Yksin odottavat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Jenni
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ota ihan rennosti :) Tänään se isukki otti yhteyttä ja annoin palaa tuutin täydeltä ja tietty se suuttu mulle ja sano et soittaa ku on vähä rauhottunu :D ei viel oo soittanu :)

Eipä siitä keskustelusta paljoa saanut irti... saan nyhtämällä nyhtää vastauksia ja silti ne on ympäripyöreitä ja vältteleviä :angry1 avokki ei edelleenkään tiedä mistään mitään eikä herra vaikuttanut kovin innokkaalta kertomaankaan. Ilmoitin, että haluan isyydentunnustuksen ja kysyin miten meinaa sen salata avokiltaan....no, eipä osannut sanoa. Annan nyt ehkä vähän harkinta-aikaa ja otan asian esille ens kerralla kun itsekin olen vähän viiisaampi käytännöistä yms.. En vaan käsitä miten se voi suhtautua kaikkeen niin hälläväliä asenteella?! Vai eikö se vaan uskalla käsitellä/näyttää huoliaan..? Vai onko se oikeesti vaan tyhmempi kuin oon kuvitellut?! Aaaaargh! -miehet...

Miä sain kuulla hyviä uutisia ! Isukki ei kuulemma halua tunnustaa isyyttää. Tämä on toki vain juoruja, mutta toivottavasti totta. Näin myös vauvan kummisetää ja liikutuin aika paljon, kun on niin innoissaan vauvasta ja sanoi haluavansa kuulua lapsen elämään, vaikka isukki ei kuuluisikaan. On siis isän kavereita ennemminkin.

Tulee elämä täällä vähän hankaloitumaan. Kaveri joutuu luultavasti pyörätuoliin ja tulee tänne majailemaan siksi aikaa. Sen piti olla mua palvelemas täs loppuraskaudest ! Tää käänty nyt iha väärinpäi :D Toivottavasti pääsis keppien kans liikkumaa, ni ois vähä helpompaa. Tällä hetkellä siis sairaalas, eikä sängystä pääse tuoliin omin avuin :/

Ja Kolibri ! Samaistun niin sun tunteisiin. Onko se niin vitun vaikeaa kertoa mitä itse meinaa vai ovatko niin urpoja etteivät asiaa edes mieti.. Huoh

Ja perkule ku minäki haluisin kiukutella ja haistatella pitkät.. En viitti viel. Ootan tän pari viikkoa ja sit totean että ei kerta kiinnostusta ole ni voi pysyä meistä helevetin kaukana

Se otti siis vihdoin yhteyttä,mutta sanoi että soittaa sunnuntaina nooh eipä soittanu nii mä sitten laitoin sille "toooosi"ystävällisen viestin,et mua ei kiinosta millä tapaa se meinas seuraavan kerran ottaa yhteyttä,mut suosittelisin savumerkkejä nimittäin mä en meinaa vastaa sen soittohin!! Muutenki ollaan viesteillä väännetty koko viikonloppu siitä et voisko se vaan unohtaa meijät,mut ei.. Haluisin semmosen ketä ei välitä ja antais vaan olla,mut toi on jo hankala..Arggh! Plus mä suunnittelin mun sunnuntai tekemiset sen mukaa et se soittais..

Näh, ikinä ei kannata soittoihi/käymisii luottaa. Mäki nykyää suunnittelen päällekäi tekemist vaik isukki sanois käymäänki tulevansa. Ei näy kumminkaa

Toki, mutta niin taitaa meistä useimmat olla. Ja itseasiassa, kun niinhän meidän pitääkin olla -_- Isä saa tehdä mitä lystää ja äidin pitää vaan joustaa ja lasten oikeuksia miettiä.. Useimmiten tuntuu vaan, että ne on ennemmin isän oikeuksia kuin lapsen..

Se sit soitti tänään ja jumakeuta se osas loukata myös mua sanoillaan..itkushan se meni ja sit päädyttiin siihen et se pyyteli anteeks ku mä vaan itkin.. Sen sanomiset satutti ja pahasti,mut tiiän myös etten itekkään oo ollu mikään ns.helppo,mut en oo koskaan loukannu sitä..saa nähä mihin suuntaan tää vielä menee sanoin nimittäin sille puhelimeen et vihaan sitä,enkä koskaan halua nähdä sitä.

Helppo elämä täällä ! Kaveril on molemmat jalat paketis ja tuli majailee mun luokke. Ei taija tuo autol liikkuminen hirveesti tulla kyseeseen, koska ei munkaa ny kovin helppoo oo roudaa sitä tuolia autoo ja pois sielt.. Onneks muuten suht vaatimaton ihminen, etten iha orjana joudu olemaan :D Tää vaa meni ny iha väärinpäi ! Kaverin piti olla mun palvelijana

Oi voi :( Mä tarvisin kans jonku kotiorjan :) Ja nyt oikeesti annan isukille viimisen mahdollisuuden näyttää et se haluaa olla isä! kävi eilen kahvilla ja saa nähä koska seuraavan kerran ottaa yhteyttä :)

Nonnih. Tääl isukkiha sai kauheen mustasukkasuus kohtauksen, ku vklp pyysin kummisedän numeroo.. Ei muute antanu sitä ikin -_- Tänää sit menin kummisetää moikkaa, enkä sille ees ilmottanu olevani samas kaupunginosas mis se asuu ja näin. Oli hyvin nöyrää poikaa ja vaik kerroin et tää kaveriki tääl asuu, ni ei uskaltanu siihenkää oikee sanoo mitää :D Toki sen, et mustis on, mut sillee nätisti sano senki xD

Eipä ole ei :D Ja se on kyllä sille useampaan otteeseen kerrottu, että hittoako sillä on oikeus mikää mustis olla

Siis en oikeesti tajuu tota miesten ajatusmaailmaa :D Jos odotat sille lasta nii se olettaa,että oot sen omaisuutta ja se saa kyllä olla mustis susta!:D Kannathan sä sentään sen lasta :D

Uusi yksin odottaja ilmoittautuu sekaan. Avokin kanssa pistin poikki kohta noin kuukausi sitten kun meinasi kalja (ja miksei muukin alkoholipitoinen) maistua liian hyvin, juomiselle oli aina helvetin hyvä tekosyy eikä vähentämistä voinut harkita edes lapsen takia niin sanoin että kamat erilleen ja saat juoda kaljat rauhassa.

Harmillista tosiaan,että alkoholi menee vauvan edelle,mutta myös valitettavasti tämänkin isälle maistuu alkoholi paremmin kun olisi tekemisissä kanssani :/ joten feel you :)

Isukki ja sen puheet taas.. Viimeks tosiaa nii nöyrää ja halus käymää tulla. Viikonloppun tai viimestää maanantaina kun tulee muutenki tähän suuntaa. Ei oo kuulunu mtn.. Melkee oli yllätys. Ens viikonloppun ne bileet, jonka jälkee mä voin haistatella vitut sille !! ^_^

Takaisin