kerran keskustelee,mut se jäi onneks siihen :D

Se on sellane vanha akka, ni ei se hirveesti voi tehdä xD Jos ois nuorempi, ni varmasti laittaisin noit laatikoit yms. Nostelee, koska en oikeesti pysty siihe.

Tänään sitte.. Taas vähä huonosti nukuttu yö takana, selkää särkee, flunssa ja tuol on kylmä. Päätin sitten äkkiseltää et vien koiran porukoille, maalle pariks päivää. Suunnittelin muutenki vieväni uudeks vuodeks, ku siel on rauhallisempaa ku tääl kaupungis. Autos aloin sit itkee sitä kui huono ihminen olen, kun sen vien hoitoo ja miten pärjään myöhemmi jos en nyttenkää jaksa. Tosi tervettä ajaa autoa samal ! Hormonit on kaveri <3 Nyt oon kyl iha lonely ku se ei oo koton :( Suunnittelin taas soittavani isukin seuraks mut en sentäs :DD

Näinpä isukkia tänää (pakkoko sen on hengaa ain kummisedän kans! :D) Oli sillee, että hänellä on kahenkeskistä asiaa vauvasta. Kummisetä kyllä tietää ja äitinsä. Aaha, miten tää sit on kahenkeskistä ? :D Kertoi sitten, että miä varmaa suutun hälle ja näin muttah.. Hän ei voi tunnustaa lasta, koska pelkää akkansa tekevän sen itsarin. Sitten oli sitä mieltä, että naamasta näkee kuinka suutuin hälle. ''Niin, sä nyt tuskin sitä isyyttä oisit muutenkaa saanu'' Ja sit alkaa kyselee syytä. Mitäs vitun väliä sillä on, kerta ei sitä itsekkään halua tunnustaa !

Täl hetkel tekis mieli paljastaa sille akalle kaikki, mut eeäh. Ei oo mun tehtävä, en halua itsetunnolleni jos se nyt oikeesti tekis jotain itellee (syy, miksi kaikki muutki pitää suunsa kiinni) ja täähän on oikeesti hyväkin asia, ettei varmasti tarvitse tappelemaan lähteä lapsesta.

Hyvä teille me edelleen tapellaan,mutta nyt kun mä olisin valmis menee sovitteluun(vihdoin:D) nii herralle ei käykkään.. Noh ole ilman sitte prkele mä oon nyt ainaki yrittäny :)

Ei kyl :D Ehkä saa syyttää osakseen noit hormoonei :D ja kaks temperamentist ihmistä nii eihä siitä vaa voi tulla mitään :D Mut nyt sit ei pidetä mitää yhteyttä!! Lähetän sille varmaa jotai savumerkkei ku lapsi tulee :D

Muokattu viimeksi:
Tytsy päättikin olla hätähousu, viimeyönä meni vedet, aamu viidestä oon ollu tääl kättärillä, odotellaan et alkais supistella kunnolla, jos ei yönaikana itsestään etene, niin aamulla käynnistetään. Jännää!! Mut siis tän isän reagtio, kun laitoin viestin et taitaa tulla uudenvuodenvauva -vastas vaan viestillä onnea uuteenvuoteen teille molemmille.. ok... saa nähdä haluaako se edes nähdä tytärtään kun on syntynyt?!

Synnytystä alettiin käynnistää eiļen klo 10 jälkeen, oksitosiinitippa aloitettiin klo18, epiduraali noin klo22 kun supparit oli jo liian tuskaisia. Ponnistusvaihe oli aika nopea ja iisi, tyttö syntyi 1:54 painoa 3250g ja pituutta 48cm :)

Takaisin