Yksin odottavat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Jenni
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Nii, vaikee tietää ku ei se voi soittaa sulle xD Ellei nyt sit tajuu jonku muun puhelimest soittaa :D Tän isukki ei oo viel tajunnu asiaa

Nii joo totta :D Olempas mä fiksu :D Kyl mä luulisin et jos se ei nyt iha luovuttanu nii soittais jonku muun puhelimesta,mut katsotaan :D

Teenköhä mä ny oikein jos mä lemppaan sen isukin kokonaa täst kuviost.. Ku se nyt ehkä mahdollisesti ois jotenki täs mukana. Mitä nyt kaljottelultaa ehtis -_- Ku oon nyt vähän sekasin ite et oisko tää paras ratkasu, et vauva ei tuntis isäänsä ollenkaa.. Jossain vaiheessaha tää sille akalle selviää ja luultavasti ennen ku pikkanen alkaa asioista tajuta. Pitääkö mun antaa sen tuntea isänsä edes jotenki vaij vaij.. Hiton vaikeita päätöksiä tälläiset, ku ei ole itestä kiinni vaan toisen ihmisen puolesta pitää päättää..

Ja isukki päätti huomata fb:stä poistamisen näin puol 3 aikaa yöllä. Kysyy miksi poistin. ''Koska olet urpo ja koska hormoonit. Ei siihe sen isompaa syytä tarvittu'' :DD Voi jestas mun kanssa. Aamul neuvolaa ja sillee

Se on vaan karu fakta et meijän pitää ite päättää se niitten puolesta :/ En mäkään oo ihan 100% varma täst mun päätöksestä,mut eipähä siit oo kuulunu mitään :D

Mitäs tänne? Uusia juttuja vai samaa vanhaa? Mun estot on näköjään tehonnu siitä eikä sen kavereista oo kuulunu mitään :) Mulla alko eilen sit mammaloma supistelee niin paljon etten töissä pysty olee jäi 17 työvuoroo tekemättä,mut parempi näin :)

Hyvä, että sait loman alotettua vaik voin kertoa et tää on välil vähä tylsää touhua !

Ja mitäs tänne. Isukki yritti et viettäisin joulua sen kanssa, koska nainen viettää sen muualla. Ah, miten erityinen olo tulikaan ideasta, että olen kakkosvaihtoehto <3 Ihmetteli vielä miksi kieltäydyn.. Ok, ei ihan menny näin, mutta mun ajatusmaailman mukaan joo :D

Jenni vittu mikä idiootti! Ainakin on jätkällä itsetunto ja -varmuus kohillaan...

Hyvä puoli on, ettei teidän tartte vielä päättää, päästättekö ne ukot (tai isovanhemmat) vauvan elämään. Se ei ainakaan puoleen vuoteen tiedä siitä asiasta mitään, joten kerkiää raskaushuurut haihtua. Ja kannattaa jutella lastenvalvojan kanssa tosta, sieltä voi saada uusia näkökulmia.

Mulle ainakin nla suositteli sitä juttelua kun mietitään, tunnustaako isä virallisesti vai ei. Se siis tulee kyllä olemaan jonkunlainen isä, mut se on sitä mieltä, että jos se ei tunnusta, saisin elarit valtiolta. Siltä siis en tuu niitä ikinä pyytään: sen ei tartte maksaa siitä että se autto, kun mä halusin lapsen.

Mä kävin neuvolassa jonkun perhetyöntekijän kans keskusteluu täst aiheesta ja se oli todella todella törkeä! Sanoi mulle et mun pitäis antaa sille isälle mahdollisuus olla isä(kuinkahan monta kertaa oon antanu sille mahdollisuuden,mut herraa ei kiinosta) Sit se kysy multa et mitä, jos lapsi alkaa vihaa mua ku kuulee et MÄ oon ollu se este siinä, ettei se oo saannu mahollisuutta olla isä ja mä sanoin et en mäkään mun äitiä vihaa se teki ihan samal taval meijän isälle,eikä mun ja mun äiti suhde oo muuttunu siitä mikskään! Sanoin myöskin perustelut miks en haluu antaa enää yhtäkään mahollisuutta sille idiootille nii johan rupes ymmärrystä löytymään :)

Mjooh, ton takii en itekkää jaksa oikee kuunnella näitä perhetyöntekijöitä, ku niitte mielipiteet on yleensä tota luokkaa -_- Se perhetyöntekijä muutenki on rasittava, ku ei ymmärrä oikee et mä pärjään loistavasti yksin.

