Yksin odottavat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Jenni
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Joo sama homma tääl,ku luvattiin et tsempataan ja tadaa ei minkään näköst edistyst oo tapahtunu :/ Kiitos katon viel ens viikon ja sit sanon suorat sanat sille!! Oli muuten oikeesti sen viiminen mahdollisuus..

Toivottavasti näin Tiia. Miljoona mahista säki antanu. Nyt selvis miks isukki oli viimeks nii kilttinä.. Kummisetä oli sille avautunu -_-

Yllätys.. Joo niin oon ollu ihan liian kiltti ja nytki sanon et ootan siihe torstaihin,et jos ennen sitä ei mitään kuulu nii täält tulee.. On se niin helvetin vaikeeta kysyy miten voidaan..

Jeps. Täälki isukist kuuluu aina vaa harvemmi. Toisaalt ihan hyvä vaa, ei tarvii sitä miettiä sitä nii paljoa

Ai sekään ei enää kysele teijän perään ?:/ Käytin teitä hyvänä esimerkkinä tän isukille! Noooh eihän tän isukin tarvi tietää ettei se enää kysele :D

Joo mut ei varmaan niin harvoin ku tän isukki sillee,et sen mielest se on fine jos ei pidä 3 viikkoon mitään yhteyttä :/

En oo kovin tarkkaa miettiny noit aikoi, mut ei siit nyt ois parii viikkoo ainakaa kuulunu, ellen ois sitä kummisetää käyny viikko sit moikkaamas. Ja nyt tietty vklp nähään

Tällä mammalla nyt menny hermo isukkiin :D Eilen soitin et lähen käymään naistenklinikalla ku en oo tuntenu liikkeit muutamaan tuntiin,nii eipä se vastannu edes mun puheluun ja sit laitto vaan vittuilu viestiä vaikka mä olin sydän syrjällään et mitä nyt tapahtuu, noh otettiin aika mallikkaasti yhteen ja sanoin sille suoraan et painu vittuun näin kauniisti sanottuna :D

Hyvä nii ! :) Tää hullu potki aamul varmaa tunnin mua kylkee -_-

''Ja ps ihan kivaaa et ollaaa nykyäään enemmän yhteyksis kuitenki kummisetä niin pitäää ollakki.xD'' Kummisedän kans viestiteltii ^_^

Öh. Tän isukki on nyt sit sinne juhlii hommannu toisen kyydin ja se kuskiki tulos sinne juhlii o.O Ja kummisetä tulos sit mun kyydil xD Isukki ja kummisetä asuu siis lähes toistensa naapurissa :D

Mä oon tosiaan luovuttanut tän isän kanssa jo ennen kuin sain tietää edes raskaudesta, mutta silti meinaa edelleen ymmärrys ja kärsivällisyys pettää! Se on taas useampana päivänä viestitellyt, kun haluisi tavata. Viikonloppuna olin himassa ja vastasin et voi tulla, ois kiva jos tulis tekemään lupaamansa sähköhommat, että saisin valoa tänne pimeään kämppään...mutta koska siskoni oli täällä niin yllättäen herra 'ei ehkä pääsekään kun on kesärenkaat autossa..' Eli jos oisin ollu yksin himassa niin ois tullut, mutta koska en niin ei pystykään.. vähän läpinäkyvää..

Tällä viikolla viestit on ollu jo turhankin suoria, tyyliin "tekis hirveesti mieli sua", "ootko kotona, voisin tulla herättämään sua.." Tsiisus! Miten mies voi olla noin tyhmä?!?! Maannu ties kenen kaa suojaamattomasti ja kuvittelee vielä, et sillä ois jotain asiaa mun sänkyyn!! En tajuu kuin tyhmänä se mua pitää -vai onko se itse niin tyhmä ettei edes ajattele (muutakuin korkeintaan alapäällään..)

Muokattu viimeksi:
Nyt alko taas jo hymyilyttää et kui vitun tyhmii miehii meist jokainen on sekaantunu. :DD Ei tää oo vaa todellista !

Luulen, että joudun olemaan se, joka kertoo tilanteen tän isän avokille. Jos siis haluan että tyttäreni saa mahdollisuuden tutustua lähes samanikäiseen siskoonsa. Toisaalta myös koen, että tällä avokilla on myös täysi oikeus tietää. Sopivaa hetkeä tuskin on koskaan, mutta asia saa kuitenkin odottaa siihen että tämä avokkikin on saanut rauhassa synnyttää ja totuttautua vsuva arkeen. Kamalinta olisi aiheuttaa jotain komplikaatioita hänen loppuraskauteen ikävien uutisten aiheuttaman järkytyksen seurauksena! Koko tilanne on vaan niin absurdi, että tekisi mieli olla yhteydessä valheen vankien tuottajiin..

Toi teidän tilanne ois kyl aika mielenkiintonen jopa valheiden vankiin :) Ja kerros sit vasta ku lapsi on ulkona ylimääränen stressi voi aiheuttaa vaikka ja mitä :)

Muokattu viimeksi:
Mä oon kolibri miettiny iha samaa ! Sopis nii hyvin tohon valheiden vankii munki stoori :DD

Mä en niinkään sanois omasta strooristäni se saattais olla jopa tylsä :D Ja nyt tän mamman hermot meni isukkiin eilen ja hän on nyt esto listalla :D Ei saa enään mahdollisuuksia yhtään!

Muokattu viimeksi:
Takaisin