Yksin odottavat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Jenni
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Olit muuten jenni oikeessa toi äitylit on mitä parasta viihdettä :D

Muokattu viimeksi:
Mä oon lukenu äityleitä vaan feissarimokista, käsittämätöntä säätöä!! -mutta jos elämä käy tosi tylsäksi jossain vaiheessa, tietää ainakin mistä etsiä viihykettä :grin

No aattele nyt. 20tuhatta akkaa, miehiä, provoilijoita ni siinä on jo aika hyvä soppa keitettynä xD Kannattaa nykyää vaa varautua pitkää jonotteluu sinne halutessas ! :D

Täälläki on yks joka odotti yksin, pikku prinsessa synty viime perjantaina ja isä yllätti kyllä positiivisesti. Oon tässä lukenu teijjän juttuja odotusaikana ja ajatukset oli justiinsakki samanlaisia ku teillä, isä lupaili kaikenlaista mutta puheiksihan ne suurinosa jäi, oli hälläväliä asenteella koko odotusajan vaikkaki lupas olla tukena ainaki loppuraskaudessa mutta eipä miestä näkyny. Mietin itekki että lapsi ois varmaan parempi kasvattaa yksin jos isää ei kerta kiinnosta, lapsen takia en kuitenkaa pistäny välejä poikki vaikka montakertaa siihen hyvä syy oiskin ollu, väkisillä vaan yritin pitää yhteyttä isään ja kertoa välillä nii omia ku pienenki kuulumisia vaikka sitä ei ne kiinnostanukkaa (tai niin ite ainaki aattelin). Noh synnyttämään lähtö tuli, isä aiko sinne tulla mukaan ja tuliki paikalle ku soitin että nyt tuli lähtö. Syntymän jälkeen isä ollu oikeestaan kokoajan ku vaan mahollista meijjän kanssa ja on aivan innoissaan pienestä tytöstä vaikka sitä ei odotusaikana ois todellakaa uskonu. Yritän nyt tällä teille sanoa että vaikka nyt tuntuski että isää ei kiinnosta ja että lapsen on parempi kasvaa ilman isää ja vaikka ne raskaushormonit kuinka jyllää nii antakaa isälle silti ainaki yks mahdollisuus kuhan lapsi syntyy oli tilanne nyt sitte mikä vaan. Lapsella on kuitenki vaan yks biologinen isä ja ikinä ei tiedä millanen isähahmo siitä vittumaisesta eksästä sitte löytyykää kuhan oman lapsen saa syliin! Itekkään en ois ikinä uskonu että tää tulee menemään näin, olin ihan varma että yksin jään lapsen kanssa mutta toisin kävi :) ja ainahan sitä voi sitten syntymän jälkeenki potkia isän pois lapsen elämästä mikäli se ei muutukkaan lapsen saannin myötä, mutta mitä siinä häviää jos yhen mahollisuuen antaa ja kattoo onko miehestä isäksi vai ei, hyvällätuurilla teijjänki lapsien isät ymmärtää tilanteen kuhan saavat lapsen ekaakertaa syliin, toivon ainaki näin! :)

Neuvolassakin sanottiin mulle,että pitäis antaa mahdollisuus,mutta kun kerroin miten epä varmaa sen menot ja tulemiset on ja kun tuo alkoholikin maistuu.. Eikä se olis niin helppoo potkii sitä pois sitte syntymän jälkee mielummin ennen :) Mä oon ainaki tyytyväinen mun tän hetkiseen tilanteeseen isukista ei oo kuulunu tyyliin kuukauteen ja tuskin tuleekaan kuulumaan :) Parempi näin..

Phuuh. Mulla nuo hormoonit tainnu alkaa ottaa valtaa mulla, tai sit mun elämä vaa on kurjaa :D En tiiä kummin nyt on xD Muttah..

Nyt sit kävi ihan kivasti. Pääsen muuttaa rivarii mitä oon pitkää toivonu <33 Paikkakunta ei vaa niin miellytä, ku siel tutut ihmiset on vähä plaah. Tosin täl hetkel vanhemmat asuu siellä, äiti luultavasti jääkin asumaan, isästä en tiedä. Veljet ja mummikin asuvat siellä, mutta niin myös tämän isä. JA ! Muuttohan on 30.1.. Laskettu aika 19.1 :D

Hemmetin hieno juttu Kyfi, että kävi noin ! Toivottavasti isän innokkuus pysyy samana ^_^

Siis voi apua, kun tän isän äiti on iha sekasi tästä vauvast :D Se nyt suurinpiirtei suunnittelee mun luokke muuttoa kuha vauva syntyy.. Arvostan apua ja hänen asennettaan siis oikeasti ! Ja ihana ihminen, mut.. Vois vähän rauhottua välillä :D +Yrittää mua ny et eikö me voitais sen kans seurustella. Hermunjee ! Se on kihloissa toisen kanssa xD Hauskinta tässä on, että just sano ettei mökiltä varmaan soittele, että katsellaan sitten vuoden lopussa. Useempaa otteeseen tänäänkin soitellut. Kuten myös edeltävinä päivinä

Joo niinhä tänki isukin äiti oli sitä mieltä et me viel rakastutaa ja mennää naimisiin ;D Sallikaa mun nauraa :D Milläs rakastutaan ku en meinaa antaa sille mahdollisuutta olla tytön elämässä ;)

Jahas ! Taas tämä samperin raskaus. Mietin täs jo pitkää et ei kai mun univaikeudet oo tullu takas ja miten hitos mä tuun pärjäämää, kunnes nyt kyselin ja luin. Ihan normaalia taas tämäkin raskauden aikana ettei saa unta. Valmistaudut vauvan tuloo ja sen aiheuttamiin valvomisiin. Kiva kiva.

Joo en mäkään oo nukkunu kunnolla ja eilen olin kättärillä ku olin taas sata varma et neiti on hätähousu :D Kohdunkaula on onneks kiinni,mut ne supistukset lyhens sitä mukavasti ja kuulemma vauvan pää on tosi alhaalla ja sain painoarvion! :) 1,9 kg pikku pontso :D

Koska sul tiada on la? ts. millä viikolla nyt? tää mun tytsy kun painoi jo reilu viikko sitte (35+5) 2,6kg...

Väsymys ja katkonaiset unet on tuttuja täälläkin! Eikä tää samperin flunssa helpota asiaa yhtään.. :sad001

Takaisin