Ja siis tuo tilanne meni isukin kans niin, et kysy mitä teen jouluna. ''Emt, eka joulu selvänä sen jälkee ku 13v täytin. Varmaa käyn porukoil'' Kysy sitte et haluisinko lähteä mökille sen ja sen perheen kans. (Äiti, pikkusisko, isäpuoli ja näin) Sanoin ettei nainen varmaa arvostais ettei viettäis joulua sen kanssa. Sano sit sen menevän vanhemmillee, eikä se halua mennä sinne mukana. Mutta lopputulos kumminki mun mielestä. ''Lähe leikkii toista naista taas pariks päivää ja sit palaan takasin kotia''

Huh huh kuin törkeetä!! Vittu lemppais sen hullun nii ei tarvis pitää sua semmosena kakkos vaihtoehtona :/

Jeps. Vaik toisaalta.. Haluan sen jostai hullusta syystä, mutta järjellä ajatellen, en helvetissä halua xxD

Muakin kiinostais tietää et tietääkö se/onko jo tajunnu että oon estäny sen kaikkialta :D Mutta milläs otan selvää :D

Ei oo ketää kaveria, jolta kysyä ? :D Me ainaki ton kummisedän kans juorutaa suht paljo :DD Tosin nyt oli taas kauhea mustasukkasuuskohtaus tolta isukilta. Käyttää ite siis vanhan mallin puhelinta, eikä älypuhelimista tajua oikeastaan mittää. Lainas multa puhelinta ja tataa. Kummisetä siin mun oletussivul näkyvis facekeskustelun kautta. ''Miks ton kuva on sul puhelimes o.O :OO''

Ja huhhuh, kuin häiritsevän moni tietää tästä asiasta ! Kävin isukin mukan eilen siis baaris ja siel tuli vissii 3 ihmistä ketkä ties tästä asiasta, enkä nyt usko et on ''läheisimpiä ystäviä'' niinku tää isä ain sanoo, et sellaset tietävät. Ei siis sinänsä mua haittaa tai kiinnosta kuka tietää, mutta ajattelen nyt siis tän toisen naisen kannalta et koko kaupunki, naapurit ja kaik tietää tästä asiasta ja hän on tyylii ainut pimennossa elävä ! Ajatelkaa ittellenne. Koko ''kylä'' valehtehtelis teille..

Edelleenki ihmettelen miten se EI voi tietää..mut jos kaikki pelkää et se tekee ittellensä jotain nii sitte,mut karu fakta on se ettei se kauaa salassa pysy vaan joku möläyttää sen :/ Ei oikee oo yhteisii kavereit ainoo mun sisko :/ Hitto ku en muista missä sen äiti on töissä ois voinnu siel kävästä ja kysyy et tietääkö se miks ei oo pitäny yhteyttä,enkä tiiä viittinkö sen velilt kysyy :D ajattelin et sallisin sen siks aikaa et kysyisin et onko se osannu kaivata ja onko sen elämä muuttunu hirveesti mun estämisen jälkeen vai onko se ees tajunnu et oon estäny sen kaikkialta :D

Mjooh, siis PAKKOHAN tän on nyt mennä väärän ihmisen korviin/joku kännissä möläyttää tai taij, jotain vastaavaa.

Eikö tuo vähän veis idean siltä estämiseltä ja ettet halua yhteyksis olla ? :D Ymmärrän kyllä uteliaisuuden ! Voisitko ''törmää'' siihe jossai ja sitte kattoa miten se reagois o.O

No en nyt voi pahemmin törmäillä siihen ku oon vuodelevossa :/ Enkä viikonloppusin haluu mennä baariin :D Vittu ku en muista missä sen äiti oli töissä :/

Takaisin