Yksin odottavat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Jenni
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vähäks oli ihana yllätys ! Miä oon joskus kesän lopus ostanu mammavaatteit. Tää nainen nyt sit soitti mulle ja kysy haluanko ilmaiseksi vauvanvaatteita. 2kassillista vaatetta + joitain leluja tuli ^_^ Vein kyllä suklaakonvehteja kiitokseksi

Ohhoh :O Vaau :) Mäki löysin edellisen neuvolan saa ottaa laatikosta mamma paitoja+yhet housut :) Vaatteita tullu äitin työkaverilta ja mun kaverilta :)

Muokattu viimeksi:
En oo tiennykkää et moisia on :OO Noh, ehkä mä kestän :P

Ja vitun vitun vittu !! Kummisetä peru tulonsa, eli joudun sinne juhlii mennä yksin.. Isukkiki on siel jonkun lumpun kans (no joo, sen kaveri ja ihan ok ihminen mut ärsyttää!) ja luultavasti välttelee mua.. Sen veli avokkeineen on vissii jonki verra siel mun seuran mut ääh.. Tekis mieli perua koko meno, mut en varmaa sitäkää kehtaa tehä. En tiedä. Ku sais ees kännit vedettyä ni jo kelpais !

Juhlista selvitty hengissä. Melkein harmittaa, että auttelin paljon keittiössä. Olisi äijä muuten saattanut jäädä kiinni, kun naisen vanhemmat otteli valokuvia ja kertoili likalleen ketä oli paikalla..

Heikko olin ja isukin viereen päädyin yöksi.. Nyt voin kumminkin aloittaa kiukuttelun ja todeta ettei tarvitte nähdä, ennen kuin tietää mitä on tekemässä ja oikeasti myös sitten tekee asioiden eteen jtn, jos päättää elämäämme kuulua. Jos taas haluaa jatkaa samaa rataa.. Noh, yksinkertaista. Ei tarvitse pitää yhteyttä :D

JENNIIIIII!! Ei näin.. Mäkin taidan ehkä olla heikko kiitos näiden mun hormoonien..mut isukkiin oon laittanu kaikki kontaktit pois vaan mun eksä jonka kans olin 5 vuotta ja naimisiinki oltii menossa,se otti pitkäst aikaa yhteyttä..arghh pysy kovana!pysy kovana! :D

Jep, vitun hormoonit :D Mut nyt voin kans ite laittaa välit poikki xD Tai jotain keksiä tähän ku se seuraavan kerran soittaa :O Luultavasti on viel hyvin aikaa keksiä mitä sit sanoo

Ensimmäinen askel. Poista äijä facesta. Aattelin tehä sen vasta myöhemmin, mutta ei se kumminkaa soita ainakaa viikkoo ni tää oli hyvä aloitus :D

Mä alotin kans sillä et eka poistin sen facesta :) Sit sen jälkeen estin sen ettei pysty soittaa tai laittaa viestii :)

Mä nyt sen annan viel soittaa, et saa selitettyä poiston ja sen etten mä jaksa enää tätä säätöä. Vklp ku yritin kysyä mitä tekee, haluaako olla pojan elämäs mukana ''jos hän ei ole, saahan äiti olla'' Tuo kertoo jo aika paljon.. Ja tää luultavasti menee samaa rataa kun joskus aiemmin kun mietittiin parisuhdetta, et tää oli mun päätös, ei hänen ni niin kai sitten ! (Hänen piti siis päättää aikanaan mitä tekee, eroaako vai whot. Mitään ei tehnyt ja sanoin et antaa olla sit)

Niinhä mä nyt vihdoin annanki :D Mut kyl mä silti aattelin selittää kantani ! Nyt on tällänen ''lallalaallaa, millonkoha se huomaa''-fiilis. Kumminki käy mun facee stalkkaa suht säännöllisesti :D

Ei tää ny menny niinku suunnittelin ! Soittiha se, mut ei tosin viel oo facee tajunnu. Minä sitten yritin siinä sanoa, ettei tässä ole mitää järkeä ja hän vaan toppuuttelee mua.. Hankala selittää, mut perkule sanon minä ! :D

Saa tänne sit muutki laittaa juttua, ettei nyt mee iha vaa mun avautumispaikaks :DD

Tääl on ollu kyl vähä hiljasta :D Mul ei oo enää vaivaa isukista nii ei tarvi avautuu :) En tiiä onko jo huomannu,et oon estäny sen :D

Mä en oo kuullu lapsen isästä mitään taas muutamaan viikkoon, ei toisaalta kiinnostaisikaan. Vaan vahvistaa sitä fiilistä, ettei sitä kiinnosta syntyvä lapsensa pätkääkään. Harmittaa vaan lapsen puolesta, mutta toisaalta kiva ettei äijä ole mun riesana!

Muuten oon stressannu raha- ja vakuutusasioita ja ollut niin kiireine sekä väsynyt, etten ole paljoa jaksanut täällä kirjoitella. Ei siis mitään uutta tällä(kään) rintamalla..

Sentään yksin stressinaihe vähemmän siis, kun ei tarvitse äijää miettiä :) Yritä kolibri olla sentää liikaa rasittamasta itteäs :) En nyt muista olitko sä jo mammalomal vai alkaako sulla kohta ? :)

Virallisesti äitiysloma alkaa 10.12. mut oon ollut jo reilun kuukauden pois töistä. Ei sitä vaan saikullakaan osaa levätä ja ottaa iisisti..

Sä oot onnekas :) Mä saan vaan pätkissä sairaslomaa ja aina saikun jälkeen kehotetaan menee takas töihin :( Maanantaina menin töihin 2 viikon sairasloman jälkeen ja ku tulin kotiin tulikin säännöllisesti supistuksia ja ne sattu! Nyt taas sairaslomalla,mut ens viikol pitäis taas käydä kokeilee :(

Muokattu viimeksi:
Mun äitil on samaa temppuiluu, ku sul Tia. Pari viikkoo saikkuu, töihin, taas saikkuu -_- Jos ei joku ''vamma'' parannu iha noin vaa ni miks sitä pitää koko aja pahentaa :O Ei ymmärrä

Ja mun tekis kauheesti mieli kutsua isukki kylää.. En kutsu en, perkele !

Mua kiinostais tietää et onko se tän isukki tajunnu et oon estäny sen :D Huomenna mamman kaa viroon ja voi olla et tiistain olis viiminen työpäivä ja sit mammalomalle,jos hyvin käy :D

Takaisin